Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

ALenstra en 2 gasten bekijken dit topic.

Remonvdh

Kan iemand me helpen om aan 3 kaarten te komen voor Manchester united - QPR van zondag 14-09??

Sander11

Iemand die toevallig membership heeft voor dit seizoen van Crystal palace .. Wil graag kaarten kopen voor de thuiswedstrijd tegen watford uiteraard tegen een vergoeding!
HEYA DEN BOSCH!

Its Matchday

Citaat van: Sander11 op aug 23, 2014, 12:54:01
Iemand die toevallig membership heeft voor dit seizoen van Crystal palace .. Wil graag kaarten kopen voor de thuiswedstrijd tegen watford uiteraard tegen een vergoeding!

Heb ik iets gemist? Watford? Kan makkelijk aan tickets komen voor Palace. Graag zelfs (Loyalty points).
@ViezeVis

belfast

Citaat van: Its Matchday op aug 24, 2014, 01:49:06
Heb ik iets gemist? Watford? Kan makkelijk aan tickets komen voor Palace. Graag zelfs (Loyalty points).

Dus wanneer ik eind november met mijn zoontje naar Palace-Liverpool wil kan ik eventueel bij je aankloppen? Ik heb diverse clubcards, dus kan altijd wat terugdoen uiteraard.
D3T=Lief

Its Matchday

Citaat van: belfast op aug 26, 2014, 09:36:04
Dus wanneer ik eind november met mijn zoontje naar Palace-Liverpool wil kan ik eventueel bij je aankloppen? Ik heb diverse clubcards, dus kan altijd wat terugdoen uiteraard.

Aankloppen mag altijd. Ben momenteel ook voor een andere forumlid bezig met kaarten voor deze wedstrijd. Zodra er informatie is mbt kaartverkoop en ik bericht heb uit Croydon dan zal ik je een PM sturen.
@ViezeVis

Jef400

Ik heb een vraagje: Heeft iemand ervaring met Mönchengladbach? Aangezien ik regelmatig in de omgeving verkeer lijkt het mij leuk is een keer met mijn vader daar een potje te bezoeken.

Freekos79

Citaat van: Jampot op aug 26, 2014, 19:32:13
Ik heb een vraagje: Heeft iemand ervaring met Mönchengladbach? Aangezien ik regelmatig in de omgeving verkeer lijkt het mij leuk is een keer met mijn vader daar een potje te bezoeken.

Zeker doen! De supporters kunnen vrij fanatiek zijn en de prijzen zijn betaalbaar. Het stadion vind ik zelf iets minder. 
Volgende wedstrijd: ?

smitswessel

Zeker een aanrader. Rondom het stadion en wat meer het centrum van de stad in, zijn diverse plekken waar supporters zich verzamelen. Hier kun je jezelf zeker al vanaf 's morgens een uur of elf tegoed doen aan de nodige 'kruiken' bier in een prachtige sfeer van de fanatieke aanhang.

Jef400


3434

Iemand die weet tot hoelang een eventueel thuisvoordeel kan verkocht worden? Ik weet dat de meerderheid hier dit principe haat, maar weet misschien toch het antwoord. Bedankt ; -)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Sander11

Ik ben al goed opweg geholpen door Itsmatchday... ik vroeg me alleen nog af of er iemand een goedkoop hoteltje of hostel weet vlakbij het stadion van Crystal Palace? Of een die heel makkelijk te bereizen is vanaf en naar het stadion!
HEYA DEN BOSCH!


Arjen

Citaat van: Sander11 op aug 28, 2014, 11:50:37
Ik ben al goed opweg geholpen door Itsmatchday... ik vroeg me alleen nog af of er iemand een goedkoop hoteltje of hostel weet vlakbij het stadion van Crystal Palace? Of een die heel makkelijk te bereizen is vanaf en naar het stadion!
Premier Inn London Croydon Town Centre Hotel

watergatehopper


18 oktober zou ik graag Crystal Palace - Chelsea bezoeken. Wie kan helpen om aan tickets te komen? Als reactie op mijn mail naar de club kreeg ik:

Kaarten kunnen alleen aangeschaft worden indien u een membership heeft en in combinatie met kaartjes voor een wedstrijd in de b-categorie. Gezien ik geen membership bij Palace heb en niet twee keer naar Selhurst Park wil gaan vraag ik me af of iemand mij kan en wil helpen. Ik zou het ook geen probleem vinden om in het uitvak plaats te nemen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

smitswessel

Citaat van: watergatehopper op sep 05, 2014, 11:35:45
Ik zou het ook geen probleem vinden om in het uitvak plaats te nemen.

Helaas moet ik je garanderen dat je in het Chelsea uitvak geen plaats kunt nemen.
De run op uitkaarten voor CFC is gigantisch dit seizoen. De club heeft in een persbericht aangekondigd dat men een X aantal Loyalty Points moet inleveren om een kaartje voor een uitmatch aan te schaffen.
Ik weet de exacte aantallen LP's niet, maar ik weet wel dat één uitkaart gelijk staat aan het bezoeken van minstens twee thuiswedstrijden.

Ik kan je helaas niet helpen aan reguliere Palace kaarten. Wilde je alleen even op de hoogte stellen van het bovenstaande.
Succes ermee!!