Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: hgrm op dec 31, 2017, 14:04:03
Het stadion van Verbroedering is de moeite waard. Echt zo'n gare ouwe bak zoals je alleen in België tegenkomt.

Deze dus:
https://sites.google.com/site/cheeseanduniononline/Home/verslagen/arendonk-kerkstraat

wekke

Citaat van: syntric op dec 26, 2017, 17:26:34
Verbroedering heeft nog heel leuk stadion maar men zal wel voor de modernere accommodatie opteren zeker?

Ik hoorde laatst dat ze het stadion van Verbroedering willen plat gooien. Blijkbaar wil het gemeentebestuur er al erg lang bouwgrond van maken.

Voetbalman

Toffe foto's Hugo, ik begrijp het helemaal. Knap!

John Sleeuwenhoek

Iemand enig idee hoe het Dudenpark van Union er momenteel bijligt?

Sinjoor13

Citaat van: John Sleeuwenhoek op jan 11, 2018, 15:03:18
Iemand enig idee hoe het Dudenpark van Union er momenteel bijligt?

Blijkbaar zijn ze zelfs nog niet begonnen aan de geplande verbouwingswerken... De jeugd/beloften spelen daar wel af en toe (wekelijks?) hun wedstrijden.

syntric

Volgens de laatste berichten zouden ze in februari beginnen en zou het 4 maanden duren
Groundhopper for life :-)

hgrm

Wat gaat er gebeuren?
Ik lees iets over twee nieuwe tribunes. Betekent dat dat er achter de goals tribunes komen? De hoofdtribune is een monument en zal niet vervangen worden maar ik vraag me wel af of de terracing er tegenover het overleeft....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Kölsche Bosschenaar

#2017
Citaat van: hgrm op jan 12, 2018, 09:58:06
Wat gaat er gebeuren?
Ik lees iets over twee nieuwe tribunes. Betekent dat dat er achter de goals tribunes komen? De hoofdtribune is een monument en zal niet vervangen worden maar ik vraag me wel af of de terracing er tegenover het overleeft....
Van wat ik begrijp komen er twee nieuwe tribunes achter de goals. In seizoen 18/19 zou Union weer terug keren naar het Dudenpark. Kan me echter niet voorstellen dat ze dat gaan halen. Het zal waarschijnlijk wel niet doorgaan. Het blijft Brussel.
FC Den Bosch
1.FC Köln

hgrm

Ze zouden zo'n beetje nu moeten gaan bouwen.
Op de hoofdtribune zullen wel stoeltjes komen maar verder verwacht ik dat daar niet zoveel zal hoeven gebeuren.
De tribune tegenover de goal is al moderne terracing met hele hoop barriers dus dat zal ook wel meevallen.
En een paar eenvoudige tribunes achter de goal is ook zo gebeurd. Zie bijvoorbeeld Leuven of Darmstadt. Het staat er zo.

Wat ik me wel afvraag is waar ze de ruimte vandaan halen aan de -vanuit de hoofdtribune gezien- linker kant. Dat is volgens mij best krap.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Footballromantic

Ik was er in de zomer dat ze eigenlijk moesten gaan verbouwen, augustus 2016. We kwamen de terreinknecht tegen en die zei dat ze gewoon zit tribunes gingen neerzetten, om simpelweg aan de eisen te voldoen...
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

hgrm

Lijkt me op zich geen verslechtering, zittribunes achter de goals
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Nort

Met wat steigermateriaal heb je in een paar weken wel een tribune neergezet.

syntric

Citaat van: hgrm op jan 12, 2018, 11:23:58


Wat ik me wel afvraag is waar ze de ruimte vandaan halen aan de -vanuit de hoofdtribune gezien- linker kant. Dat is volgens mij best krap.

Nee, heel die heuvel is nu overwoekerd maar daar waren ooit ook staanplaatsen hee. Nu staan er voor nog van die barakken denk ik en dan een wandelpad, idd vrij smal. Maar daarachter is het ruim, ik veronderstel dat dit nog altijd mag gebruikt worden en geen deel uitmaakt van het park.
Groundhopper for life :-)

hgrm

Dat klopt, maar nu loop je -als ik het me goed herinner- vlak achter het veld langs naar de terracing aan de overkant.
Als ze daar een tribune gaan neerplanten, dan moet er wel iets geregeld worden om er achterlangs ofzo naar de overkant te gaan. En dan kom je al snel in de knoei met de oude overwoekerde staantribune.

Maar goed, we wachten af...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

syntric

Citaat van: hgrm op jan 12, 2018, 16:39:38
Dat klopt, maar nu loop je -als ik het me goed herinner- vlak achter het veld langs naar de terracing aan de overkant.
Als ze daar een tribune gaan neerplanten, dan moet er wel iets geregeld worden om er achterlangs ofzo naar de overkant te gaan. En dan kom je al snel in de knoei met de oude overwoekerde staantribune.

Maar goed, we wachten af...
Er zijn wel meer stadions waar je inderdaad eerst onder of achter de tribune achter het doel moet om aan de tribune aan de zijkant te geraken, dat lijkt me geen groot probleem
Groundhopper for life :-)