Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Ajacied


Licentie is binnen.

jdebruin96

Gaan ze nu dan in Duisburg spelen? Of?

Joost

Citaat van: jdebruin96 op jun 04, 2018, 21:19:21
Gaan ze nu dan in Duisburg spelen? Of?
Dat gingen ze sowieso, welke liga ze ook zouden gaan spelen.

jdebruin96

Citaat van: Joost op jun 04, 2018, 21:27:13
Dat gingen ze sowieso, welke liga ze ook zouden gaan spelen.

Zonde..

fcbisart

Uerdingen speelt , in tegenstelling tot eerdere berichten , gedurende het ganse seizoen in Duisburg ! Doodzonde ....

Sebastiaan_W

Citaat van: fcbisart op jun 10, 2018, 23:18:15
Uerdingen speelt , in tegenstelling tot eerdere berichten , gedurende het ganse seizoen in Duisburg ! Doodzonde ....

Was voordat ze kampioen van de RL West toch al bekend dat ze minimaal een half jaar zouden uitwijken naar Duisburg of een ander stadion i.v.m. verbouwingen aan het stadion. Ook als ze niet zouden promoveren.

Tribuneklanten

Iemand enig idee wanneer de speelschema's voor Duitsland uit komen?

Nort

Citaat van: Tribuneklanten op jun 12, 2018, 10:56:17
Iemand enig idee wanneer de speelschema's voor Duitsland uit komen?
29 juni voor de eerste en tweede Bundesliga.

ricodejong4

Weet iemand wat de status is omtrent de verbouwingen bij Wuppertal? Wil het Stadion Am Zoo graag over 2 weken bezoeken tegen Herkenrath.

hgrm

Zover ik weet zijn de twee tribunes achter de goals al enkele jaren klaar en is de verbouwing van de Gegengerade schijnt nu weer actueel te zijn. In de zin van: er zijn concrete plannen om de Gegengerade nieuw te bouwen en te overkappen. Het zal er uiteindelijk vanaf hangen of er geld voor is of binnenkort ook echt wat gaat gebeuren.

https://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?head=WSV-will-Stadion-aufruesten&folder=sites&site=news_detail&news_id=17315


Kortom, ik zou niet te lang wachten...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Terranova

Citaat van: hgrm op jul 17, 2018, 14:24:57
Zover ik weet zijn de twee tribunes achter de goals al enkele jaren klaar en is de verbouwing van de Gegengerade schijnt nu weer actueel te zijn. In de zin van: er zijn concrete plannen om de Gegengerade nieuw te bouwen en te overkappen. Het zal er uiteindelijk vanaf hangen of er geld voor is of binnenkort ook echt wat gaat gebeuren.

https://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?head=WSV-will-Stadion-aufruesten&folder=sites&site=news_detail&news_id=17315


Kortom, ik zou niet te lang wachten...

Wat een gedrocht gaat dat worden zeg....... zo ontzettend zonde.
Toch wel een van mijn favoriete stadions waar ik ooit geweest ben.

ricodejong4

Citaat van: jdebruin96 op apr 23, 2018, 13:27:37
een tip:

ik ben afgelopen zaterdag bij de lost ground van Union Solingen geweest. Het grootste gedeelte staat er nog dus als je er nog niet bent geweest zou ik niet te lang wachten ;)

Heeft iemand wellicht een statusupdate? Het laatste nieuwsbericht dat ik via Google kan vinden stamt namelijk ook uit april..
Andere opties op de route naar Wuppertal worden ook gewaardeerd :)

Hugo

#1992
Rontgenstadion in Remscheid en Waldstadion Solingen.

Correctie "Walderstadion".

cafebac

Eind mei stond Solingen nog fier overeind. Alle bomen die recht voor de tribune groeiden waren wel al gekapt.

ricodejong4

Citaat van: cafebac op jul 29, 2018, 19:17:57
Eind mei stond Solingen nog fier overeind. Alle bomen die recht voor de tribune groeiden waren wel al gekapt.

Zijn er langs geweest, en stond nog steeds overeind!