Week 39: maandag 23 september t/m zondag 29 september

Gestart door wekke, sep 10, 2013, 15:44:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Bossche Bol

24/09     ?
28/09  FC Den Bosch - Achilles '29 (16.30 uur)
28/09  Gemert - Schijndel (19.30 uur)
29/09  UDI '19 - sv Venray
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Cyclebob

#17
Di 24-9  EHC-Eindhoven
Zo 29-9  Meeuwenplaat-SVV
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Koning Kriel


Bier und Bratwurst

#19

28-09-2013 ONS Sneek - Barendrecht 15.00u. Topklasse Zaterdag
                  FVC - Longa'30 19.00u. Hoofdklasse C Zondag
29-09-2013 FC Twente - FC Groningen 16.30u. Eredivisie
Het ene stadion is het andere niet!

voetbalfan



Niels_Zitterd

Er zijn een goede 350 kaarten voor het uitvak verkocht dus vol zal het vak niet worden.
Kunnen geloof ik 600 man in het vak.

Joost

Citaat van: Niels_Zitterd op sep 24, 2013, 20:16:49
Er zijn een goede 350 kaarten voor het uitvak verkocht dus vol zal het vak niet worden.
Kunnen geloof ik 600 man in het vak.

VVV leeft bij jullie dus ook nauwelijks.

Niels_Zitterd

CiteerVVV leeft bij jullie dus ook nauwelijks.
Steeds minder in elk geval, de meeste fans kijken toch uit naar volgende week als MVV op bezoek komt.
Al verwacht ik dat die wedstrijd ook heel slecht bezocht gaat worden...

AthleticHolanda

Citaat van: Niels_Zitterd op sep 24, 2013, 20:16:49
Er zijn een goede 350 kaarten voor het uitvak verkocht dus vol zal het vak niet worden.
Kunnen geloof ik 600 man in het vak.

Hmm ik had toch wel een vol uitvak verwacht. Niet persé omdat het tegen VVV is, wel omdat het relatief dichtbij is en omdat het relatief lang geleden is sinds de laatste tweestrijd. Daarbij heeft (of had?) Fortuna toch een van de beste aantallen uitsupporters in de Jupiler League.

Niels_Zitterd

CiteerHmm ik had toch wel een vol uitvak verwacht. Niet persé omdat het tegen VVV is, wel omdat het relatief dichtbij is en omdat het relatief lang geleden is sinds de laatste tweestrijd. Daarbij heeft (of had?) Fortuna toch een van de beste aantallen uitsupporters in de Jupiler League.

Fortuna neemt over het algemeen wel veel toeschouwers mee, al is het daar ook terug aan het lopen. Ik heb eens gekeken in mijn statistieken en tijdens de derby in het seizoen 2008-2009 waren er maar 150 supporters naar Venlo gereisd.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op sep 24, 2013, 22:49:18
Hmm ik had toch wel een vol uitvak verwacht. Niet persé omdat het tegen VVV is, wel omdat het relatief dichtbij is en omdat het relatief lang geleden is sinds de laatste tweestrijd. Daarbij heeft (of had?) Fortuna toch een van de beste aantallen uitsupporters in de Jupiler League.

Nou is het uitvak in Venlo natuurlijk ook dramatisch, daar zou ik gratis nog niet willen zitten. Zouden er niet gewoon veel Fortuna supporters in de thuisvakken zitten ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Niels_Zitterd

Er zullen wel wat supporters op de thuisvakken plaatsnemen, maar dat zullen er niet veel zijn.
Het merendeel gaat met de auto- en buscombi en neemt plaats in de uitvakkooi.

HRM1880

27/9 Southend United-Bristol Rovers
28/9 Harwich and Parkeston FC-Coggeshall Town FC