Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

maikelll043 en 3 gasten bekijken dit topic.

Nickky

Dank jullie voor de nuttige tips!

headout

Stubhub is uiterst betrouwbaar. Kaarten van de verkoper worden geblokkeerd; zelf haal je de kaarten daarna af bij het stadion. Tenminste, zo werkt het bij Everton. Of dit ook zo werkt voor Tottenham, weet ik niet.
Spurs - Liverpool: twee kaarten naast elkaar vanaf €238 p/s. Of dat binnen "een beetje extra betalen" valt is aan je vriend natuurlijk.
https://www.stubhub.nl/tottenham-hotspur-tickets-london-tottenham-hotspur-stadium-11-1-2020/event/104177210/?sort=price+asc&qty=2
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

ALenstra

Mijn god, wat een prijzen.

onzemichael

Ik kom er net achter dat mijn rijbewijs komende zaterdag  gaat verlopen, dus moet nu zondag met het OV naar Gladbach toe voor Borussia MG - Freiburg.

Net even gekeken en de treinrit van Eindhoven naar Gladbach is 1u38m, dus dit is nog wel te doen. Weet iemand welk station ik het best uit kan stappen in Mönchengladbach?  MG Hbf ? Of toch een andere?

ALenstra

Hbf. Daarvandaan vertrekken speciale bussen.

onzemichael

Citaat van: ALenstra op nov 26, 2019, 22:07:10
Hbf. Daarvandaan vertrekken speciale bussen.

Thanks!

Joost

Maar Rheindalen ligt toch veel dichterbij?

Sebastiaan_W

Of onzemichael zoekt het zelf even uit op de site van BMG. Daar is alle info vast te vinden.

ALenstra

Joost: Rheindalen is een klein stationnetje aan een zijlijntje. Niet erg nuttig om snel in Borussia Park te komen.

Het is heel simpel. Komende vanuit Venlo of Roergebied kan je het beste naar Mönchengladbach Hbf gaan en daar de speciale bus pakken. Die vertrekt vanaf de achteruitgang van het station. Kom je uit Keulen of Aken dan stap je het beste uit op Rheydt Hbf waarvandaan ook speciale bussen vertrekken.

Freekos79

Citaat van: ALenstra op nov 26, 2019, 22:07:10
Hbf. Daarvandaan vertrekken speciale bussen.

Ga zeker een uur van te voren met de bus, anders kom je in de file.
Volgende wedstrijd: ?

onzemichael

Citaat van: ALenstra op nov 27, 2019, 13:17:12
Joost: Rheindalen is een klein stationnetje aan een zijlijntje. Niet erg nuttig om snel in Borussia Park te komen.

Het is heel simpel. Komende vanuit Venlo of Roergebied kan je het beste naar Mönchengladbach Hbf gaan en daar de speciale bus pakken. Die vertrekt vanaf de achteruitgang van het station. Kom je uit Keulen of Aken dan stap je het beste uit op Rheydt Hbf waarvandaan ook speciale bussen vertrekken.

Bedankt voor de info! Ik twijfelde tussen deze stations, maar kom uit Venlo dus ga voor Mönchengladbach Hbf


Citaat van: Sebastiaan_W op nov 27, 2019, 11:39:12
Of onzemichael zoekt het zelf even uit op de site van BMG. Daar is alle info vast te vinden.
Wijsneus, reageer dan niet...

Nort

Citaat van: onzemichael op nov 28, 2019, 11:04:12
Wijsneus, reageer dan niet...
Of neem zelf een beetje moeite..

onzemichael

Citaat van: Nort op nov 28, 2019, 11:47:15
Of neem zelf een beetje moeite..

Excuus... vergeten te melden dat ik zelf ook al research had gedaan...

Sebastiaan_W

haha wijsneus! Bedankt voor het compliment.

Vraag me af welke research je hebt gedaan. BMG heeft het zelfs in het Nederlands op haar website staan en kan je vinden middels wat trefwoorden via google.
https://www.borussia.de/nederlands/borussia-fans/wedstrijdagen/alles-wat-u-moet-weten.html

Ik zit vanaf het beginperiode op dit forum en het is mooi dat er nieuwe aanwas komt, maar ik heb het gevoel(pure aanname) dat een aantal personen de laatste tijd dit medium uit luiheid of domheid gebruiken voor simpele vragen die je zelf in een halve minuut middels zoekmachines kan vinden.

Trek het je overigens niet persoonlijk aan. Het is puur een constatering waar ik me over verwonder(Nicht ärgern, nur wundern).

Hugo

De constatering is juist maar het staat m.i. los van luiheid en/of domheid. De mensheid is inmiddels zo gewend aan de de directe beschikbaarheid van panklare informatie dat het bereik van actief zoeken is begrensd is op 2 (muis)klikken dan wel 2 seconden. Daarna stopt het zoeken door den mensch automatisch.