Groundhopper App

Gestart door watergatehopper, dec 20, 2016, 16:32:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maat


SeannFC

Ik vind de app zelf heel erg nuttig maar ik hoop wel dat die nog gaat verbeteren in 2019.
Ik blijf het gemis van footballfans.eu erg jammer vinden en een combinatie tussen deze app en de website zou echt super handig zijn.

casper.eniesee

Ik blijf hopen dat ze alle grounds/competities in de Nederlandse standaardklasses (tot aan de 5e klasse) toevoegen en dan incheckbaar maken. Goede feature dat je nu zelf wedstrijden en grounds kan toevoegen natuurlijk... maar er zijn vast mensen die net zoals ik op datzelfde hopen.

Daarom vroeg ik me af (geen idee of ze er op zitten te wachten) of een paar mensen zich willen aanbieden om dat voor het Nederlandse amateurvoetbal bij te houden. (Alle competities/clubs/wedstrijden er in zetten, en naderhand de uitslagen updaten). Misschien als ze wat vrijwilligers vinden die dat willen doen, dat dat er dan ook daadwerkelijk in komt. Zou voor mij de app wat Nederland betreft wel compleet maken. Volgens mij is deze app in Nederland ook de laatste tijd heel erg in populariteit gestegen.
Instagram: Groundhopper024

Nort

Citaat van: casper.eniesee op feb 12, 2019, 15:20:45
Ik blijf hopen dat ze alle grounds/competities in de Nederlandse standaardklasses (tot aan de 5e klasse) toevoegen en dan incheckbaar maken. Goede feature dat je nu zelf wedstrijden en grounds kan toevoegen natuurlijk... maar er zijn vast mensen die net zoals ik op datzelfde hopen.

Daarom vroeg ik me af (geen idee of ze er op zitten te wachten) of een paar mensen zich willen aanbieden om dat voor het Nederlandse amateurvoetbal bij te houden. (Alle competities/clubs/wedstrijden er in zetten, en naderhand de uitslagen updaten). Misschien als ze wat vrijwilligers vinden die dat willen doen, dat dat er dan ook daadwerkelijk in komt. Zou voor mij de app wat Nederland betreft wel compleet maken. Volgens mij is deze app in Nederland ook de laatste tijd heel erg in populariteit gestegen.
Ik hoop met je mee, tegen beter weten in.

Het percentage gebruikers dat interesse heeft in de lagere reeksen is gewoon heel erg laag en daarom ook niet interessant. Bovendien is het ondoennelijk om handmatig het programma en de uitslagen per weeekend in te voeren. De enige optie voor de 'GroundhopperApp' is om een samenwerking te starten met Sportlink om deze data officieel te mogen gebruiken. Voorheen kon je dit ook zonder 'contract', maar Sportlink heeft nu alle gangbare manieren uitgeschakeld en daarmee verplichten ze clubs (en dus ook deze app's) bijna om een contract af te sluiten.

Joost

Citaat van: casper.eniesee op feb 12, 2019, 15:20:45
Ik blijf hopen dat ze alle grounds/competities in de Nederlandse standaardklasses (tot aan de 5e klasse) toevoegen en dan incheckbaar maken. Goede feature dat je nu zelf wedstrijden en grounds kan toevoegen natuurlijk... maar er zijn vast mensen die net zoals ik op datzelfde hopen.

Daarom vroeg ik me af (geen idee of ze er op zitten te wachten) of een paar mensen zich willen aanbieden om dat voor het Nederlandse amateurvoetbal bij te houden. (Alle competities/clubs/wedstrijden er in zetten, en naderhand de uitslagen updaten). Misschien als ze wat vrijwilligers vinden die dat willen doen, dat dat er dan ook daadwerkelijk in komt. Zou voor mij de app wat Nederland betreft wel compleet maken. Volgens mij is deze app in Nederland ook de laatste tijd heel erg in populariteit gestegen.

Je hebt het over 180 poules a 7 wedstrijden per poule.
Dat zijn in een weekend toch 1260 wedstrijden.

Ik heb eigenlijk nog maar 3 wensen;
- verschil maken tussen bezochte stadions met en zonder wedstrijd
- wedstrijdlijst van gebruikers openbaren
- desktopversie maken om nieuwe gebruikers het gemakkelijker te maken oude duels toe te voegen

Hugo

Citaat van: Joost op feb 12, 2019, 19:27:50
- wedstrijdlijst van gebruikers openbaren

Ben jij soms wat nieuwsgierig? Wedstrijden van je "vrienden" kan je al zien hoor.

Koning Kriel

Citaat van: Hugo op feb 12, 2019, 22:01:17
Ben jij soms wat nieuwsgierig? Wedstrijden van je "vrienden" kan je al zien hoor.

Maar niet in een lijst

Hugo

Citaat van: Koning Kriel op feb 13, 2019, 07:40:20
Maar niet in een lijst

Is wel erg veel data die je weggeeft.

rogo_breda

Citaat van: Joost op feb 12, 2019, 19:27:50
Ik heb eigenlijk nog maar 3 wensen;
- verschil maken tussen bezochte stadions met en zonder wedstrijd
- wedstrijdlijst van gebruikers openbaren
- desktopversie maken om nieuwe gebruikers het gemakkelijker te maken oude duels toe te voegen

Inderdaad! Al hoeft laatste punt niet zo nodig, vond het invoeren van alle wedstrijden nog redelijk makkelijk gaan.
Wat ik wel graag zou zien is dat je (net als bij FootballFans) je doelen kunt aangeven, wedstrijden waar je heen wil dus, en dan eventueel ook nog zien wie er nog meer willen gaan.

Joost

Citaat van: rogo_breda op feb 13, 2019, 08:25:02
Inderdaad! Al hoeft laatste punt niet zo nodig, vond het invoeren van alle wedstrijden nog redelijk makkelijk gaan.
Wat ik wel graag zou zien is dat je (net als bij FootballFans) je doelen kunt aangeven, wedstrijden waar je heen wil dus, en dan eventueel ook nog zien wie er nog meer willen gaan.

Ik heb nog zo'n 400 losse wedstrijden die ik best wil toevoegen maar dat is mobiel een hels karwei.

Tribuneklanten

Het handmatig toevoegen is drama.
Terreinen of clubs die niet gekend zijn is me teveel werk.
Het werkt op zich aardig, maar het is verre van compleet, zeker als je wat obscure vinckt

casper.eniesee

Citaat van: Joost op feb 12, 2019, 19:27:50
Je hebt het over 180 poules a 7 wedstrijden per poule.
Dat zijn in een weekend toch 1260 wedstrijden.

Ik heb eigenlijk nog maar 3 wensen;
- verschil maken tussen bezochte stadions met en zonder wedstrijd
- wedstrijdlijst van gebruikers openbaren
- desktopversie maken om nieuwe gebruikers het gemakkelijker te maken oude duels toe te voegen

Als je die wedstrijden met ±10 man doet, en die moeten wel te vinden zijn lijkt mij dan is het redelijk behapbaar. Dan doet iedereen gewoon een afdeling (landelijk, zaterdag oost, zondag oost, etc.)

Verder ben ik blij met ongeveer elke update.
Instagram: Groundhopper024

Nort

Citaat van: casper.eniesee op feb 13, 2019, 10:53:21
Als je die wedstrijden met ±10 man doet, en die moeten wel te vinden zijn lijkt mij dan is het redelijk behapbaar. Dan doet iedereen gewoon een afdeling (landelijk, zaterdag oost, zondag oost, etc.)

Verder ben ik blij met ongeveer elke update.
Zolang je dit proces niet kunt automatiseren, is er geen beginnen aan én krijg je vervuiling van databases (verkeerde uitslagen, data of zelfs missende wedstrijden).

casper.eniesee

Hoe duur zou zo'n contract zijn? Kan me niet voorstellen dat dat 1000 euro per jaar kost, aangezien veel clubs rechtstreeks van sportlink standen en wedstrijden tonen. Geen idee hoeveel betalende Nederlandse gebruikers ze hebben, maar stel dat het 300 euro per jaar is (wat ik nog steeds hoog zou vinden) dan hebben ze slechts 60 Nederlandse betalende gebruikers nodig om het er uit te halen.. En ik vermoed dat ze die wel hebben.
Instagram: Groundhopper024

Joost

Citaat van: casper.eniesee op feb 13, 2019, 12:23:25
Hoe duur zou zo'n contract zijn? Kan me niet voorstellen dat dat 1000 euro per jaar kost, aangezien veel clubs rechtstreeks van sportlink standen en wedstrijden tonen. Geen idee hoeveel betalende Nederlandse gebruikers ze hebben, maar stel dat het 300 euro per jaar is (wat ik nog steeds hoog zou vinden) dan hebben ze slechts 60 Nederlandse betalende gebruikers nodig om het er uit te halen.. En ik vermoed dat ze die wel hebben.

Ik denk dat je je daarin echt vergist.
Volgens de site van Sportlink is het €2,45 minimaal per lid en betaal je voor maximaal 800 leden dus €1960,- per jaar.
Maar dat is voor een niet commerciele partij als een voetbalvereniging.

Een commerciele partij zal daar echt veel meer voor betalen. En dan moet je daarnaast nog de data converteren naar de app.