Week 37 / 8 - 14 sep 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:18:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Louk

Ook ik bezoek Feyenoord-Volendam de dertiende. Aanvang 20.45 uur...daar word je niet vrolijk van....

AthleticHolanda

Odenkirchen - Rot-Weiss Essen, 1e ronde Niederrheinpokal in het Grenzlandstadion (MG), 19.00u

spons

Citaat van: Denniz1974 op aug 27, 2008, 22:18:10

klopt, lette even niet op ... maar eh ... Feyenoord - FC Volendam is toch wel op de 13e als ik me niet vergis ...

die 13 in een dozijn potjes en dan ook nog eens op zaterdagavond sla ik graag over
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Batflyer

Aanstaande vrijdag (12e) waarschijnlijk naar Go Ahead Eagles - FC Eindhoven
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Denniz1974

Vrijdag 12 september 20.00 uur: Fortuna Sittard - HFC Haarlem

Han

De  2008-editie van de African Champions League bevindt zich momenteel in een fase van twee groepen. Elke groep met vier deelnemers kent zes speelrondes.
De nummers 1 en 2 van elke groep ontmoeten elkaar gekruist in de halve finales.


Op 12, 13, of 14 September 2008 (zo gaat dat hier in Afrika) ontmoeten Zamalek en Al Ahly elkaar in Cairo in de vijfde ronde van de groepsfase en daar heb ik mijn zinnen op gezet.


edit Zondag 14 September 2008
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Ici c est Paris

Vanavond half 8 Stadion Galgenwaard: FC Utrecht dames - Roda JC dames

spons

Citaat van: Ici c est Paris op sep 11, 2008, 18:44:59
Vanavond half 8 Stadion Galgenwaard: FC Utrecht dames - Roda JC dames

ik dacht dat dit een forum over voetbal was ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

Citaat van: spons op sep 11, 2008, 19:09:31
ik dacht dat dit een forum over voetbal was ?

Haha ik sluit me bij spons aan...
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: spons op sep 11, 2008, 19:09:31
ik dacht dat dit een forum over voetbal was ?

Ik ga over enkele weken naar de Dames van Roda tegen ??? Voetbal zien op Kaalhei, ik word gelijk sentimenteel.

spons

Citaat van: Joost op sep 11, 2008, 22:37:53
Ik ga over enkele weken naar de Dames van Roda tegen ??? Voetbal zien op Kaalhei, ik word gelijk sentimenteel.

ik kan me een hoop voorstellen bij nostalgie bijvoorbeeld supporters die terug verlangen naar het zuiderpark, naar het oosterpark of de alkmaarderhout, uiteraard naar highbury en the vetch maar naar kaalheide ......... dat meen je niet
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

Citaat van: spons op sep 11, 2008, 22:53:52
ik kan me een hoop voorstellen bij nostalgie bijvoorbeeld supporters die terug verlangen naar het zuiderpark, naar het oosterpark of de alkmaarderhout, uiteraard naar highbury en the vetch maar naar kaalheide ......... dat meen je niet

Niet te vergeten: Bökelberg...
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Citaat van: spons op sep 11, 2008, 19:09:31
ik dacht dat dit een forum over voetbal was ?

Haha, ze speelden beter anders beter dan de heren! Hoofdtribune zat helemaal vol, maar had de sleutel van het supportershome en zijn dus op de gesloten Bunnikside gaan zitten.

Maroboduus

12/09 Eintracht Frankfurt-Karlsruher SC, of heel misschien toch nog Frankfurt Lions-Eisbären Berlin in de DEL
13/09 16:00 uur R.OC.DE CHARLEROI-MARCH. - FC.M.BRUSSELS S.
13/09 20:00 uur R.FC.SÉRÉSIEN - K.SPORTCLUB TONGEREN
14/09 Nog open

Ik moet hierbij wel even aangeven dat AthleticHolanda mij indirect met zijn bezoek aan de club en het bericht op zijn website heeft geattendeerd op Olympic Charleroi. Niet alleen het geweldige clublogo heeft bij mij de motivatie gewekt om nog eens naar het prachtige Charleroi te verkassen.
Hetzelfde geldt overigens ook voor Sérésien, maar in het geval van de club uit Seraing was het Dennis1981. Als beide clubs op dezelfde dag dan ook nog eens zo spelen dat ze in een dubbel te pakken zijn, moet je wel gek zijn om níet toe te slaan:-)

Ici c est Paris

Citaat van: Maroboduus op sep 12, 2008, 00:38:16
12/09 Eintracht Frankfurt-Karlsruher SC, of heel misschien toch nog Frankfurt Lions-Eisbären Berlin in de DEL
13/09 16:00 uur R.OC.DE CHARLEROI-MARCH. - FC.M.BRUSSELS S.
13/09 20:00 uur R.FC.SÉRÉSIEN - K.SPORTCLUB TONGEREN
14/09 Nog open

Ik moet hierbij wel even aangeven dat AthleticHolanda mij indirect met zijn bezoek aan de club en het bericht op zijn website heeft geattendeerd op Olympic Charleroi. Niet alleen het geweldige clublogo heeft bij mij de motivatie gewekt om nog eens naar het prachtige Charleroi te verkassen.
Hetzelfde geldt overigens ook voor Sérésien, maar in het geval van de club uit Seraing was het Dennis1981. Als beide clubs op dezelfde dag dan ook nog eens zo spelen dat ze in een dubbel te pakken zijn, moet je wel gek zijn om níet toe te slaan:-)

Vanuit Nederland kan ik me nog indenken hoe ver zoiets rijden is, maar vanuit Duitsland heb ik daar niet helemaal kijk op, hoelang/hoever is zo'n ritje naar het schitterende Charleroi ongeveer?