Hoofdmenu

Amateurs 2012/13

Gestart door Sebastiaan_W, jul 16, 2012, 11:57:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: witte leeuw op sep 17, 2013, 18:42:46
Bier en braadworst is er geweest, dus hij kan ons er meer over vertellen.

Zoeken we dat toch gewoon even op ;-). Hoop dat Harry Decheiver nog steeds trainer is!

http://www.groundhopcollection.org/index.php/nl/stadionlijst/78-verslagen/stadions-met-wedstrijden/283-24-11-2012-2


Cyclebob

AGOVV speelt met zijn eerste elftal dit seizoen in de vierde klasse zaterdag, nog wel in het stadion
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op sep 17, 2013, 18:55:48
Zoeken we dat toch gewoon even op ;-). Hoop dat Harry Decheiver nog steeds trainer is!

http://www.groundhopcollection.org/index.php/nl/stadionlijst/78-verslagen/stadions-met-wedstrijden/283-24-11-2012-2

Ik vond het wel een leuk sportpark ondanks de regen en de kou. Heb alleen geen idee of de stadsderby tegen Helios leeft. Het bokbiertje heeft me trouwens wel lekker gesmaakt.
Het ene stadion is het andere niet!

ðe waan

Volgens mij leeft vooral de derby tegen buurman UD.

Ben nog bij Colmschate geweest in de hoofdklasse, die zijn toch rap weggezakt.


Citaat van: Cyclebob op sep 17, 2013, 18:57:55
AGOVV speelt met zijn eerste elftal dit seizoen in de vierde klasse zaterdag, nog wel in het stadion

Volgens mij zijn de in 2003 bijgebouwde tribunes geveild. Die waren kennelijk eigendom van de BVO.

Sebastiaan_W

Citaat van: ðe waan op sep 19, 2013, 15:02:20
Volgens mij leeft vooral de derby tegen buurman UD.

Ben nog bij Colmschate geweest in de hoofdklasse, die zijn toch rap weggezakt.


Volgens mij zijn de in 2003 bijgebouwde tribunes geveild. Die waren kennelijk eigendom van de BVO.

Staan er nog steeds en blijven ook staan. Zijn opgekocht door de eigenaar van het terrein, AGOVV.