Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HJanneman

Ben er in februari geweest, schrik niet van de prijzen, en beoordeel het voetbal ook zeker niet naar prijs/kwaliteitverhouding, want dan springen de tranen je in de ogen.

Voor dagjesmensen als wij is het wel op te brengen, maar ik heb wel te doen met die supporters waarvoor het gewoon te duur wordt en de supporters die trouw zulke schandalige inkomprijzen blijven betalen om het wanbeleid te sponsoren..

spons

Citaat van: HJanneman op mrt 19, 2010, 11:57:14
Ben er in februari geweest, schrik niet van de prijzen, en beoordeel het voetbal ook zeker niet naar prijs/kwaliteitverhouding, want dan springen de tranen je in de ogen.

Voor dagjesmensen als wij is het wel op te brengen, maar ik heb wel te doen met die supporters waarvoor het gewoon te duur wordt en de supporters die trouw zulke schandalige inkomprijzen blijven betalen om het wanbeleid te sponsoren..

ben benieuwd wat je dan betaald hebt ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

HJanneman

Ik betaalde 20 euro, het goodkoopste tarief.
In vergelijking met Cambuur wat vorig jaar 8 euro was voor een zelfde plek, en nu 12 euro, vind ik dat toch wel triest.

Want dit zijn gewoon Eredivisie-prijzen.
Zelfs bij FC Groningen betaal je bijvoorbeeld minder voor een losse toegangskaart.
En dan krijg je echt wel beter voetbal te zien.

Ik vind de prijs/kwaliteitverhouding voor een middenmoter in de Exqi League wel ver zoek op deze wijze.

Lek11

Bedankt Joost!

@ HJanneman; dat is inderdaad wel een forse prijs voor het goedkoopste vak.

Echter ik ben nog nooit in 'Den Bosuil' geweest en dat is toch wel een 'must-have', dus die prijs heb ik er wel eenmalig voor over.

HJanneman

Het was ook absoluut niet de bedoeling om je reis naar de Bosuil af te raden, want ik ben het helemaal met je eens, en ik wilde éénmalig ook graag 20 euro betalen, maar als supporter zou ik er niet erg gelukkig mee zijn.

wekke

Is er voldoende parkeergelegenheid rond het stadion van ADO?

spons

Citaat van: wekke op mrt 19, 2010, 14:41:41
Is er voldoende parkeergelegenheid rond het stadion van ADO?

Ja meer dan voldoende. voor het general public is parkeerplaats P4 beschikbaar kost wel 10 euro maar binnen enkele minuten ben je dan bij het stadion. 
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: wekke op mrt 19, 2010, 14:41:41
Is er voldoende parkeergelegenheid rond het stadion van ADO?

De woonwijken rondom zijn allemaal afgesloten. Je kunt wel gratis parkeren bij NS station Ypenburg, van daaruit is stadion een 10 minuten lopen.

wekke

oke, dank u voor de info

Lek11

Hoe is het parkeren bij stadion de Bosuil?

Peenvogel


hgrm

De vorige keer (Antwerp-Brussels) heb ik geparkeerd aan een brede boulevard achter het stadion (Ter Heydelaan denk ik), de keer daarvoor aan de Bisschoppenhoflaan aan de andere kant. Streetparking is geen enkel probleem daar.

Iets anders: bij het opzoeken van de straatnamen op Google Earth viel me op dat het dak van de oude tribune tegenover de hoofdtribune er zo netjes uitziet. Hebben ze daar een nieuw dak op gezet of slechts het oude gerepareerd en opnieuw geschilderd?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Lek11

Bedankt voor de tips!

Peenvogel

Citaat van: Lek11 op apr 01, 2010, 08:11:41
Bedankt voor de tips!

En even je oren openzetten op de Bosuil. Ze zingen er speciaal voor jou een herkenbaar liedje.

HJanneman

Citaat van: Peenvogel op apr 01, 2010, 09:07:17
En even je oren openzetten op de Bosuil. Ze zingen er speciaal voor jou een herkenbaar liedje.

Hoevenen Lion had me daar ook al voor gewaarschuwd, dat was een klein smetje op de avond :-D!
In Aalst hoorde ik bij d'n Iendracht dan weer, daar hoorden zij engelen zingen..maar ook daar werd ik eerlijk gezegd niet vrolijk van(want ik vind dat in mijn beleving alleen bij Ajax horen)..