http://www.deheldenvanleon.be/

Gestart door Hugo, apr 27, 2009, 22:38:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Citaat van: Finniemc op jul 26, 2009, 18:59:56
Is dat goed of slecht bedoeld Joost?

Wat mij betreft goed, prachtige foto's van Waremme/Borgworm!

Joost


Finniemc

Ik vond het ook een ontdekking. Zeker een aanrader als je eens in de buurt komt!

Finniemc

Toegevoegd in de laatste weken:

De Antwerpenroute met het Jef Mermansstadion en het Ernest Sterckx stadion, het stadion van Schwarz-Weiss Essen: Uhlenkrug en een portret van Pat Van Den Hauwe

Finniemc

Gisteren toegevoegd: Rot-Weiss Essen v 1 FCK Amateure.

In de volgende weken volgen nog de Hongaarse special met Varsas en Honved en een groundhop naar het nieuwe Tivoli in Aken (en hopelijk gaan we er ooit eens aan toekomen om ook het verslag over het bezoek aan het oude Tivoli te schrijven.) alsmede fotos van Rhode-Verrewinkel, Avenir Lembeek, Aarschot en Herentals

Finniemc

Drie stadionverslagen toegevoegd.

Sport Utca, Florian Albert en Hidegkuti Nandor. Allen in Boedapest.

Finniemc

Het heeft een tijdje geduurd door een verhuis en een upgrade naar Windows 7 en Dreamweaver CS4 maar we zijn er weer.

De site zal er voor sommigen misschien iets anders uitzien maar de bedoeling is om ze in 2010 te vervangen door een beter uitgedachte en met enkele nieuwigheden.
Elke tip voor verbetering is welkom!

Finniemc

We hebben aan onze site ook een facebookpagina gehangen voor het lichtere werk en proberen nu weer wekelijks nieuwe content te plaatsen zoals de derby tussen Amsterdam en Rotterdam. Amsterdamsche FC vs Feyenoord Amateurs wel te verstaan ...


AthleticHolanda

Iemand die weet wat er met de website gebeurd is?

spons

Citaat van: AthleticHolanda op jul 29, 2012, 18:27:55
Iemand die weet wat er met de website gebeurd is?

denk dat dit nou wel zo'n beetje verjaard was
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: spons op jul 29, 2012, 18:47:11
denk dat dit nou wel zo'n beetje verjaard was

??

Site is al een tijdje offline inderdaad maar ik had steeds de hoop dat ze nog terug zou komen.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op jul 29, 2012, 19:46:01
??

Site is al een tijdje offline inderdaad maar ik had steeds de hoop dat ze nog terug zou komen.

Ik bedoel niet dat de website verjaard is maar de "prestatie" uit 1986
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: spons op jul 30, 2012, 08:54:37
Ik bedoel niet dat de website verjaard is maar de "prestatie" uit 1986

Haha zo snugger was ik gister even niet...

Finniemc

Kort samengevat: ik had gewoon geen tijd meer om de site te updaten en mijn collega kon het niet overnemen. Misschien dat hij nog eens terugkomt in een moderner jasje maar dat zal niet voor vandaag zijn.