Hoofdmenu

Dessel Sport

Gestart door Joost, aug 31, 2010, 14:00:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Zoals misschien bekend verhuist Dessel Sport volgend seizoen naar een nieuw stadion. Het huidige stadion aan de Lorzestraat wordt dan verlaten. En laat dat nu net zijn wat Dessel Sport maakt zo geweldig maakt. 3 compleet verschillende, vervallen tribunes met klimop tegen de achterwand. Een hamburgerkraam en geweldige kantine. Als je echt eens wilt zien hoe Belgisch voetbal op een iets lager niveau eruit ziet dan is Dessel Sport de club waar je naartoe moet.

En daarom lijkt het me gezellig om dit seizoen, nu het nog kan daar eens met een aantal mensen heen te gaan. Dessel ligt goed bereikbaar vlak bij Turnhout n de provincie Antwerpen.

Ik heb in gedachten;
Zaterdag 23 oktober om 19:30 thuis tegen Verbroedering Geel-Meerhout

De wedstrijd tegen Geel betreft een derby maar dat weekend is er geen interlandvoetbal. Er is dus gewoon competitievoetbal in Nederland en Belgie met onder andere Heerenveen v VVV.

Wie heeft interesse om mee te gaan?

voetbalfan

Lijkt me leuk om deze derby bij te wonen, de kans is groot dat ik kom.

AthleticHolanda

Als 's avonds thuiskomen nog mogelijk is komt ie mij vrij goed uit.
Zat ook te denken aan de wedstrijd tegen Aalst aangezien die altijd garant staan voor veel volk of is de wedstrijd tegen Geel leuker? Die tegen Aalst is 27-11 dan zal t wel een stuk kouder zijn vrees ik.

Voetbalhopper

ik heb wel interesse om mee te gaan...

Joost

Helaas moeten we wat mij betreft een nieuwe datum vinden. Komende zaterdag was de enige dit kalenderjaar dat we met vrienden konden afspreken in Brussel.

voetbalfan

De kans is vrij klein dat ik ga. Voor jullie is het misschien mogelijk 27.11 te gaan dan spelen ze tegen Eendracht Aalst.
Voor mij zal het waarschijnlijk:
23/01 Dessel Sport - Vigor Wuitens Hamme
of de laatste speeldag, en tevens afscheid van de Lorzestraat op 8/5 tegen Coxyde