Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HRM1880

Citaat van: Peenvogel op apr 04, 2012, 08:53:00
Treintunnel denk ik. Nou ja, als je een trein eerder of later neemt waar je moet bijbetalen (is niet altijd zo) dan moet je wel zijn pincode weten. Hij hoeft er niet bij te zijn dunkt mij.
Als de camera uw nummerplaat niet herkent, moet je toch de credit card in het machine steken. Of ben ik helemaal verkeerd?

spons

Citaat van: hstevenm op apr 03, 2012, 22:44:51
Is het een probleem als de creditcard houder niet aanwezig is die je moeten laten zien bij het inchecken?
Word hier naar gevraagd?

Gr. Steven

Ja, ze vragen wel degelijk af en toe de creditcard waarmee de boeking is gedaan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Peenvogel

Citaat van: spons op apr 04, 2012, 10:40:16
Ja, ze vragen wel degelijk af en toe de creditcard waarmee de boeking is gedaan

De kaart, maar niet de eigenaar van de kaart. Althans, dat heb ik nog niet meegemaakt.

hstevenm

Is reserveren noodzakelijk voor de trein bij calais? We gaan met 2 auto's (met andere tijden) en er is een creditcard.
Iemand tips?

spons

Citaat van: Peenvogel op apr 04, 2012, 10:54:44
De kaart, maar niet de eigenaar van de kaart. Althans, dat heb ik nog niet meegemaakt.

Ja dat klopt had het even verkeerd gelezen als je de kaart bij je hebt is voldoende
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: hstevenm op apr 04, 2012, 11:33:39
Is reserveren noodzakelijk voor de trein bij calais? We gaan met 2 auto's (met andere tijden) en er is een creditcard.
Iemand tips?

Reserveren is niet noodzakelijk maar dan betaal je wel de hoofdprijs ( en je moet wachten tot er plaats is ) terwijl je als je via internet boekt vaak van kortingen e.d. gebruik kan maken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: hstevenm op apr 04, 2012, 11:33:39
Is reserveren noodzakelijk voor de trein bij calais? We gaan met 2 auto's (met andere tijden) en er is een creditcard.
Iemand tips?

2 auto's met verschillend tijden in combinatie met slechts 1 creditcard kan wel eens lastig worden.

Ik zou gewoon reserveren.

hstevenm

Citaat van: Hugo op apr 04, 2012, 12:09:39
2 auto's met verschillend tijden in combinatie met slechts 1 creditcard kan wel eens lastig worden.

Ik zou gewoon reserveren.

Voor de eerste auto heb ik geserveerd, ook voor de 2 de auto doen of niet?
Je kunt niet via ideal ofzo betalen of wel?

Joost

Ik zou sowieso reserveren voor beide auto's. Lijkt me niet echt een probleem wanneer je met 1 credit card boekt.
Je krijgt een code die je kan intoetsen als je de credit card niet bij de hand hebt en je auto niet wordt herkend.

De inchecktijden zijn zeer ruim:
If you arrive within 2 hours either side of your reserved time you will be offered a space, on the next departure with availability without charge. The maximum check-in allowed is 2 hours so you cannot be earlier than that without accepting an earlier departure when available. If you are more than 2 hours late but still within the validity of your ticket you will be allocated a space but there may be a charge if the tariff for that time is higher.

Gewoon reserveren en geen zorgen maken!

FCT1980

Ik zou prijstechnisch de boot nemen. Kan simpel vanuit Calais en Duinkerken en kost je maar een uurtje of anderhalf uur extra. Aangezien je toch al een tijdje in de auto zit is dat altijd een welkome afwisseling.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op apr 04, 2012, 17:19:07
Ik zou prijstechnisch de boot nemen. Kan simpel vanuit Calais en Duinkerken en kost je maar een uurtje of anderhalf uur extra. Aangezien je toch al een tijdje in de auto zit is dat altijd een welkome afwisseling.
Een uur???

Je moet minstens 1 uur voor afvaart in Duinkerken zijn, dat is een half uur langer dan bij de Eurotunnel. En de boottocht duurt een uur langer. Dat is dus in total 3 uur dit het extra kost op een dag. Voor mij is dat de volledige rit van huis naar Calais.

FCT1980

Waarom een uur van tevoren aanwezig?
Wij hebben wel eens door kunnen rijden. Meteen de boot op. En de boot van Calais is een uur langer dan de tunnel. Dus een uur!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op apr 04, 2012, 20:11:43
Waarom een uur van tevoren aanwezig?
Wij hebben wel eens door kunnen rijden. Meteen de boot op. En de boot van Calais is een uur langer dan de tunnel. Dus een uur!

Wij zijn eens 3 minuten te laat gekomen, konden 57 minuten wachten en onze boot zien wegvaren en moesten toen nog 2 uur wachten op de volgende boot.

HRM1880

En de trein is toch helemaal niet duur. Als je met een paar man in de auto zit en die kost kan delen.

Nort

Op 28-04 wil ik graag met in totaal 4man naar Luik - Kortrijk gaan, de "general sale" is nog niet begonnen.
Heeft iemand een idee/ervaring of het mogelijk is om voor de wedstrijd kaarten te krijgen?