Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

ricodejong4 en 4 gasten bekijken dit topic.

HJanneman

Dankjulliewel.

Van de ploegen die geregeld op de zondag spelen(helaas zit Antwerp daar niet bij, want die wil ik erg graag zien spelen) zijn de volgende ploegen voor mij het aantrekkelijkst en ook nog eens te doen(volgens de NS en de Belgische broeder, de NMBS): Racing Mechelen(leuke verslagen van gelezen en bekeken), OH Leuven(wil er vooral graag naartoe voor de stad) en Eendracht Aalst(een sleeping giant met Europese historie en een leuk stadionnetje).

Joost

Het vervelende is ook dat veel kleinere clubs in de buurt van stations liggen waar maar eens per 2 uur een trein langshobbelt.

hgrm

Dat lijkt me in Mechelen, Leuven en Aalst geen probleem.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Vaig

Antwerp speelt 11 oktober thuis. Ik ga er ook misschien heen.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

HJanneman

Je hebt gelijk, Vaig..echter ben ik 1 ding vergeten te noemen: ik heb de Kruidvat-treinkaartactie voor de periode half November-half januari(dat maakt de zaak nog moeilijker:D).

Batflyer

Citaat van: TeeZee op sep 27, 2009, 13:50:06
Het stadion vond ik zeer de moeite waard. Zelf had ik pech met de saaie wedstrijd en de matige sfeer, maar dat was natuurlijk een momentopname. Ik denk wel dat je het leuk gaat vinden, deze eerste kennismaking met het Engelse voetbal.

En het weer, haha. =)

Crystal Palace was ook mijn eerste ground in Engeland, vorig jaar augustus alweer. Prachtig stadion, maar jammer dat er geen goals werden gemaakt. Na dat duel heb ik trouwens nog geen 0-0 meer gezien. :)
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Gert

vraag: Op 29 november is het Wolves - Birmingham City. Ons alternatief voor als we geen kaarten voor de Merseyside derby kunnen ritselen. Mijn verzoek aan Wolves om nu al kaarten te reserveren werd botweg afgedaan met een standaard mail over de tijden waarop de general sale begint. Als alternatief werd nog een hospitality pakkket van 200 pond pp aangeboden. Dacht het niet!
Iemand tips of connecties bij Wolves zodat ik de general sale voorblijf?

TeeZee

Citaat van: Gert op okt 03, 2009, 15:40:53Iemand tips of connecties bij Wolves zodat ik de general sale voorblijf?
Misschien kun je Tim Rigby van Tim's 92 een mailtje sturen, hij post op het forum van Duncan als South Bank en is Wolvesaanhanger.

Gert

Citaat van: TeeZee op okt 03, 2009, 15:56:42
Misschien kun je Tim Rigby van Tim's 92 een mailtje sturen, hij post op het forum van Duncan als South Bank en is Wolvesaanhanger.

Bedankt! Goede tip, heb ook wel eens contact met hem gehad over onze site. Ga er meteen achteraan!

Sebastiaan_W

Ik ken ook nog wel een Wolves supporter, misschien dat ik je kan helpen.

Gert

Heb al contact gehad met Tim Rigby. Moet gaan lukken!!

TeeZee

Citaat van: Gert op okt 04, 2009, 21:37:14
Heb al contact gehad met Tim Rigby. Moet gaan lukken!!
Dus het is inmiddels geen alternatief meer voor de Merseyside derby, maar je eerste keuze? Mooi dat het gaat lukken! Leuk stadion, mooi affiche.

AthleticHolanda

Citaat van: HJanneman op sep 29, 2009, 12:41:18
Dankjulliewel.

Van de ploegen die geregeld op de zondag spelen(helaas zit Antwerp daar niet bij, want die wil ik erg graag zien spelen) zijn de volgende ploegen voor mij het aantrekkelijkst en ook nog eens te doen(volgens de NS en de Belgische broeder, de NMBS): Racing Mechelen(leuke verslagen van gelezen en bekeken), OH Leuven(wil er vooral graag naartoe voor de stad) en Eendracht Aalst(een sleeping giant met Europese historie en een leuk stadionnetje).

Zowel Antwerp, Leuven, Racing Mechelen en Eendracht Aalst spelen a.s. zondagmiddag thuis... je Kruidvat kaartje kan je nog niet gebruiken maar het is wel een ideale mogelijkheid, keuze genoeg :-).

Komt door het interlandweekend. Is dat toch nog ergens goed voor, hehe.

HJanneman

In de woonplaats van mijn schoonouders liep het Kruidvat-kaartje niet zo hard als hier in Leeuwarden, want zij kon nog makkelijk één in de eerste Kruidvat-periode voor haar(schoonmoeder) en een vriendin kopen voor een uitje naar de West-Side Story in Carré(is eens wat anders dan voetbal om even af te dwalen;)).
Ik twijfelde daardoor nog om er één voor mezelf bij te kopen voor a.s. zondag, maarnee..ik zit weer krap tegen een deadline voor een paper aan en die zondag heb ik nu toch iets te belangrijk gemaakt om te benutten door de afgelopen weken het op dit weekend aan te laten komen.

FSC_87

Even een vraagje:
Ik heb kaarten voor Borussia Mönchengladbach - Schalke 04. Dit zal mijn eerste bezoek worden aan Borussia Mönchengladbach. Klopt het dat ik met de wedstrijdkaartjes gratis kan reizen met de trein van Venlo naar Mönchengladbach?