MaasWupperExpress

Gestart door AthleticHolanda, sep 22, 2008, 20:53:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Het probleem is dat mijn kwaliteiten op het gebied van layout/graphics letterlijk 0% zijn, één achtergrondkleur maken gaat nog net, maar daar houdt het ook echt op.

ðe waan

Ik vind het wel mooi nostalgisch, zo'n website met 1999-look. :-)

Ici c est Paris

Mij stoort het ook niet zo, ik zet alleen wel altijd even m'n zonnebril op.

Niels1977

Ik vind het een overzichtelijke website, die kleur stoort mij ook niet. Kijk met veel plezier op de website.

headout

Never change a winning team. Gewoon zo houden.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Vaig

Hebben ze dat logo van FC Heideweelde gejat van Helmond Sport, of hebben jullie daar niet naar gevraagd in de kantine?;)
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

cafebac

Daar heeft ooit een artikel over in het ED gestaan, volgens mij inderdaad rechtstreeks gekopieerd uit google afbeeldingen.

Joost

Citaat van: Vaig op jan 17, 2014, 20:48:57
Hebben ze dat logo van FC Heideweelde gejat van Helmond Sport, of hebben jullie daar niet naar gevraagd in de kantine?;)

Er was wel enige sprake van jatwerk zo begreep ik.
Overigens was ik nogal huiverig in eerste instantie, ik dacht dat we er niet zonder kleerscheuren vandaan zouden komen :D

Mooiste details was de enorme anti-rook sticker op de deur en de volle asbak in de kantine.

cafebac

Mooie foto's van Herstal joh, kan zo op groundhopping.be :)

Joost

Citaat van: cafebac op jan 17, 2014, 21:40:59
Mooie foto's van Herstal joh, kan zo op groundhopping.be :)

Erg fotogeniek terrein. En een mooi voorbeeld van typisch Belgie, je kunt er maar beter gewoon naartoe gaan want je weet nooit waar je terechtkomt.

Hugo

Terrein van Amurrio Club ziet er leuk uit, ook de nieuwe tribune.

AthleticHolanda

Eigenlijk heb ik al jaren een onderdeel 'reisfoto's' waar ik nooit iets mee doe. Vanavond eens een poging gedaan om alle pagina's die ik ooit van sightseeing e.d. gemaakt heb daar te ordenen. Eigenlijk onbegonnen werk en ik ontdekte meteen dat ik van het merendeel van de sightseeing foto's überhaupt nooit een pagina gemaakt heb. Misschien dat ik daar de komende tijd nog eens werk van ga maken.

De sightseeing pagina's die ik ooit maakte staan nu in ieder geval hier geordend --> http://www.freewebs.com/maaswupperexpress/reisfotos.html

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op jan 17, 2014, 21:25:17
Overigens was ik nogal huiverig in eerste instantie, ik dacht dat we er niet zonder kleerscheuren vandaan zouden komen :D

Echt ja :-D.

Citaat van: Joost op jan 17, 2014, 21:25:17
Mooiste details was de enorme anti-rook sticker op de deur en de volle asbak in de kantine.

In het Thais nog wel!

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op jan 22, 2014, 00:08:41
Erg mooie foto's, de binnenstad van Lyon (Lugdunum) is ook nog klassiek verantwoord zie ik.

Lyon viel me als stad echt honderd procent mee, daar was veel te zien. Voor jou des temeer een reden er nog op tijd naar af te zakken lijkt me? ;-)

Jef400

Leuk, het verslag bij VVA/Spartaan, gebouw daarnaast heb ik afgelopen jaar nog gegymt ;)