Week 43 / 20 - 26 okt 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:22:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Toon hier je plannen voor de week van 20 t/m 26 oktober.

Ici c est Paris

Zondag 26 oktober 14.30: FC Utrecht - NAC Breda

Vaig

Maandag 20 oktober: Alemannia Aachen-FSV Mainz
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Joost

Citaat van: Vaig op sep 19, 2008, 15:49:09
Maandag 20 oktober: Alemannia Aachen-FSV Mainz
Je gaat dus toch?


spons

26 oktober 16:30 ( kuttijd ) : Feyenoord - Hoerenveen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Vaig

Citaat van: Joost op sep 19, 2008, 16:06:33
Je gaat dus toch?


Jaja had de kaarten al binnen, toen jij me op de hoogte bracht van de gewijzigde datum. Maar het is geen probleem, woon toch op maar 20 minuutjes afstand.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Joost

Citaat van: Vaig op sep 19, 2008, 17:00:47
Jaja had de kaarten al binnen, toen jij me op de hoogte bracht van de gewijzigde datum. Maar het is geen probleem, woon toch op maar 20 minuutjes afstand.

Hoe ga je erheen?

Vaig

Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

HJanneman

#8
26-10-08 : Etoile du Sahel vs. US Monastir

Voor 10 dinar zit je met 'ruimte', voor 6 dinar zit je op 'oude banken', voor 5 dinar zit je op 'Chinese banken' en voor 4 dinar zit/sta je 'in de bocht'(tenminste, dit waren de prijzen voor een wedstrijd in september).
Ben erg benieuwd.

Daffy

23-10 sc Heerenveen - AC Milan

Gerrit-Jan

Kwam net nog even langs de site van preussen muenster en las dat het competitieprogramma voor de regionalliga nu is vastgelegd tot aan eind december. Het mooiste is dat de thuiswedstrijd tegen rw essen nu op het programma staat voor zondag 26 oktober 14.00. Deze wedstrijd stond in het voorlopige schema op zaterdag geprogrammeerd, en dan moet ik zelf voetballen, dus daar had ik niet bij kunnen zijn, en nu dus wel! Moet alleen nog wat vrienden enthousiast proberen te maken voor de regionalliga in duitsland en vervoer zien te regelen, want wil echt graag naar deze wedstrijd toe...

Bossche Bol

Citaat van: Gerrit-Jan op okt 14, 2008, 15:41:34
Kwam net nog even langs de site van preussen muenster en las dat het competitieprogramma voor de regionalliga nu is vastgelegd tot aan eind december. Het mooiste is dat de thuiswedstrijd tegen rw essen nu op het programma staat voor zondag 26 oktober 14.00.
Die zet ik dus in mijn agenda.

Verder volgende week:
20-10  Alemannia Aachen-FSV Mainz 05
24-10  FC Den Bosch-FC Eindhoven
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Joost

Morgen eens zien of Alemannia thuis ongeslagen blijft tegen Mainz. Vorig jaar was dit het eerste duel na ontslag van de Buchwald, Aachen was toen ook ongeslagen in thuiswedstrijden en in de stromende regen sloeg Mainz op eigen helft de tenten op. Drie uitstapjes leverde 3 goals op waardoor we het na 75 minuten voor gezien hielden en droger oorden opzochten.

Joost

Het leek wel comedy capers vanavond. Door de wind vlogen spelers en bal alle kanten op. Ruststand 2-0, toch wel verdiend. Na rust moeten beide teams minstens 8 keer scoren, elk. Dat gebeurt niet dus het blijft 2-0.

Bossche Bol

Citaat van: Joost op okt 21, 2008, 00:01:18
Het leek wel comedy capers vanavond. Door de wind vlogen spelers en bal alle kanten op. Ruststand 2-0, toch wel verdiend. Na rust moeten beide teams minstens 8 keer scoren, elk. Dat gebeurt niet dus het blijft 2-0.
Maar al met al heb ik me prima vermaakt.
En het gevolg van vandaag is dat de 1. FCK weer aan kop staat!

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)