Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Freekos79

Citaat van: Mokum1900 op aug 30, 2019, 15:16:54
Iemand een idee of makkelijk gaat worden voor een thuiswedstrijd te bezoeken van fennevaros in de Europa leauge , zelfde verhaal met Sevilla

Bij Ferencvaros moet je een clubkaart aanschaffen om een kaartje te kunnen kopen. Dit kan in het ticket office en duurt ca 5 min. Dit zou ik wel een aantal uur voor de wedstrijd doen, anders sta je in een lange rij.
Volgende wedstrijd: ?

Defender

Citaat van: Freekos79 op aug 30, 2019, 19:59:15
Bij Ferencvaros moet je een clubkaart aanschaffen om een kaartje te kunnen kopen. Dit kan in het ticket office en duurt ca 5 min. Dit zou ik wel een aantal uur voor de wedstrijd doen, anders sta je in een lange rij.

Concreet voor mezelf :
Wij gaan met  3 eind november naar Ferencvaros.
- Kunnen we dit op voorhand via pc, met 3 keer lid te maken , dan ook 3 plaatsen naast mekaar ?
- Kunnen we beter dag zelf aan het stadion/secretariaat lid maken direct kaarten ?

Gaat over geen topmatch
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

ricodejong4

Citaat van: Defender op sep 01, 2019, 21:23:48
Concreet voor mezelf :
Wij gaan met  3 eind november naar Ferencvaros.
- Kunnen we dit op voorhand via pc, met 3 keer lid te maken , dan ook 3 plaatsen naast mekaar ?
- Kunnen we beter dag zelf aan het stadion/secretariaat lid maken direct kaarten ?

Gaat over geen topmatch

Nee kan niet via pc, moet echt daar in het ticket office omdat ze een scan van je hand moeten maken. Wanneer het geen topmatch is verwacht ik wel dat dit ter plekke nog kan, het stadion ligt ook precies op de helft tussen het vliegveld en de stad dus je kunt het eventueel direct nadat je geland bent doen.

Freekos79

Citaat van: ricodejong4 op sep 02, 2019, 15:13:57
Nee kan niet via pc, moet echt daar in het ticket office omdat ze een scan van je hand moeten maken. Wanneer het geen topmatch is verwacht ik wel dat dit ter plekke nog kan, het stadion ligt ook precies op de helft tussen het vliegveld en de stad dus je kunt het eventueel direct nadat je geland bent doen.

Hebben wij ook meteen na aankomst in Budapest gedaan. Ze zijn daar niet heel snel, dus ik zou het niet vlak voor de wedstrijd doen. Top match of niet.
Volgende wedstrijd: ?

Defender

Danku voor goede/snelle info :)
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

bagger010

Is er iemand die een koopverleden heeft bij Brentford? Ik wil in oktober graag Brentford-Millwall bezoeken, maar om kaarten aan te schaffen, moet je al eerder hebben gekocht. Ook vindt er op de wedstrijddag geen verkoop plaats.


DS_Noot

Weet iemand wanneer de speelschema's voor de Premier League en Championship voor de periode kerst - nieuwjaar ongeveer bekend zullen worden gemaakt?
327 wedstrijden | 63 grounds | 11 landen

ALenstra

Premier League rond 11 oktober en EFL rond 1 november.

DS_Noot

Citaat van: ALenstra op sep 07, 2019, 15:48:17
Premier League rond 11 oktober en EFL rond 1 november.

Top, bedankt!
327 wedstrijden | 63 grounds | 11 landen

Mokum1900

Iemand weet vanaf wanner de Compettie in Gribraltar loopt ? kan niks vinden op de site van voetbalbond van Gribraltar
Waar je ook gaat ik volg je overal

Saltacampos

Citaat van: Mokum1900 op sep 08, 2019, 15:48:45
Iemand weet vanaf wanner de Compettie in Gribraltar loopt ? kan niks vinden op de site van voetbalbond van Gribraltar
Is al bezig, zie link:
https://int.soccerway.com/national/gibraltar/premier-division/20192020/regular-season/r53435/
Over land and sea

Jef400

Paar vragen over Royal Union Saint Galloise.

Is het waard om voor deze club een uur of 5 in de trein te zitten?
Kan ik daar aan de loketten een kaartje kopen?
Welke tribune kan ik het beste kopen?
Wat zijn jullie ervaringen?

Ik zit er over te denken om deze herfst er heen te trekken, maar ik wil geen falende vinck plaatsen ;-)

Joost


Hugo

Als het 5 uur treinen gaat worden zou ik er een overnachting aan koppelen. Genoeg moois in
Brussel. Van Anderlecht tot 3 Linden.