Hoofdmenu

Pokaltag 2019

Gestart door Sebastiaan_W, mrt 28, 2019, 09:36:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: ricodejong4 op apr 25, 2019, 11:46:48
De ligging in de heuvels is prachtig en het stadion kent 4 unieke tribunes, en het vervoer met de Schwebebahn is een leuke bijkomstigheid. Top 25 blijft natuurlijk enigszins subjectief maar ik vind het zeker een uniek en mooi stadion.
Beide tribunes achter het doel zijn identiek aan elkaar en komen uit een standaard brochure van een betonboer.

Jef400

Al is de Schwebebahn wel al maanden buiten gebruik nu.

Kölsche Bosschenaar

Top 25 vond ik ook erg overdreven. Zeker een mooi stadion, maar kan er zo een hoop opnoemen die ik mooier vind. Had ik overigens bij wel meerdere stadions op die lijst, al blijft het allemaal compleet subjectief.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Joost

Ik vond het ondanks de nieuwe tribunes maar een bouwval.

hgrm

Ik was er vandaag, op de vlucht voor de oranje-horror (aandachtspuntje voor volgend jaar: zorgen dat ik pas na het 8-uur journaal weer thuis ben) en ik moet zeggen dat ik het nog steeds een bijzonder stadion vind, al is de charme wel minder dan toen ik het 10 jaar geleden (dus voor de verbouwing) bezocht. Juist de hoge Kurven met de resten van de wielerbaan ervoor maakten het echt bijzonder. De hoofdtribune is vanaf de buitenkant mooi, maar aan de binnenkant vrij lelijk, vooral het dak. Het mooiste is momenteel naar mijn mening de Gegengerade, met nog steeds de bouwvallige terracing helemaal bovenin.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

cafebac

Ik was er gisteren ook. De glooiende gegengerade met de heuvels er achter inderdaad prachtig. Wel een treurige opkomst, ik denk nog geen 1000 man. Het was ook niet echt genieten in de regen.
Ik was er al eens toen het wel druk was en dat was toch wel top. Dat die Schwebebahn buiten gebruik is wist ik niet. Gelukkig konden we nu wel bij het stadion parkeren.

hgrm

Citaat van: cafebac op apr 28, 2019, 14:33:45
Ik was er gisteren ook. De glooiende gegengerade met de heuvels er achter inderdaad prachtig. Wel een treurige opkomst, ik denk nog geen 1000 man. Het was ook niet echt genieten in de regen.
Ik was er al eens toen het wel druk was en dat was toch wel top. Dat die Schwebebahn buiten gebruik is wist ik niet. Gelukkig konden we nu wel bij het stadion parkeren.

1700-zoveel volgens de speaker......ik houd het op de helft.
Op zich ook wel logisch. Weinig attractieve tegenstander, regen en een seizoen dat als een nachtkaars uitgaat in de middenmoot.

Gelukkig hebben de ultraatjes tot een boycot besloten; dat kwam de sfeer wel ten goede.....als er niks gebeurt hoort er van de tribune geen herrie te komen alsof het kampioenschap gewonnen is...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

bagger010

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op apr 25, 2019, 09:11:57
Niederrhein Pokal
De kogel is door de kerk. De finale tussen Wuppertaler SV en KFC Uerdingen zal toch in Wuppertal plaatsvinden.


Dat is echt heel mooi nieuws. Wacht al enige tijd op een mooi affiche om eindelijk Stadion am Zoo te vincken. Gelukkig was de lokale politiek en  rommelmarkt bereid om mee te denken. Zou zonde zijn als deze wedstrijd in Duisburg of Essen gespeeld zou worden.
Hoe ver van te voren begint meestal de kaartverkoop voor de Pokal finale en is het te doen om aan kaarten te komen?

Freekos79

Citaat van: bagger010 op apr 29, 2019, 23:12:01
Hoe ver van te voren begint meestal de kaartverkoop voor de Pokal finale en is het te doen om aan kaarten te komen?
Zal binnenkort wel starten via Wuppertal denk ik. Kaarten zullen geen probleem zijn.
Volgende wedstrijd: ?

ksclgiov282

Citaat van: Freekos79 op apr 30, 2019, 17:42:16
Zal binnenkort wel starten via Wuppertal denk ik. Kaarten zullen geen probleem zijn.

Zou daar wat volk op afkomen? Denk er ook aan om deze te doen.

Freekos79

Citaat van: ksclgiov282 op apr 30, 2019, 20:39:26
Zou daar wat volk op afkomen? Denk er ook aan om deze te doen.

Ik denk aan 6, 7000
Volgende wedstrijd: ?

Jef400

Wat ik van collegahoppers heb gehoord is het wel een mooie kans het stadion met volk te vincken.

ALenstra

Aanvangstijden zullen 10.30, 14.15, en 16.15 zijn.

Vinnn

Hoe laat zal die pot in Wuppertal aanvangen?

bagger010

Citaat van: Vinnn op mei 03, 2019, 16:44:36
Hoe laat zal die pot in Wuppertal aanvangen?
14.00 uur. Wanneer de kaartverkoop start is nog niets over bekend.