Belangrijk laatste kans om te bezoeken !

Gestart door rwdm, apr 10, 2013, 11:24:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RoelG

Voor het stadion van Woluwe zak ik echt niet af richting Brussel. Jammer. Kleine Heizel wil ik wel graag nog eens bezoeken. Spelen de Belgische jeugdploegen daar ook? Of de dames? 

wekke

Citaat van: RoelG op apr 17, 2013, 11:20:40
Voor het stadion van Woluwe zak ik echt niet af richting Brussel. Jammer. Kleine Heizel wil ik wel graag nog eens bezoeken. Spelen de Belgische jeugdploegen daar ook? Of de dames?

Nee, de Belgische jeugdteams en dames spelen steeds op willekeurige locaties. De beloften van RSC Anderlecht spelen dan weer in het Koning Boudewijn stadion zelf en de Dames op de bondsterreinen in Tubeke. Het Belgische rugby team speelt wel op de Kleine Heizel.

Ter info trouwens de kalender van onze Belgische teams:

17/04 U17 België - Luxemburg (Walonne Ciney)
18/04 U15 België - Nederland (Hoogstraten VV)
24/05 U19 EK Eliteronde: België - Schotland (De Leunen, Geel-Meerhout)
26/05 U19 EK Eliteronde: België - Engeland (De Leunen, Geel-Meerhout)
29/05 U19 EK Eliteronde: België - Georgië (KSV Bornem)
02/06 DAMES België - Oekraïne (nog te bepalen)
13/08 Beloften België - Israël (Regenboogstadion, Zulte-Waregem)
09/09 Beloften België - Noord Ierland (nog te bepalen)

Hugo

Citaat van: RoelG op apr 17, 2013, 11:20:40
Voor het stadion van Woluwe zak ik echt niet af richting Brussel. Jammer. Kleine Heizel wil ik wel graag nog eens bezoeken. Spelen de Belgische jeugdploegen daar ook? Of de dames?

Woluwe is idd prut, op de Kleine Heizel speelt ook Etoille Brussels (oder so etwas)


rwdm

Ws Woluwe vindt nu toch overnemer ! Zij zijn dus gered

Nico1880

Vanavond mogelijk (hopelijk) de laatste wedstrijd ooit van KFC Germinal Ekeren Beerschot Antwerpen Club VAV.

Joost

Dat je grote rivaal in de penarie zit is voor iedere supporter een droom, maar hopen dat ze failliet gaan is dat niet een brug te ver?

HRM1880

Citaat van: Joost op apr 20, 2013, 13:46:47
Dat je grote rivaal in de penarie zit is voor iedere supporter een droom, maar hopen dat ze failliet gaan is dat niet een brug te ver?
Neen.

Nico1880

Citaat van: Joost op apr 20, 2013, 13:46:47
Dat je grote rivaal in de penarie zit is voor iedere supporter een droom, maar hopen dat ze failliet gaan is dat niet een brug te ver?
Haha, nee! :D

3434

OPGELET! Het stadion van Overpelt VV verdwijnt DIT seizoen. Volgend jaar worden Neerpelt en OVerpelt 1 ploeg en zouden ze de eerste jaren in Overpelt spelen. De gemeente Overpelt heeft echter beslist om na dit seizoen onmiddellijk te beginnen met de afbraak van het stadion.

De reden: ze willen geen 2de keer een Overpelt Fabriek-Lommel scenario met Neerpelt beleven. Op de plaats van het stadion komt er een bedrijventerrein.

Bron: lokale krant/Gemeente Overpelt
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

hgrm

Citaat van: 3434 op apr 06, 2014, 11:09:38
OPGELET! Het stadion van Overpelt VV verdwijnt DIT seizoen. Volgend jaar worden Neerpelt en OVerpelt 1 ploeg en zouden ze de eerste jaren in Overpelt spelen. De gemeente Overpelt heeft echter beslist om na dit seizoen onmiddellijk te beginnen met de afbraak van het stadion.

De reden: ze willen geen 2de keer een Overpelt Fabriek-Lommel scenario met Neerpelt beleven. Op de plaats van het stadion komt er een bedrijventerrein.

Bron: lokale krant/Gemeente Overpelt

Spelen ze in het oude stadion van Fabriek?
Zo nee: is het de moeite waard om ervoor naar België af te zakken?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Ze spelen nu in Overpelt-Fabriek inderdaad.

Vrij troosteloos geheel al is de referentie naar 2e klasse jaren wel mooi.

3434

hgrm: de moeite.. iedereen heeft een ander idee over wat 'de moeite' is. Zelf zie ik sommigen leden hier 200+ km rijden voor een vervallen terrein in 4de provinciale. Voor mij is dat niet de moeite.

Hier wat foto's van Breda zijn bezoek. Alle credits naar Bas/Breda. Dan kan je zelf bepalen of het de moeite is. Qua volk stelt het niet zoveel voor. Zit wel geschiedenis achter het stadion en voormalige club(s).


Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

watergatehopper


Ik weet dat het seizoen nog niet is afgelopen maar toch kijk ik alweer uit naar 2014/ 2015. Wie weet stadions waarin na volgend seizoen niet meer gespeeld gaat worden? Of stadions die de moeite waard zijn om nog in de oude setting te bezoeken, zodat ik hier eventueel volgend seizoen een bezoek aan kan brengen.  Ik hoor het graag............
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Terranova

Weet iemand hoe het hier zit met de plannen van Lommel ? Zijn die in z'n geheel stil gezet ?

3434

Stilgezet niet, maar zoals alles in België zal het nog jaren duren.  Ik voorspel geen eerste steen voor 2017-2018.

--
@Watergate RFC Liege moet binnenkort uit Seraing weg, stadion zal nog wel blijven maar akelig leeg zijn, dus misschien de moeite waard om tijdens de eindronde te gaan. Luik haalt wel een 3-4000 man, in 4de klasse.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11