De Eredivisie 2009 / 2010

Gestart door spons, jun 09, 2009, 17:11:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gert

Dat is dan ook het enige wat er bij Willem II veranderd is dit jaar. Verder wordt de neerwaartse spiraal vrolijk voortgezet, gevoed door een incapabel bestuur en een laffe raad van commissarissen. Voor mij reden om voor het eerst in 30 jaar maar eens niet klakkeloos een seizoenkaart aan te schaffen. Ik heb laatste 5 jaar baggervoetbal gezien (uitgezonderd een korte opleving in de eerste helft van vorig seizoen) en, veel erger nog, heb de club de laatste 7,8 jaar zien afglijden van een voorbeeld naar een schrikbeeld voor anderen. Waar we voorheen in een adem genoemd werden met Twente, Groningen, Utrecht etc staan we nu steevast in het rijtje Heracles, VVV, RKC. En volledig terecht overigens. Dat weer een seizoen beleven, daar heb ik even geen trek meer in.

Joost

jullie in tilburg hebben er nog zes jaar aan kunnen wennen, hier in het diepe zuiden werden we plots geconfronteerd met degradatievoetbal ;)
Maar je hebt wel gelijk, enige vorm van verbetering  is niet te zien en ik waa eigenlijk al 4 jaar totdat willem ii eindelijk eens degradeert.

Gert

Jullie zijn er dit jaar waarschijnlijk gewoon weer vanaf, Roda laat zich dit geen twee keer gebeuren. Willem II ook niet, overigens wij gaan gewoon voor het 5e(!) jaar op rij een billenknijpseizoen tegemoet. Ergens denk ik: dat het ook maar een keer echt mis gaat en dan de bezem door het hele zaakje heen. Maar dan wel graag met de garantie van onmiddellijke terugkeer uiteraard! :-)

Joost

Citaat van: Gert op jul 29, 2009, 20:30:57
Jullie zijn er dit jaar waarschijnlijk gewoon weer vanaf, Roda laat zich dit geen twee keer gebeuren. Willem II ook niet, overigens wij gaan gewoon voor het 5e(!) jaar op rij een billenknijpseizoen tegemoet. Ergens denk ik: dat het ook maar een keer echt mis gaat en dan de bezem door het hele zaakje heen. Maar dan wel graag met de garantie van onmiddellijke terugkeer uiteraard! :-)
Dat is inderdaad de grote angst. Degraderen is op zich niet zo heel erg maar je moet dan wel direct schoon schip maken en terugkeren want anders krijg je een Fortuna Sittard of Haarlem verhaal

Stadionhopper

Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: Stadionhopper op jul 30, 2009, 09:31:29
Roda JC wil af van zijn Duitse imago:

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/4507671/__Roda_JC_wil_af_van__Duits__imago__.html?p=3,2

Erg grappig dat nieuws dat al twee dagen oud is nu pas doorkomt in de landelijke media. ik vraag mij wel af wat een van onze grotere sponsoren, Media Markt Aachen, Huckelhoven und Herzogenrath, dat oppakt. Het bord met ' ich bin doch nicht Blod' hangt er immers al een tijdje.

spons

Citaat van: Stadionhopper op jul 30, 2009, 09:31:29
Roda JC wil af van zijn Duitse imago:


denk niet dat dat zal gaan lukken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Ze worden bij Roda ook eindelijk eens wakker. Utrecht-uit werd een verplichte buscombi. Daar is protest tegen aan getekend. De laatste jaren was het altijd al een verplichte combi en is er zelfs ooit een bus teruggestuurd omdat er alcohol was gevonden in de bus, een tweede bus werd ooit teruggestuurd omdat er bij Utrecht geen dubbeldeksbussen werden toegelaten.

Utrechtsupporters hebben daarentegen hoogstens een autocombi naar Kerkrade.

Er wordt sowieso erg op gelet dit seizoen door de verschillende supportersvereningingen, wij moeten al jaren met een verplichte combi naar Vitesse, voor Sparta was vrijdag zelfs de kassa van 't uitvak geopend. Zijn wij soms gevaarlijker dan die Rotterdammers?

Feyenoord en Heerenveen uit waren dit seizoen vrij vervoer en er is niets voorgevallen.

spons

Citaat van: Joost op okt 09, 2009, 10:51:02

Feyenoord en Heerenveen uit waren dit seizoen vrij vervoer en er is niets voorgevallen.

Behalve Ajax, ADO, PSV, Twente, Utrecht en NAC hebben volgens mij alle clubs vrij vervoer naar De Kuip, alleen Heerenveen komt volgens mij ook nog verplicht met de bus maar dat is volgens mij door Heerenveen zelf opgelegd als verplichting.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hielke

Nee, dat klopt niet. Wij hebben gelukkig ook gewoon eigen vervoer naar De Kuip. Ik kom er altijd op eigen gelegenheid en heb er nog nooit problemen gehad. Er komen wel één of meerdere bussen vanuit Heerenveen, maar dat is op vrijwillige basis.

spons

Citaat van: Hielke op okt 09, 2009, 11:59:38
Nee, dat klopt niet. Wij hebben gelukkig ook gewoon eigen vervoer naar De Kuip. Ik kom er altijd op eigen gelegenheid en heb er nog nooit problemen gehad. Er komen wel één of meerdere bussen vanuit Heerenveen, maar dat is op vrijwillige basis.

OK, ik dacht dat Heerenveen een aantal jaar geleden had ingesteld dat alle uitwedstrijden voor eigen supporters verplicht met de bus was
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hielke

Nee, gelukkig niet zeg. Wij hebben alleen een traditionele verplichte buscombi naar Den Haag. Verder is alles vrij vervoer. Al moet ik daar bij zeggen dat er met name in de laatste twee seizoenen wel eens wat incidentele combi's en omwisselcombi's werden opgelegd. Meestal volkomen nutteloos.

Ik bezoek vrijwel alle uitwedstrijden van Heerenveen en heb veel baat bij eigen vervoer. Het is gezien mijn woonplaats natuurlijk (op de bekerfinale na) geen optie om in Heerenveen op de bus te stappen naar een uitwedstrijd.

Houseman

Citaat van: spons op okt 09, 2009, 12:16:09
OK, ik dacht dat Heerenveen een aantal jaar geleden had ingesteld dat alle uitwedstrijden voor eigen supporters verplicht met de bus was

Dat is wel eens voorgekomen ja, volgens mij toen Groningen nog in het Oosterpark voetbalde. Toen kon de burgemeester van Groningen de veiligheid voor de bezoekers niet garanderen en besloot Heerenveen zelf tot een combi. Kan me daarna niet meer zoiets herinneren, gelukkig. Wel vorig seizoen de laatste vier uitwedstrijden (auto)combi's opgelegd door burgemeesters van de betreffende speelsteden.

AthleticHolanda

Citaat van: Hielke op okt 09, 2009, 12:26:58
Nee, gelukkig niet zeg. Wij hebben alleen een traditionele verplichte buscombi naar Den Haag. Verder is alles vrij vervoer. Al moet ik daar bij zeggen dat er met name in de laatste twee seizoenen wel eens wat incidentele combi's en omwisselcombi's werden opgelegd. Meestal volkomen nutteloos.

Voor zover ik weet heeft iedereen, inclusief Heerenveen, naar VVV ook een verplichte autocombi... weliswaar omwisselen op de route in Venray of zelfs bij het stadion, maar toch, je moet wel verplicht met de auto komen en daar parkeren, dat noem ik geen eigen vervoer.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op okt 09, 2009, 13:03:41
Voor zover ik weet heeft iedereen, inclusief Heerenveen, naar VVV ook een verplichte autocombi... weliswaar omwisselen op de route in Venray of zelfs bij het stadion, maar toch, je moet wel verplicht met de auto komen en daar parkeren, dat noem ik geen eigen vervoer.

gelukkig heb ik daar allemaal geen last van
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen