Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ALenstra

Nee, het zgn verkehrsverbund waar Gelsenkirchen omder valt beslaat ongeveer het gehele roergebied. Het is een gebied tussen ongeveer Münster en Düsseldorf. Zelfs Venlo maakt deel uit van dat gebied.

Nort

Citaat van: ALenstra op feb 20, 2013, 20:29:07
Nee, het zgn verkehrsverbund waar Gelsenkirchen omder valt beslaat ongeveer het gehele roergebied. Het is een gebied tussen ongeveer Münster en Düsseldorf. Zelfs Venlo maakt deel uit van dat gebied.

Bedankt voor de informatie! Daar zal ik zeker gebruik van maken!

Joost

Citaat van: ALenstra op feb 20, 2013, 20:29:07
Nee, het zgn verkehrsverbund waar Gelsenkirchen omder valt beslaat ongeveer het gehele roergebied. Het is een gebied tussen ongeveer Münster en Düsseldorf. Zelfs Venlo maakt deel uit van dat gebied.

Bij Leverkusen is er ook vrij vervoer binnen het lokale VVB maar wordt het wel beperkt tot een kleiner gebied. Is dat bij Schalke misschien ook van toepassing?

Bier und Bratwurst

Citaat van: Berend11 op feb 20, 2013, 19:23:32
Aanstaande zaterdag ga ik naar Schalke 04 - Fortuna Dusseldorf, de vorige keer dat ik naar Schalke ging kwam ik een kwartier te laat omdat ik ongeveer 2 uur heb gedaan over de rit van de afrit bij snelweg naar mijn parkeerplek. Heeft iemand nog tips hoe ik dit keer deze parkeerproblemen kan voorkomen? Ik ben van plan om vanuit Zwolle om 2 uur weg te gaan en de wedstrijd begint 18.30

Dan ben je ruim op tijd hoor
afslag gelsenkirchen-buer en je hebt plenty parkeerplaatsen
Het ene stadion is het andere niet!

ALenstra

Citaat van: Joost op feb 20, 2013, 22:06:11
Bij Leverkusen is er ook vrij vervoer binnen het lokale VVB maar wordt het wel beperkt tot een kleiner gebied. Is dat bij Schalke misschien ook van toepassing?
Leverkusen valt onder een andere verkehrsverbund.

Luccie

Volgende week zaterdagmiddag ga ik naar de wedstrijd Arminia Bielefeld-SC Preußen Münster. Helaas kan ik niet zo vroeg van huis vertrekken, maar als ik een beetje doorrij kom ik waarschijnlijk een half uur voor aanvang van de wedstrijd bij het stadion.

Heeft iemand ervaring met parkeren in de buurt van het stadion en is dat goed te doen daar?

Alvast bedankt voor de reactie.

Groet,
Luccie

FC_Emmen

Iemand enig idee waar in Londen pubs of iets anders waar je bier kan krijgen tot een uur of 3 open is op zaterdag? Las namelijk dat de meeste rond 23.00 uur sluiten...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Citaat van: FC_Emmen op mrt 15, 2013, 00:00:36
Iemand enig idee waar in Londen pubs of iets anders waar je bier kan krijgen tot een uur of 3 open is op zaterdag? Las namelijk dat de meeste rond 23.00 uur sluiten...
http://www.bungabunga-london.com/

Verder heb ik laatst op het BBC News gezien dat de laatste metrotreinen op zaterdag een stuk later vertrekken om het uitgaanspubliek naar huis te brengen. In het centrum van de stad, rond Strand, zijn de meeste zaken gewoon tot laat open.

cafebac

Leicester square zit ook een en endar wat tot laat doorgaat. Zorg wel dat je geen vale spijkerbroek en t-shirtje aanhebt.

voetbalfan

Wat gebeurt er volgend seizoen met AGOVV met andere woorden, welke club neemt hun plaats over? Of wordt de competitie met 17 clubs verder gezet volgend seizoen?

FC_Emmen

Met 17 clubs verder...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

cafebac

Mits er tegen die tijd nog 17 clubs zijn...

Remi

Ik wil met een groepje naar Go Ahead Eagles - Sparta, 29 maart.
Hebben ze bij de Eagles onlangs tóch besloten dat het clubkaartverkoop betreft, waardoor ik moeilijk aan kaarten kan komen.
Het betreft hier namelijk 6 of 7 kaarten. Iemand een oplossing / idee?

Joost

Al gebeld met de club?

Remi

Ja, maar de afdeling Ticketing was niet aanwezig, haha.
Ik heb 6 kaarten nodig, dat staat vast. Ga morgen even met de club bellen en het verhaal daar doen. Hoop op coulance. :-)