Hoofdmenu

Breda in Bels

Gestart door Breda, jan 05, 2009, 00:17:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Breda op okt 10, 2010, 22:54:04
Dit topic is zoals bekend min of meer ter ziele.

Wie wil en beschikt over een eigen Facebookpagina, kan van elk terrein in België dat ik bezoek, één foto vinden op mijn Facebook (onder mijn eigen naam: Bas Tukker). Je hoeft geen 'vriend' te zijn om de foto's te kunnen zien. Het is mijn plan op termijn ook de foto's van Nederland en andere landen toe te voegen, maar dat zal voor later zijn.

Wanneer ga je twitteren ;)

TeeZee

Foto's zijn niet zichtbaar voor niet-vrienden, Breda.

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op okt 11, 2010, 17:33:46
Hier snap ik geen sikkepit van. Ik heb de foto's toch echt opengesteld voor 'everyone'.

Hoe dan ook, foto's afgelopen weekend (Maasmechelen 2x, Montegnée, Ans) zijn toegevoegd.

Is het geen idee om een blog te starten of iets in die richting?

Net zo makkelijk en dan kan sowieso iedereen het zien...

3434

Dacht eerst dat het aan mij lag haha. Foto's inderdaad niet zichtbaar. Enkel 'travel' applicatie.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Hugo

Citaat van: Breda op okt 11, 2010, 19:11:47
Voorlopig geen zin in omwille van de tijd die het naar verwachting gaat kosten. Valt misschien mee, weet niet, maar for the time being laat ik het hier bij...

Ik vind enkel een Bas Tukker die trots op de foto staat met een tractor?

HJanneman

Een even onverwachtse als aangename verrassing dit!

Mar

Lekker om zo'n verslag te lezen! Klasse


Niels_Zitterd

Schitterend verslag!

Iendracht Oilsjt
Back to glory!

Joost

Het blijft een erg leuk stadion en je ziet toch dat bij dezelfde club iedereen een andere ervaring kan hebben. Volgend jaar nog maar eens terug naar Aalst voor een leuke wedstrijd om me positief te laten verrassen.

Zijn er eigenlijk plannen voor nieuwere tribunes, of ja eigenlijk dan een heel nieuw stadion want hier is geen centimeter meer uit te breiden.

3434

Waar is de tijd dat ik hier met Patro op bezoek ging. De laatste keer in seizoen 2004-2005 verloren we met 4-0, het was onze laatste uitmatch (én voorlaatste match) in 2de nationale. Hopelijk komen we ooit terug..

Is er enkel instortingsgevaar in die neutrale zone? (Omdat ook het bezoekend vak vol Ajoinen zit).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Hugo

Citaat van: Joost op apr 19, 2011, 22:38:23
Het blijft een erg leuk stadion en je ziet toch dat bij dezelfde club iedereen een andere ervaring kan hebben. Volgend jaar nog maar eens terug naar Aalst voor een leuke wedstrijd om me positief te laten verrassen.

Aalst - Dender gaat natuurlijk de vinckerswedstrijd van het seizoen worden. Lijkt mij ook geen straf om dan eens bij Aalst te gaan kijken.

TeeZee

Citaat van: Breda op mrt 04, 2009, 18:07:36
RACING SCHAARBEEK (Crossingstadion, Brussel-Schaarbeek)

Zondag 1 maart 2009
Met dank aan Abdel Abdellatif voor het nazenden van het scheidsrechtersblad.

In het tweede boek van Tom Bodde staat ook een verhaal over dit inmiddels verdwenen stadion. Inclusief Abdel. Het zal zéér herkenbaar voor je zijn.

Hugo

Citaat van: Hugo op apr 19, 2011, 22:43:22
Aalst - Dender gaat natuurlijk de vinckerswedstrijd van het seizoen worden. Lijkt mij ook geen straf om dan eens bij Aalst te gaan kijken.

Uiteindelijk gisteren Aalst - Antwerp bezocht. Prachtige wedstrijd, bij rust stond het 2-0, Antwerp maakt vlak voor tijd de 2-2 maar direct de 3-2 voor Eendracht Aalst. Ook erg gastvrij ontvangen door dezelfde man als bij Bas.

ðe waan

Ook nog een mooie Elascon op de achtergrond. Waar behoort die toe?

Er zitten trouwens foto's bij van een Han van der Meer's surrealisme.