Bijklussende voetballers

Gestart door spons, aug 05, 2009, 11:02:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

van vioetbalprimeur.nl

ADO-keeper vast na ontdekking wietplantage
Voor Gino Coutinho is het nieuwe voetbalseizoen slecht begonnen. De doelman is dinsdag opgepakt na de ontdekking van een grote wietplantage in het dorp Ens.

De politie ging na enkele tips dinsdag op onderzoek uit en trof Coutinho ter plaatse aan. Hij werd vergezeld door een 28-jarige medeverdachte uit Eindhoven. De 4500 aanwezige wietplanten en bijbehorende apparatuur zijn inmiddels vernietigd.

Momenteel wordt onderzocht wat Coutinho's precieze betrokkenheid is bij de wietplantage. De loods waarvan gebruik werd gemaakt stond in ieder geval op naam van de 27-jarige doelman. Afgelopen weekend stond de doelwacht nog in de basis van ADO tijdens het duel met NAC Breda.


Ja in de tijden van kredietcrisis moet je ook als betaald voetballer wat toch ....

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Breda op aug 05, 2009, 11:12:35
Wat moet hij een domme jongen zijn om dat te doen. Ik kan nooit zo lachen met die verhalen over hennepkwekerijen op zolder. Van mij mogen ze, pakweg, het Griekse of Turkse recht dat geldt bij dit soort overtredingen, ook in Nederland gaan toepassen.

ik ben meer een voorstander van het volledig vrijgeven maar dat is in de praktijk bijna onmogelijk om dat niet in samenwerking met andere landen of zelfs wereldwijd te doen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Zolang harddrugs als ethanol en nicotine op elke hoek van de straat te koop zijn, vind ik het waanzin dat er -vooral buiten NL- zo moeilijk wordt gedaan over weet.

En waar zitten op een Tsjechisch toetsenbord de haakjes en het vraagteken
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: hgrm op aug 05, 2009, 22:57:22
Zolang harddrugs als ethanol en nicotine op elke hoek van de straat te koop zijn, vind ik het waanzin dat er -vooral buiten NL- zo moeilijk wordt gedaan over weet.


helemaal mee eens
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: hgrm op aug 05, 2009, 22:57:22
Zolang harddrugs als ethanol en nicotine op elke hoek van de straat te koop zijn, vind ik het waanzin dat er -vooral buiten NL- zo moeilijk wordt gedaan over weet.

En waar zitten op een Tsjechisch toetsenbord de haakjes en het vraagteken

spons

Citaat van: Breda op aug 06, 2009, 00:36:41
Omdat het je hersenen aantast, misschien?

Alsof dat bij alcohol niet het geval is
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ici c est Paris

Tja, ik zou zeggen, ga zaterdagnacht om 4.00 uur naar een discotheek, en naar een coffeeshop en kijk naar het verschil is sfeer. In de discotheek is het oorlog en de coffeeshop zit men rustig een jointje te roken. Ik doe het zelf niet, maar heb er niets op tegen.