Verlanglijst 2013-2014

Gestart door Arjen, mei 23, 2013, 21:19:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Its Matchday

Citaat van: De Duis op jun 03, 2013, 11:35:50
Waarom heb je die afgelopen seizoen niet gepakt? Jullie mochten voor een tientje komen?

Omdat sommige dingen in het leven belangrijker zijn dan voetbal. Rest van m'n vaste groep is toen wel gegaan.
@ViezeVis

De Duis

Kan natuurlijk. Uitvak was voor het eerst tegen Vitesse uitverkocht sinds ik naar ADO/FC ga (1978).

Geweldige speler die Bony.

Jehoentelaar

Ik wil de kaart van de Nederlandse profclubs zoveel mogelijk invullen. De Noord-Nederlandse clubs staan bovenaan, maar ook MVV (om Zuid-Limburg compleet te maken) en de hele trits clubs in Brabant staan op de lijst. Hier en daar nog een Topklasser voor de afwisseling.

Wat buitenland betreft is er kans op een thuiswedstrijd van FC Wacker Innsbruck in augustus, maar dat is het dan ook wel.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

spons

Ik ga het komende seizoen minder uitwedstrijden van Feyenoord mee en meer bij de amateurs kijken,

Wil in ieder geval alle wedstrijden van Excelsior Maassluis in de topklasse bezoeken, van Feyenoord alle thuiswedstrijden behalve tegen Ajax en de uitwedstrijden tegen Vitesse, AZ, NEC, Zwolle, Go Ahead en Cambuur en dan hoop ik nog op 1 of 2 leuke lotingen in het KNVB Beker toernooi

Verder wil ik ook de topklasse zondag compleet maken, ga ik met het Nederlands Elftal naar de uitwedstrijden tegen Portugal, Estland en Andorra en hoop ik met Feyenoord zoveel mogelijk Europacupwedstrijden te zien.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Is Andorra-Nederland weer in Barcelona?

spons

#35
Citaat van: AthleticHolanda op jun 03, 2013, 13:22:47
Is Andorra-Nederland weer in Barcelona?

Is nog niet bekend maar denk het wel alhoewel ik hoop dat het in Andorra zelf wordt gespeeld.

Ik vlieg in ieder geval van Tallinn via Riga naar Barcelona en als de wedstrijd in Andorra wordt gespeeld huur ik daar alsnog een auto, ik heb in ieder geval ook een optie op een hotel in Andorra
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Citaat van: spons op jun 03, 2013, 13:11:31


van Feyenoord alle thuiswedstrijden behalve tegen Ajax


Is hier nog een speciale reden voor? (puur uit interesse)

De Duis

Citaat van: Jehoentelaar op jun 03, 2013, 12:55:26
Ik wil de kaart van de Nederlandse profclubs zoveel mogelijk invullen. De Noord-Nederlandse clubs staan bovenaan, maar ook MVV (om Zuid-Limburg compleet te maken) en de hele trits clubs in Brabant staan op de lijst. Hier en daar nog een Topklasser voor de afwisseling.

Wat buitenland betreft is er kans op een thuiswedstrijd van FC Wacker Innsbruck in augustus, maar dat is het dan ook wel.

Wacker Innsbruck speelt een oefenwedstrijd thuis tegen Hamburger SV (volgens mij)

spons

Citaat van: nort op jun 03, 2013, 14:24:15
Is hier nog een speciale reden voor? (puur uit interesse)

Ja, ik heb zo'n vreselijke hekel aan die club dat ik ze echt nooit van mijn leven meer wil zien spelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

De Duis

Citaat van: spons op jun 03, 2013, 14:52:33
Ja, ik heb zo'n vreselijke hekel aan die club dat ik ze echt nooit van mijn leven meer wil zien spelen

Ik ken het gevoel maar een wedstrijd of 5 voor het einde van afgelopen seizoen waren ze in de aRENa bang dat wij (ADO Den Haag) jullie (Feyenoord) zou laten winnen om alleen hun maar geen kampioen te laten worden. Veel Haagse supporters dachten er precies zo over.

Maar mijn liefde voor ADO Den Haag is groter dan de haat voor welke club dan ook. Dus vol erop tegen Feyenoord (gelukkig ook gebeurt).
Op het moment van die wedstrijd, was de kans voor het kampioenschap van Feyenoord toch al nihil.

Ik bedoel dus, je moet altijd gaan voor je eigen club!

Nort

Citaat van: spons op jun 03, 2013, 14:52:33
Ja, ik heb zo'n vreselijke hekel aan die club dat ik ze echt nooit van mijn leven meer wil zien spelen

Zoiets dacht ik al, bedankt voor het antwoord!

Jehoentelaar

Citaat van: De Duis op jun 03, 2013, 14:31:54
Wacker Innsbruck speelt een oefenwedstrijd thuis tegen Hamburger SV (volgens mij)
Ik dacht dat t.z.t. de Oostenrijkse Bundesliga al was begonnen, wat nog mooier zou zijn.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Cyclebob

SVV in ieder geval de weinige nieuwe grounds bij uitwedstrijden meepakken.
Indeling RC Mechelen in 3e klasse B met zoveel mogelijk richting Ardennen: Huy, Lambusart, Ath, Ciney, Sprimont
Naar VVV Venlo - Eindhoven en Achilles'29-Eindhoven.
Leuke pot in Budapest, Beograd tijdens geplande weekendjes weg.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Hugo

Citaat van: spons op jun 03, 2013, 14:52:33
Ja, ik heb zo'n vreselijke hekel aan die club dat ik ze echt nooit van mijn leven meer wil zien spelen

Waren er maar meer zo verstandig.

spons

Citaat van: Hugo op jun 03, 2013, 20:10:54
Waren er maar meer zo verstandig.

Dat kan uiteraard " join the club" zou ik zo zeggen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen