Week 3 / 12 - 18 jan 2009

Gestart door Ici c est Paris, dec 12, 2008, 17:46:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Een heel weekend geen voetbal, wat een verschrikking. Daarom volgende week hopelijk naar Olympique Charleroi v STVV.

Joost

Citaat van: Joost op jan 05, 2009, 09:28:41
Een heel weekend geen voetbal, wat een verschrikking. Daarom volgende week hopelijk naar Olympique Charleroi v STVV.

Je gaat er vanuit maar dan valt 't toch tegen.

CiteerNationale afdelingen:                 
Alle officiële en vriendschappelijke   
matchen van 8 tot en met 12 januari   
zijn afgelast.

AthleticHolanda

Heb eigenlijk Racing-Zulte Waregem gepland voor de 14e, mocht deze worden afgelast, weet iemand of AA Gent-Mouscron per definitie wel doorgaat ongeacht de temperaturen?

En hoe kan het trouwens dat alles van de 2e t/m 4e klasse wordt afgelast, maar dat vooralsnog de wedstrijden in de provinciale Brabant en Oost-Vlaanderen gewoon doorgaan? Is dat een kwestie van tijd of gaat daar daadwerkelijk wel gewoon gespeeld worden?

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op jan 08, 2009, 11:33:49
Heb eigenlijk Racing-Zulte Waregem gepland voor de 14e, mocht deze worden afgelast, weet iemand of AA Gent-Mouscron per definitie wel doorgaat ongeacht de temperaturen?

En hoe kan het trouwens dat alles van de 2e t/m 4e klasse wordt afgelast, maar dat vooralsnog de wedstrijden in de provinciale Brabant en Oost-Vlaanderen gewoon doorgaan? Is dat een kwestie van tijd of gaat daar daadwerkelijk wel gewoon gespeeld worden?
Hoe ga je naar Mechelen, ik heb ook plannen om te gaan nu zaterdag niet doorgaat.

De voetbalbond heeft zelf al besloten alles af te lassen, wat betreft de provincies mag iedere provincie dat zelf bepalen.

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op jan 08, 2009, 11:33:49
Heb eigenlijk Racing-Zulte Waregem gepland voor de 14e, mocht deze worden afgelast, weet iemand of AA Gent-Mouscron per definitie wel doorgaat ongeacht de temperaturen?

En hoe kan het trouwens dat alles van de 2e t/m 4e klasse wordt afgelast, maar dat vooralsnog de wedstrijden in de provinciale Brabant en Oost-Vlaanderen gewoon doorgaan? Is dat een kwestie van tijd of gaat daar daadwerkelijk wel gewoon gespeeld worden?

Daar ben ik dus ook huiverig voor, voor KVM-Anderlecht.

Hielke

Het duurt mij al te lang, die winterstop.

16/01 sc Heerenveen - Feyenoord


AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op jan 08, 2009, 15:38:01
Daar ben ik dus ook huiverig voor, voor KVM-Anderlecht.

Citaat van: racingmechelen.beVrijwilligers gezocht: Sneeuw ruimen! 
Het Oscar Vankesbeeckstadion is bedekt met ongeveer 5 centimeter sneeuw. Om de kansen te verhogen dat er gespeeld kan worden tegen Zulte Waregem (woensdag 14 januari) en Turnhout (zaterdag 17 januari) zoeken we vrijwilligers om nu zaterdag, 10 januari, sneeuw te ruimen! Aanvang om 9u30, wie pas later op de dag beschikbaar is, is uiteraard ook welkom. We zijn ook nog op zoek naar (sneeuw)schoppen en kruiwagens! Dus indien mogelijk, gelieve dit mee te brengen.

In ieder geval goed om te zien dat ze er druk mee bezig zijn en er alles aan doen om het door te laten gaan. Toch kan ik me niet voorstellen dat er op een bevroren veld zonder sneeuw wel gespeeld kan worden... Maar de Belgen verbazen me wel vaker.

Houd in ieder geval Gent achter de hand.

Citaat van: Hielke op jan 08, 2009, 20:41:19
Het duurt mij al te lang, die winterstop.

Bij mij ook, het skispringen is al weer voorbij, bij darten het leuke toernooi ook, dus nu rest alleen nog de Dakar om te volgen... typische begin-januari-doorkom-dagen, bij gebrek aan beter vind ik bovenstaande ook nog écht interessant, maar wel alleen in januari.

hgrm

En reken er maar op dat er het kl*teweer van de afgelopen tijd er voor zorgt dat er voorlopig nog niet gespeeld kan worden.
De zaal-competitie gaat dit weekend wel weer van start....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Bij Racing Mechelen doen ze er alles aan de wedstrijd door te laten gaan, dus dan moet ik daar maar eens heen. Na 3 maanden eindelijk weer een kruisje in 3B.

georgesv


Cercle - Charleroi afgelast
ook KV - RSCA zal wss afgelast worden, helft van het veld staat onder water (en het gaat nog veel regenen)

wekke

Citaat van: georgesv op jan 13, 2009, 09:44:15
ook KV - RSCA zal wss afgelast worden, helft van het veld staat onder water (en het gaat nog veel regenen)

Het veld van KV is gisteren goedgekeurd en volgens teletekst wordt er zeker gespeeld.

georgesv

ha, indd

Na de regen van vannacht stuurde de voetbalbond ook vanochtend iemand om het veld in het Veoliastadion te keuren. Ook nu (10.30u) liet de controleur weten dat het veld bespeelbaar is.

De bekerpartij tegen RSC Anderlecht van vanavond om 20.45u gaat dus gewoon door. Zoals steeds kan de scheidsrechter vanavond de wedstrijd nog uitstellen indien het veld tegen deze avond niet meer bespeelbaar zou zijn, maar die kans is na de keuring deze ochtend bijzonder klein.



georgesv

vanavond live op canvas trouwens


Denniz1974


Stadionhopper

13-1 FCV Dender EH - Lierse SK
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper