Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Vladimir1973 op sep 01, 2011, 08:43:51
goed fout die kapo's

En dan vraag je je af wat er mis is met de wedstrijd Duitsland - Oostenrijk ?

Ik was bij Schalke - Dortmund voor de supercup en daar werd vooraf het Duitse volkslied gespeeld, verderben ik ooit op een plein in Magdeburg geweest waar een groot scherm stond tijdens het WK 2006 terwijl het Duitse elftal speelde en nog een keer op Mallorca tijdens het EK 2008 tussen de Duitsers maar het blijven een stel angstaanjagende schreeuwerds hoor.

En de grootste kapo vond ik ooit de speaker van Rapid Wien echt vreselijk.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Vladimir1973

Citaat van: spons op sep 01, 2011, 16:54:58
En dan vraag je je af wat er mis is met de wedstrijd Duitsland - Oostenrijk ?

Ik was bij Schalke - Dortmund voor de supercup en daar werd vooraf het Duitse volkslied gespeeld, verderben ik ooit op een plein in Magdeburg geweest waar een groot scherm stond tijdens het WK 2006 terwijl het Duitse elftal speelde en nog een keer op Mallorca tijdens het EK 2008 tussen de Duitsers maar het blijven een stel angstaanjagende schreeuwerds hoor.

En de grootste kapo vond ik ooit de speaker van Rapid Wien echt vreselijk.

ik laat wel weten hoe het geweest is.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Hugo

Ik ben ook niet zo van het ultragedoe maar ik laat mij Duitse voetbalplezier er niet door verpesten. Ga er in het stadion zo ver mogelijk vanaf staan.

spons

Citaat van: Hugo op sep 03, 2011, 16:57:07
Ik ben ook niet zo van het ultragedoe maar ik laat mij Duitse voetbalplezier er niet door verpesten. Ga er in het stadion zo ver mogelijk vanaf staan.

Ik ook, het wil inderdaad niet zeggen dat ik niet graag bij het voetbal kom in Duitsland, vind het altijd vrij relaxed zonder problemen of opgefokte agenten e.d. wat dat betreft een stuk aangenamer dan in Nederland
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op sep 04, 2011, 10:14:58
Ik ook, het wil inderdaad niet zeggen dat ik niet graag bij het voetbal kom in Duitsland, vind het altijd vrij relaxed zonder problemen of opgefokte agenten e.d. wat dat betreft een stuk aangenamer dan in Nederland
Is in Nederland niet de houding van het normale publiek ten opzichte van agenten een probleem?

Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat er in Nederland gewoon een groepje agenten stond en er mensen zonder werkelijk enige aanleiding daar problemen van maakten.

Vladimir1973

Citaat van: Joost op sep 04, 2011, 18:27:05
Is in Nederland niet de houding van het normale publiek ten opzichte van agenten een probleem?

Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat er in Nederland gewoon een groepje agenten stond en er mensen zonder werkelijk enige aanleiding daar problemen van maakten.

terechte opmerking!
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

spons

Citaat van: Joost op sep 04, 2011, 18:27:05
Is in Nederland niet de houding van het normale publiek ten opzichte van agenten een probleem?


door het niveau van de nederlandse agenten heeft niemand meer respect voor hen, met 3 jaar lagere school kan je in ons land agent worden en als er dan iets meer gevraagd wordt dan bekeuringen uitschrijven lopen ze weg
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op sep 04, 2011, 21:33:42
door het niveau van de nederlandse agenten heeft niemand meer respect voor hen, met 3 jaar lagere school kan je in ons land agent worden en als er dan iets meer gevraagd wordt dan bekeuringen uitschrijven lopen ze weg

Verkeerde ervaringen?

Ik weet toevallig dat je toch echt wat meer moet doen om bij de politie te mogen.

Bossche Bol

Citaat van: Joost op sep 04, 2011, 23:02:24
Verkeerde ervaringen?

Ik weet toevallig dat je toch echt wat meer moet doen om bij de politie te mogen.
3 jaar vmbo? Meer zal het toch niet zijn?
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

hgrm

Om aan een politieopleiding te beginnen, moet beschikken over een VMBO-diploma. Een niveau wat voor 60% van de Nederlanders het hoogst haalbare blijkt.

Los daarvan: het is wel heel makkelijk om alle beleidsmissers (verkeerde prioriteiten, bonnenquota, bureaucratie, verkeerde aanpak voetbalvandalisme en andere rechtse hobbies) op de gewone diender in de straat af te reageren.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Wat zijn de parkeertips voor Monchengladbach? Ik zie parking 4-7 staan en normaal gesproken is de verste van het stadion (P7) de beste?

FSC_87

Parkeren is geen probleem in mönchengladbach, na de wedstrijd wegkomen daarentegen....

Ik zou je adviseren om de auto zo ver mogelijk van het stadion te parkeren of na de wedstrijd gezellig een pot bier te gaan drinken in het fanhouse.

spons

Citaat van: FSC_87 op sep 21, 2011, 21:54:34
Parkeren is geen probleem in mönchengladbach, na de wedstrijd wegkomen daarentegen....

Ik zou je adviseren om de auto zo ver mogelijk van het stadion te parkeren of na de wedstrijd gezellig een pot bier te gaan drinken in het fanhouse.

Rijden en drank ???
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: FSC_87 op sep 21, 2011, 21:54:34
Parkeren is geen probleem in mönchengladbach, na de wedstrijd wegkomen daarentegen....

Ik zou je adviseren om de auto zo ver mogelijk van het stadion te parkeren of na de wedstrijd gezellig een pot bier (cola voor de chauffeur) te gaan drinken in het fanhouse.

FSC_87

Ja sorry geen bier voor de chauffeur inderdaad. Cola en een bratwurst dan maar!