Week 25: Maandag 15 juni t/m zondag 21 juni

Gestart door syntric, jun 09, 2015, 22:23:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

syntric

Nog helemaal niks??? Word moeilijk vermoed ik om dat weekend iets te vincken? Help! :-p
Groundhopper for life :-)

spons

#1
Citaat van: syntric op jun 09, 2015, 22:23:45
Nog helemaal niks??? Word moeilijk vermoed ik om dat weekend iets te vincken? Help! :-p

Één of twee weekjes geen voetbal vind ik af en toe best wel lekker.

Maar je kunt op zaterdag 20 juni nog naar de Maassluis Cup bij MSV 71
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Lower leagues Duitsland kan je wedstrijden vinden.

Saltacampos

Er zijn ook al wat oefenwedstrijden vanaf die week.
Over land and sea

groundhop.org

SVV probeert woensdagavond 17 juni alsnog een wedstrijdje te organiseren. Eigenlijk zou de Tweede Divisie die avond Harga aandoen, maar nu wordt er "indien er positief wordt gereageerd op de uitnodigingen" een wedstrijd gespeeld tegen de veteranen van  Kethel Spaland.

Als het doorgaat, zijn we aanwezig.

17/06 - SVV Schiedam - Kethel Spaland

Cyclebob

Wo 17-6   SVV (oud spelers) - Kethel Spaland, alternatief voor 2e Divisie
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

TonyS

Citaat van: Hugo op jun 10, 2015, 06:44:19
Lower leagues Duitsland kan je wedstrijden vinden.

Heb je een linkje naar een programma o.i.d.?

Hugo

Citaat van: TonyS op jun 13, 2015, 14:46:30
Heb je een linkje naar een programma o.i.d.?

Ik gebruik www.fussball.de. Daar zoek ik op clubs met interessante stadions, bijvoorbeeld Chemie Leipzig of Stahl Brandenburg, behalve informatie over de selectie vind je daar ook het programma.

Hugo

De MaasWupperMan had nog wat gevonden in de grensstreek. Misschien kan hij een link plaatsen. 


Sebastiaan_W


Glenn D

Zaterdag 20 juni de finales van de Eredivsie Old Stars in het Kyocera Stadion van ADO Den Haag.

Het toernooi begint met een wedstrijd van Eredivisie-coryfeeën waaronder René & Willy van de Kerkhof, Simon Tahamata en Sjaak Swart.
Daarna spelen de ploegen van: Cambuur Leeuwarden, FC Groningen, sc Heerenveen, Heracles Almelo, PSV, Vitesse en ADO Den Haag.
ADO Den Haag won de eerste twee edities.

spons

20/06  Maassluis Cup bij MSV 71
20/06  Excelsior Maassluis 2 - Westlandia 2 ( landelijke finale kampioenschap voor reserveteams )
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Vaig

Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy