Vitesse - Overname

Gestart door hgrm, aug 16, 2010, 11:03:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Berend11

Misschien niet helemaal de goede plek, maar geen idee waar ik het anders moest plaatsen.

Een passe partout voor Vitesse heb je al vanaf 31,90 als niet seizoenkaarthouder en seizoenkaarthouders kunnen zelfs al voor 25,50 heen alle 3 de thuiswedstrijden. Prima prijzen! Zeker als je bekijkt wie er nog in de EL zitten (Everton, Bilbao, Partizan en AC Milan)

watergatehopper

Citaat van: Berend11 op aug 08, 2017, 15:32:16
Misschien niet helemaal de goede plek, maar geen idee waar ik het anders moest plaatsen.

Een passe partout voor Vitesse heb je al vanaf 31,90 als niet seizoenkaarthouder en seizoenkaarthouders kunnen zelfs al voor 25,50 heen alle 3 de thuiswedstrijden. Prima prijzen! Zeker als je bekijkt wie er nog in de EL zitten (Everton, Bilbao, Partizan en AC Milan)

Volgens mij zijn er voldoende topics over tickets etc. maar maakt niet uit. Wat is je punt precies? Of wil je reclame maken voor Vitesse?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

ALenstra

Dit had gewoon in "Adviezen en aanbevelingen voor ticketing" gekund. Nu is er een heel oud topic onnodig omhoog gekickt.

Berend11

Okay thanks! Wilde het gewoon als tip geven. Ben zelf geen Vitesse fan, dus reclame maken is het zeker niet ;)

Robbie

Op zich een aantrekkelijke aanbieding.
Twee jaar geleden kon je Vitesse-Southhampton bijwonen met een los kaartje voor €10,= en het was lang niet uitverkocht. Ik denk dat ik de loting afwacht.

FCT1980

Ik dacht dat er iets groots ging gebeuren in Arnhem.
Maar om toch on topic te blijven. Hoe zit het op dit moment eigenlijk met Vittesse? Wie is er eigenaar en staat er überhaupt nog wat op stapel daar?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Die Rus is nog steeds de eigenaar maar is nooit te zien in Arnhem. Ik heb de indruk dat ze in Arnhem vooral inzetten op continuiteit en geen gekke dingen meer doen.