Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

FC_Emmen

Citaat van: spons op mrt 19, 2014, 00:00:28
Bij het stadion vroegen ze ook bij Groningen - Feyenoord nergens naar
Bij de kaartverkoop niet? Bij mij wel.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

Citaat van: FC_Emmen op mrt 19, 2014, 12:27:10
Bij de kaartverkoop niet? Bij mij wel.

Bij de kaartverkoop weet ik niet zijn door iemand anders voor me geregeld
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Voor Groningen - Vitesse is er genoeg aanbod op Marktplaats, ben je nog goedkoper uit ook. Ik schrok dit seizoen van de lege plekken in de Euroborg.

Its Matchday

Bedankt alle voor de reactie's. Kunnen met een gerust hart richting Groningen rijden morgen.

Citaat van: Hugo op mrt 19, 2014, 20:58:34
Voor Groningen - Vitesse is er genoeg aanbod op Marktplaats, ben je nog goedkoper uit ook. Ik schrok dit seizoen van de lege plekken in de Euroborg.

Via Vitesse was ik ook goedkoper geweest, echter vertik ik het om met de verplichte buscombi af te reizen naar Groningen.
@ViezeVis

spons

Citaat van: Its Matchday op mrt 21, 2014, 09:26:52
Bedankt alle voor de reactie's. Kunnen met een gerust hart richting Groningen rijden morgen.

Via Vitesse was ik ook goedkoper geweest, echter vertik ik het om met de verplichte buscombi af te reizen naar Groningen.

Dat lijkt me logisch, m.i. weer zo'n onnodige combi
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Its Matchday

Citaat van: spons op mrt 21, 2014, 09:34:34
Dat lijkt me logisch, m.i. weer zo'n onnodige combi

Is i.v.m. Nucleaire top. 'Normaal' ook autocombi.
@ViezeVis

spons

Citaat van: Its Matchday op mrt 21, 2014, 10:22:35
Is i.v.m. Nucleaire top. 'Normaal' ook autocombi.

Schandalig hoe die nucleaire top het hele land terroriseert, volgende keer gewoon op een atol eiland organiseren waar ze mooi gelijk de gevolgen van nucleaire wapens kunnen bekijken

Ik vind een auto combi overigens ook niet normaal
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Voetbalhopper

Is er iemand die ervaring heeft met een goedkope vliegreis naar Lyon ? Ik kan enkel tickets vinden van e300+  enige alternatief tot nu toe is de bus. Mogelijk kan iemand mij helpen ?

spons

Citaat van: Voetbalhopper op mrt 21, 2014, 15:23:24
Is er iemand die ervaring heeft met een goedkope vliegreis naar Lyon ? Ik kan enkel tickets vinden van e300+  enige alternatief tot nu toe is de bus. Mogelijk kan iemand mij helpen ?

Naar Lyon - Juventus ?

Ik heb ook plannen om die wedstrijd te bezoeken maar wacht even omdat het competitieschema voor het daaropvolgende weekend nog niet vast staat.

Weet niet waar je precies vandaan moet komen maar de trein vanaf Brussel naar Lyon kost € 49 op die dag
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Of met Easyjet voor ongeveer € 80 euro retour vanaf Amsterdam naar Geneve.

Vanaf daar kost een retourtje met de trein naar Lyon € 55.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: Voetbalhopper op mrt 21, 2014, 15:23:24
Is er iemand die ervaring heeft met een goedkope vliegreis naar Lyon ? Ik kan enkel tickets vinden van e300+  enige alternatief tot nu toe is de bus. Mogelijk kan iemand mij helpen ?

Destijds ben ik vanaf Brussel/Zaventem met Easyjet direct naar Lyon gevlogen en met de TGV terug gegaan. Zie voor de TGV gewoon www.nshispeed.com, al zijn de tickets bij de Belgische NMBS misschien goedkoper --> https://www.b-europe.com/Reizen.

Voetbalhopper

Citaat van: spons op mrt 21, 2014, 15:43:11
Naar Lyon - Juventus ?

Ik heb ook plannen om die wedstrijd te bezoeken maar wacht even omdat het competitieschema voor het daaropvolgende weekend nog niet vast staat.

Weet niet waar je precies vandaan moet komen maar de trein vanaf Brussel naar Lyon kost € 49 op die dag

Ja lyon-juve wil ik heen. Hoe ga jij als ik vragen mag?
Vanaf brussel is inderdaad wel een goeie optie is die 49e een retourtje ?

Zal easyjet ook nog even bekijken. Had vanaf amsterdam gekeken. Brussel niet eens aan gedacht

spons

Citaat van: Voetbalhopper op mrt 21, 2014, 16:53:55
Ja lyon-juve wil ik heen. Hoe ga jij als ik vragen mag?
Vanaf brussel is inderdaad wel een goeie optie is die 49e een retourtje ?

Zal easyjet ook nog even bekijken. Had vanaf amsterdam gekeken. Brussel niet eens aan gedacht

Die € 49 is een enkele reis. Hoe ik ga laat ik van het competitie programma afhangen, hoop eigenlijk op St. Etienne op vrijdagavond en Bordeaux op zaterdag en dan terug vliegen.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Voetbalhopper

Citaat van: spons op mrt 21, 2014, 17:32:20
Die € 49 is een enkele reis. Hoe ik ga laat ik van het competitie programma afhangen, hoop eigenlijk op St. Etienne op vrijdagavond en Bordeaux op zaterdag en dan terug vliegen.

Mooi programma. Easyjet brussel-lyon is rond de 140euro zie ik net

Ici c est Paris

Schema is inmiddels bekend, Bordeaux speelt op zaterdagavond en Saint-Étienne op zondagmiddag.