Week 6: maandag 4 februari t/m zondag 10 februari

Gestart door Tribuneklanten, jan 19, 2019, 11:17:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De publiekswissel

Citaat van: Mokum1900 op jan 24, 2019, 14:55:14
Het ergste is , ze willen totaal niet werken ! ik heb mijn ID opgestuurd , en ook bij Cercle brugge - Antwerp  , kreeg ik geen kaart,

waar een wil is he

Je kan een kaart kopen als je in dit seizoen al een kaart gekocht hebt. Dus wellicht kan je een kaartje voor Cercle - STVV kopen en dan heb je history om tegen Brugge te kopen. Kost het je wel 20 eu extra....
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Saltacampos

#16
Citaat van: De publiekswissel op jan 24, 2019, 16:28:45
Je kan een kaart kopen als je in dit seizoen al een kaart gekocht hebt. Dus wellicht kan je een kaartje voor Cercle - STVV kopen en dan heb je history om tegen Brugge te kopen. Kost het je wel 20 eu extra....
Ik denk dat dat niet gaat lukken, je moet een ticket gekocht hebben voor een eerdere wedstrijd dan Sint-Truiden:
https://www.cerclebrugge.be/nl/news/raadpleeg-hier-alle-ticketinformatie-omtrent-de-derby
Misschien dat het via Club Brugge wel lukt ? Zij verkopen zelf aan hun supporters en hebben een gigantische tribune ter beschikking.
Over land and sea

Hugo

Ik zou gewoon de wet van Spons in werking stellen, als je durft tenminste...

syntric

- 08/2: Chievo - Roma
- 09/2: Brescia - Carpi
- 10/2: Bologna - Genoa + Pisa - Pistoiese
Groundhopper for life :-)

Koning Kriel


Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

fcbisart

05/02 1/8 finale coupe de France : Croix - Dijon, hopelijk kunnen we tickets bemachtigen!

syntric

Citaat van: fcbisart op jan 29, 2019, 20:06:00
05/02 1/8 finale coupe de France : Croix - Dijon, hopelijk kunnen we tickets bemachtigen!

Dat valt in Frankrijk heel goed mee met dat soort matchen, vaak is het zelfs niet uitverkocht, tenzij het tegen een echt grote club als PSG, Marseille of een locale derby (Lille, Lens) is. Leeft toch niet zo als bv. de FA cup.
Groundhopper for life :-)

fcbisart

Capaciteit van het stadion bedraagt maar 2400 toeschouwers.Bovendien  is dit het hoogtepunt uit de geschiedenis van het sympathieke Noord-Franse Croix. De coupe de France is trouwens een tornooi dat bol staat van verrassingen

syntric

Citaat van: fcbisart op jan 29, 2019, 22:20:51
Capaciteit van het stadion bedraagt maar 2400 toeschouwers.Bovendien  is dit het hoogtepunt uit de geschiedenis van het sympathieke Noord-Franse Croix. De coupe de France is trouwens een tornooi dat bol staat van verrassingen

Vroeg gaan en je zal geen probleem hebben.
Groundhopper for life :-)

Jehoentelaar

#25
09/02 AGOVV - Zwart Wit '63. Gevaarlijke weersomstandigheden.
10/02 FC Emmen - ADO Den Haag.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Defender

Citaat van: Saltacampos op jan 26, 2019, 09:13:41
Ik denk dat dat niet gaat lukken, je moet een ticket gekocht hebben voor een eerdere wedstrijd dan Sint-Truiden:
https://www.cerclebrugge.be/nl/news/raadpleeg-hier-alle-ticketinformatie-omtrent-de-derby
Misschien dat het via Club Brugge wel lukt ? Zij verkopen zelf aan hun supporters en hebben een gigantische tribune ter beschikking.

Had het bericht gestuurd om te zien of ik kon helpen maar geen reactie..
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Footballromantic

Citaat van: fcbisart op jan 29, 2019, 22:20:51
Capaciteit van het stadion bedraagt maar 2400 toeschouwers.Bovendien  is dit het hoogtepunt uit de geschiedenis van het sympathieke Noord-Franse Croix. De coupe de France is trouwens een tornooi dat bol staat van verrassingen

Gespeeld in het oude atletiek stadion? Ben er 2 jaar terug geweest toen zij tegen Saint Ettiene speelde. Leuke bak voor een keer
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

fcbisart

Neen, Croix speelt in zijn eigen stadion  Als dat niet het geval was geweest, dan waren we er niet bij volgende dinsdag.

Footballromantic

Citaat van: fcbisart op feb 01, 2019, 19:02:36
Neen, Croix speelt in zijn eigen stadion  Als dat niet het geval was geweest, dan waren we er niet bij volgende dinsdag.

Ook wel een leuk ding hoor
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam