Profclubs in de voorbereiding (NL) – zomer 2014

Gestart door Sebastiaan_W, apr 11, 2014, 08:52:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GiertjeNL

Nog een paar belgische clubs hier op trainingskamp:

Cercle brugge - hoenderloo- 30 juni - 5juli
Club brugge - garderen 30 juni - 6 juli
Standard Luik - Mierlo 7 juli - 14 juli
KRC Genk - tegelen 30 juni - 5 juli
Charleroi- Doorwerth 30 juni - 5 juli
Lierse SK - Mierlo 30 juni - 5 juli

Its Matchday

Vitesse-Chelsea is inmiddels zeker.
Woensdag 30 juli, aanvang 19:30, Gelredome
http://www.vitesse.nl/vitessenl/nieuws/detail/4468
@ViezeVis

AthleticHolanda

VVV-AZ, oftewel de 'Herman Teeuwen Memorial', wordt gespeeld op 26-7 om 19.00 uur, niet op 27-7 zoals eerder vermeld.

markfct1965

FC Twente - Borussia Mönchengladbach wordt op 2 augustus in de Grolsch Veste gespeeld, tijd nog onbekend
FC Twente - Konyaspor wordt 23 juli gespeeld bij TVO in Beckum, aanvang 19:00 uur, dit is bevestigd door FC Twente

Jef400

Citaat van: AthleticHolanda op jun 11, 2014, 19:57:25
VVV-AZ, oftewel de 'Herman Teeuwen Memorial', wordt gespeeld op 26-7 om 19.00 uur, niet op 27-7 zoals eerder vermeld.
Jammer, ben ik op vakantie.

FC_Emmen

NEC zou tijdens de open dag aantreden tegen de Portugese grootmacht FC Porto, maar burgemeester Hubert Bruls heeft de wedstrijd verboden.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

hgrm

Kan iemand niet eens een keer een burgemeester verbieden??
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ALenstra

Wat voor risico zou NEC-Porto dan kunnen zijn?

spons

Citaat van: hgrm op jun 11, 2014, 22:44:41
Kan iemand niet eens een keer een burgemeester verbieden??

Het wordt in Nederland gewoon eens de hoogste tijd voor een gekozen burgemeester ik denk dat sommigen dan opeens hele andere afwegingen gaan maken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

De Duis

AaB møder Ajax og Standard Liege
03. juni 2014 kl. 14:03, af Brian Andersen
AaB's danske mestre og pokalvindere bliver matchet optimalt inden den kommende Superligasæson og de forestående Champions League-kvalifikationskampe.

Således er der nu aftalt en træningslejr i Holland i perioden 8. – 13. juli, hvor AaB får base i den lille by Doorwerth, som ligger otte kilometer vest for Arnhem.

Testkampene mod de belgiske vicemestre fra Standard Liege og mod de hollandske mestre fra Ajax Amsterdam afvikles henholdsvis onsdag den 9. juli og lørdag den 12. juli. Hverken spilletidspunkt eller spillested for de to kampe i Holland er endnu helt på plads.

Mod Ajax 12. juli bliver der dermed et gensyn med Lucas Andersen, som AaB solgte til Amsterdam-klubben i august 2012.

Udover de to opgør mod Standard Liege og Ajax Amsterdam har AaB også en aftale på plads 1. juli mod de norske mestre fra Strømsgodset.

AaB's samlede opstartsprogram ser ud som følger:

Mandag 16. juni kl. 10.15 – Træningsstart

Tirsdag 1. juli kl. ??.?? – AaB-Strømsgodset, spillested i Danmark endnu ukendt

Mandag 7. juli kl. ??.?? - Sommerkamp på Frederikshavn Stadion, modstander endnu ukendt

Tirsdag 8. juli – søndag 13. juli – Træningslejr i Doorwerth, Holland

Onsdag 9. juli kl. ??.?? – Standard Liege-AaB, spillested i Holland endnu ukendt

Lørdag 12. juli kl. ??.?? – Ajax Amsterdam-AaB, spillested i Holland endnu ukendt

AaB's første kamp i den nye Superligasæson afvikles enten 18., 19., 20. eller 21. juli.

De Duis

ADO Den Haag zal op zaterdag 26 juli om 14.30 uur spelen bij Laakkwartier tegen het Turkse Konyaspor. Het eerder vastgelegde Genclerbirligi is na een trainerswissel afgehaakt.


AthleticHolanda

VVV-Porto wordt (vooralsnog) wel gewoon gespeeld, op 16 juli in Venray om 18.30 uur.

Citaat van: vvv-venlo.nlDe wedstrijd tegen FC Porto wordt op woensdag 16 juli gespeeld op het terrein van SV Venray en de aanvangstijd is 18:30 uur.

AthleticHolanda

Citaat van: FC_Emmen op jun 11, 2014, 22:17:55
NEC zou tijdens de open dag aantreden tegen de Portugese grootmacht FC Porto, maar burgemeester Hubert Bruls heeft de wedstrijd verboden.

Buiten het feit dat Bruls een volslagen idioot is - we kennen hem nog uit Venlo waar hij ook de meest idiote beslissingen nam m.b.t. voetbalwedstrijden - dient er denk ik wel iets aan toegevoegd te worden. In Nijmegen vindt die week de Vierdaagse plaats, met bijbehorende feesten betekent dat zeven dagen immense drukte in de stad. Ik kan me derhalve voorstellen dat er geen agenten beschikbaar zijn. NEC heeft in het verleden zelfs geen competitiewedstrijden mogen spelen door de Vierdaagse(feesten).

Wat ik me dan op mijn beurt weer afvraag, is waar die agenten voor nodig zijn bij NEC-Porto...

De Duis

Citaat van: AthleticHolanda op jun 12, 2014, 12:16:53
Buiten het feit dat Bruls een volslagen idioot is - we kennen hem nog uit Venlo waar hij ook de meest idiote beslissingen nam m.b.t. voetbalwedstrijden - dient er denk ik wel iets aan toegevoegd te worden. In Nijmegen vindt die week de Vierdaagse plaats, met bijbehorende feesten betekent dat zeven dagen immense drukte in de stad. Ik kan me derhalve voorstellen dat er geen agenten beschikbaar zijn. NEC heeft in het verleden zelfs geen competitiewedstrijden mogen spelen door de Vierdaagse(feesten).

Wat ik me dan op mijn beurt weer afvraag, is waar die agenten voor nodig zijn bij NEC-Porto...

Het feit dat het de laatste wedstrijden bij NEC nou ook niet bepaald plezierig was, werkt natuurlijk ook niet mee.

De Duis

Bijkomende oefenwedstrijd tegen FC Dinamo Tbilisi

Club Brugge werkt tussen 30 juni en 6 juli in het Nederlandse Garderen, nabij Apeldoorn, een oefenstage af.
Er worden op deze locatie twee oefenwedstrijden afgewerkt.
De eerste tegenstander is met het Georgische FC Dinamo Tbilisi intussen gekend. Aftrap op woensdag 2 juli om 19 uur in Garderen.