Week 19: maandag 6 mei t/m zondag 12 mei

Gestart door De publiekswissel, mrt 29, 2019, 12:36:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Mokum1900 op apr 18, 2019, 20:01:00

ach ga maar weer lekker de huilende calimero's uithangen, heeft Niks met Ajax te maken namelijk, er moeten 2 volledige dagen rust zijn ( dus na een wedstrijd ) 2 dagen rust hebben zoals zijn nou eenmaal de regels ( UEFA regels)) , alleen de knvb heeft er nooit rekening meegehouden dat Nederland een halve finalist zou leveren , die zijn schuldig, en ik snap best de punten van de Graafschap dat ze niet op vrijdagmiddag willen spelen, en 3 wedstrijden in 6 dagen.  vrijdagavond had de politie verboden.


Zou je me eens een linkje kunnen geven naar de passage in de reglementen van de UEFA of KNVB waarin dat ook werkelijk staat?

ALenstra

Die twee volledige dagen is geen dwingende regel die opgelegd is door UEFA en FIFA. De KNVB kan daar van afwijken.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Mokum1900 op apr 18, 2019, 20:01:00

ach ga maar weer lekker de huilende calimero's uithangen, heeft Niks met Ajax te maken namelijk, er moeten 2 volledige dagen rust zijn ( dus na een wedstrijd ) 2 dagen rust hebben zoals zijn nou eenmaal de regels ( UEFA regels)) , alleen de knvb heeft er nooit rekening meegehouden dat Nederland een halve finalist zou leveren , die zijn schuldig, en ik snap best de punten van de Graafschap dat ze niet op vrijdagmiddag willen spelen, en 3 wedstrijden in 6 dagen.  vrijdagavond had de politie verboden.


en psv is de laatste die moet gaan huilen, want wees eens eerlijk Ajax word leeggekocht, dus best kans dat ze de titel paken en door wie plaatse  zezich rechstreek voor Champions leauge, niet door Feyenoord, psv, Az, Vitesse  he
en ik speel liever de laatste wedstrijd tegen fc utrecht thuis dan de graafschap uit

oja ik zal jullie nog jarloers maken om mijn programma

8/5 Ajax - Tottenham Hotspurs
11/5 GVVV- Barendrecht
12/5 Ajax - fc utrecht

Waar moet ik nou jaloers op zijn? Mij zou je er niet blij mee maken!

Btw De Graafschap op de laatste speeldag is wel eens vaker misgegaan!
Het ene stadion is het andere niet!

jdebruin96

Dat een voetbalbond een wedstrijdje van vrijdag naar zondag o.i.d. snap ik wel maar een complete speelronde slaat echt nergens op. Heel Ajax wilt hogerop maar een dagje minder rust kunnen ze niet aan. 

Rob1977_PSV

Het enige wat ik aan wilde geven, is dat er nog niet zo heel lang geleden een Brabantse provincieclub ook aardig presteerde in de CL en dat er toen totaal NIETS is ondernomen door de KNVB.

Heeft helemaal niets met janken en calimero te maken, zijn gewoon de feiten. Wedstrijden tegen Lyonnais en Milan in 2005 ga ik niet meer over beginnen, dat zou echt oude koeien uit de sloot halen zijn.

Overigens wel treurig hoe het sommige supporters weer naar de bol stijgt; kan ik niet zeggen van de Ajax-selectie, voor het grootste gedeelte relaxte normale gasten. Goed gedaan!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Jef400

Ik zal eerlijk toegeven. Sinds dat ik niet alleen studeer, maar ook gewoon mijn geld verdien in Amsterdam, kan ik steeds minder goed tegen gasten die zich Amsterdammer noemen omdat ze tweewerkelijks naar Ajax gaan. Dat zou van mij een Rotterdammer maken, en Nort een Eindhovenaar. Gooi daar nog wat arrogante opmerkingen bij en je weet hoe een hekel aan Ajax ontstaat. Al zou ik niet in Amsterdam werken zou ik ook niet beter hebben geweten. Gelukkig weet ik wel beter en mag ik die hard Ajacieden tot mijn vriendenkring rekenen. De hardwerkende mensen die Amsterdam ademen, en niet de naam nodig hebben om zich als zodanig te identificeren. En nee, ik ben ook geen Amsterdammer. Ik werk er alleen maar.

Sebastiaan_W

Citaat van: Rob1977_PSV op apr 19, 2019, 11:48:44
Het enige wat ik aan wilde geven, is dat er nog niet zo heel lang geleden een Brabantse provincieclub ook aardig presteerde in de CL en dat er toen totaal NIETS is ondernomen door de KNVB.

Heeft helemaal niets met janken en calimero te maken, zijn gewoon de feiten. Wedstrijden tegen Lyonnais en Milan in 2005 ga ik niet meer over beginnen, dat zou echt oude koeien uit de sloot halen zijn.

Overigens wel treurig hoe het sommige supporters weer naar de bol stijgt; kan ik niet zeggen van de Ajax-selectie, voor het grootste gedeelte relaxte normale gasten. Goed gedaan!

Laatste jaren wel
2014: https://www.psv.nl/nieuwspagina/artikel/wijzigingen-programma-psv-in-de-eredivisie.htm
2018: https://www.feanonline.nl/nieuws/hoofdnieuws/196012/wedstrijd-sc-heerenveen-verplaatst-vanwege-europees-voetbal-psv

In 2014 verschoof de KNVB PSV - Feyenoord van zondag naar dinsdag, omdat het duel Estoril -PSV een dag was verschoven vanwege het weer en pas te weinig rust zou krijgen.
https://www.ziggosport.nl/nieuws/84415-psv-feyenoord-verschoven-door-regen.html


Joost

Citaat van: Rob1977_PSV op apr 19, 2019, 11:48:44
Het enige wat ik aan wilde geven, is dat er nog niet zo heel lang geleden een Brabantse provincieclub ook aardig presteerde in de CL en dat er toen totaal NIETS is ondernomen door de KNVB.

Heeft helemaal niets met janken en calimero te maken, zijn gewoon de feiten. Wedstrijden tegen Lyonnais en Milan in 2005 ga ik niet meer over beginnen, dat zou echt oude koeien uit de sloot halen zijn.

Overigens wel treurig hoe het sommige supporters weer naar de bol stijgt; kan ik niet zeggen van de Ajax-selectie, voor het grootste gedeelte relaxte normale gasten. Goed gedaan!

Wat was er mis met het programma van PSV in 2005?

https://www.transfermarkt.nl/psvtm/spielplandatum/verein/383/plus/0?saison_id=2004&wettbewerb_id=&day=&heim_gast=&punkte=&datum_von=-&datum_bis=-

ALenstra

Zo te zien had PSV destijds ook altijd minstens twee hele dagen tussen twee wedstrijden.

Kölsche Bosschenaar

#24
06/05 Greuther Fürth - 1. FC Köln
12/05 1. FC Köln - Jahn Regensburg
FC Den Bosch
1.FC Köln

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joelvginkel

12/05 Ajax - FC Utrecht

Awayday! Even lekker het kampioensfeestje verstoren!

Jef400

Ik hoorde op de Bunnikside na Utrecht-Fortuna al "joden gaan eraan" gezien het lamlendige spel zie ik het eerder 6-0 worden.

bunnet


Joelvginkel

Citaat van: Jef400 op mei 02, 2019, 19:27:26
Ik hoorde op de Bunnikside na Utrecht-Fortuna al "joden gaan eraan" gezien het lamlendige spel zie ik het eerder 6-0 worden.
Het spel is sinds ADO uit inderdaad niet om aan te gluren, maar ik hoop dat ze gemotiveerd aan de wedstrijd zullen beginnen. Er gaan inmiddels ook al 7 bussen (!) naar Amsterdam terwijl de kaartverkoop nog een week duurt.