http://www.deheldenvanleon.be/

Gestart door Hugo, apr 27, 2009, 22:38:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Sommige websites verdienen gewoon een eigen topic; http://www.deheldenvanleon.be/.

De verhalen zijn lekker diepgaand en netje bij elk verhaal keurig een bronvermelding!

Alleen jammer van de negatieve quote over Greg Berhalter :-(


Finniemc

#2
ik had nog niet eens gezien dat Hugo een topic had geopend.

Eventjes een recap:

De laatste groundhops:

Jeunesse d'Esch - F91 Dudelange
Rapid Wien - SV mattersburg
First Vienna - SV Würmla

Stadionverslagen:

Olympiastadion, München
De Leukens, Overpelt
Štadión Pasienky, Bratislava

en nog een artikel over het enige seizoen van KSC Hasselt in de Belgische eerste klasse.

We hebben nu, gelukkig, weer wat meer tijd dus kan je nog groundhops verwachten van Slovan bratislava en First Vienna. En artikels over Arthur Blavier, Pat Van den hauwe en Hakoah Wien.

Hugo

Leuk stukje over Hasselt in 1e Klasse.

Benieuwd naar de groundhop in Bratislave, is dat nog wat een leuke stad voor een weekendje weg?

Stadionhopper

Citaat van: Hugo op jun 20, 2009, 09:06:40
Leuk stukje over Hasselt in 1e Klasse.

Benieuwd naar de groundhop in Bratislave, is dat nog wat een leuke stad voor een weekendje weg?

Ben 3 jaar geleden in Bratislava geweest. Het is nog een stad dat in opbouw is naar westerse maatstaven. Na 1 dag heb je de stad wel gezien, in combinatie met wat wedstrijden ( er spelen voldoende clubs in de stad) is een weekend goed te doen.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Finniemc

Citaat van: Breda op jun 21, 2009, 15:10:08
Ik ben twee keer in Bratislava geweest (1998, 2007), beide keren zonder er een wedstrijd of stadion te zien. De binnenstad is erg mooi, maar zo compact, dat deze inderdaad - dat ben ik met Dennis eens - in één dag gemakkelijk te behappen is. Wenen en Boedapest liggen echter dichtbij, dus een weekend met wedstrijden in verschillende landen zou misschien voor jou ook een optie kunnen zijn.


Inderdaad, mijn collegahopper die deze trip heeft gemaakt heeft Wenen met 1 dag Bratislava gecombineerd en dat was makkelijk doenbaar.

Finniemc

Het voetbal ligt nog stil en ebay-sellers lijken met de dag trager te worden dus tijd voor wat foto-reportages in stadions van verdwenen ploegen.

Ten Hove, KSK Kermt
Elderenweg, Hedera Millen
Warandestadion, Kth Diest


Finniemc

Het verslag van Slovan Bratislava staat op de site

+ fotoreportages van de vroegere stadions van

Rapid Spouwen, Hoeselt VV, Neeroeteren FC en Heidebloem Dilsen

Hugo

Citaat van: Finniemc op jul 01, 2009, 19:31:46
Het verslag van Slovan Bratislava staat op de site

+ fotoreportages van de vroegere stadions van

Rapid Spouwen, Hoeselt VV, Neeroeteren FC en Heidebloem Dilsen

Ik ben elke keer weer zo arrogant om te denken dat ik al het moois van het Belgische voetbal in kaart heb. Maar dat wordt steeds afgestraft. Komt zo'n Breda met het schitterende Herstal op de proppen en nu weer zo'n Hoeselt! Prachtig.

http://www.deheldenvanleon.be/Bergstraat.htm



Joost

Haha ik had 'm ook al genoteerd om even langs te rijden de volgende keer dat ik in Belgie ben.

Finniemc

#11
Citaat van: Joost op jul 12, 2009, 12:59:27
Haha ik had 'm ook al genoteerd om even langs te rijden de volgende keer dat ik in Belgie ben.

Ik moet je wel waarschuwen dat dit stadion, in tegenstelling tot de meeste andere stadions in de lagere klassen, volledig afgesloten kan worden.
De eerste keer dat ik er kwam was het stadion dicht, de tweede maal waren er mensen aan het werk in de kantine en die hebben, heel vriendelijk, voor mij alle deuren geopend.


Enfin: deze week heb ik de Limburgroute met White Star Beverst, Het Belfortstadion en Eendracht Rotem voltooid en is ook het Ernst happel stadion toegevoegd. Veel plezier!

Finniemc

We hebben twee nieuwe routes aangeboord: Luik en Antwerpen.
De eerste fotoverslagen van Luik staan ondertussen online!

Joost

Citaat van: Finniemc op jul 25, 2009, 17:26:50
We hebben twee nieuwe routes aangeboord: Luik en Antwerpen.
De eerste fotoverslagen van Luik staan ondertussen online!

Borgworm :|

Finniemc