Week 52 / 22 - 28 dec 2008

Gestart door TeeZee, sep 26, 2008, 10:15:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Boxing Day: Rochdale v Shrewsbury Town
27 december: St Mirren v Hamilton
28 december: Newcastle United v Liverpool of Hartlepool United v Crewe Alexandra

Mensen die nu gaan zeggen dat "dit wel heel vroeg is" wil ik er graag op wijzen dat er ook al pepernoten in de winkels liggen.

spons

Citaat van: TeeZee op sep 26, 2008, 10:15:34
Boxing Day: Rochdale v Shrewsbury Town
27 december: St Mirren v Hamilton
28 december: Newcastle United v Liverpool of Hartlepool United v Crewe Alexandra

Mensen die nu gaan zeggen dat "dit wel heel vroeg is" wil ik er graag op wijzen dat er ook al pepernoten in de winkels liggen.

kerst zoals kerst bedoeld is.

26 december : Feyenoord - NAC
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

HJanneman

Citaat van: TeeZee op sep 26, 2008, 10:15:34
27 december: St Mirren v Hamilton

Is dit de allerlaatste pot dat gespeeld wordt in 'Love street'/St Mirren-park stadium?

Er zijn voorzichtig plannen gesmeden om in de zomer van 2009 naar Schotland te gaan, ipv de middellandse zee landen: mij lijkt Fir Park van Motherwell echt een traktatie, of Dundee bezoeken met de twee stadions in één straat.
Maar omdat Love street begin 2009 verdwijnt is jouw keuze voor dit stadion heel logisch, want die anderen kunnen 'later' nog wel een keer aangedaan worden(of niet, natuurlijk)!

Sebastiaan_W

Citaat van: TeeZee op sep 26, 2008, 10:15:34
Boxing Day: Rochdale v Shrewsbury Town
27 december: St Mirren v Hamilton
28 december: Newcastle United v Liverpool of Hartlepool United v Crewe Alexandra

Mensen die nu gaan zeggen dat "dit wel heel vroeg is" wil ik er graag op wijzen dat er ook al pepernoten in de winkels liggen.

Oefff.... wat een mooi vooruitzicht! Ben benieuwd naar je bevindingen over Rochdale. Ik heb toevallig van de week een boek gekocht, wat over Rochdale gaat.

Hielke

Een mooi drieluik (Fratton Park - Het Kasteel - Euroborg) ter afsluiting van 2008.

28 december: FC Groningen - sc Heerenveen

Joost

Citaat van: witte leeuw op nov 14, 2008, 12:31:24
Oefff.... wat een mooi vooruitzicht! Ben benieuwd naar je bevindingen over Rochdale. Ik heb toevallig van de week een boek gekocht, wat over Rochdale gaat.

Hoe heet het boekje? Ik heb er zelf eentje, een briljant werkje.

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op nov 14, 2008, 12:44:24
Hoe heet het boekje? Ik heb er zelf eentje, een briljant werkje.

The real life drama of a small town football club.

Heb je dezelfde of een ander?

Joost

Citaat van: witte leeuw op nov 14, 2008, 15:28:59
The real life drama of a small town football club.

Heb je dezelfde of een ander?
Believe in the Sign by Mark Hodkinson

Dat is het boekje dat ik heb. Vrij onbekend maar een juweeltje.

TeeZee

Citaat van: HJanneman op nov 14, 2008, 11:26:43
Is dit de allerlaatste pot dat gespeeld wordt in 'Love street'/St Mirren-park stadium?
Nee, de laatste is op 3 januari en als ze verder komen in de beker is 10 januari ook nog mogelijk.

CiteerEr zijn voorzichtig plannen gesmeden om in de zomer van 2009 naar Schotland te gaan, ipv de middellandse zee landen: mij lijkt Fir Park van Motherwell echt een traktatie, of Dundee bezoeken met de twee stadions in één straat.
Doen. Schotland heeft wat Engeland helaas steeds minder heeft: oude bakken en slecht voetbal. Vergeet de Old Firm en concentreer je op de rest. De meeste clubs bevinden zich op de lijn Glasgow - Edinburgh, dus veel is goed bereikbaar. Bovendien is Schotland een heel aangenaam land waar je ook buiten het voetbal niet uitgekeken raakt.

Han

Citaat van: witte leeuw op nov 14, 2008, 15:28:59
The real life drama of a small town football club.

Heb je dezelfde of een ander?

Ik gaf hgrm een deel van mijn collectie alvorens te emigreren. Een boekje ging over Rochdale, geschreven door een plaatselijke journalist. Daarin staat zelfs een kleine verwijzing naar een sprinkler-incident op Moss Rose tegen Macclesfield Town. Ik vermoed dat het boekje een héél seizoen beschreef; per wedstrijd.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Citaat van: witte leeuw op nov 14, 2008, 12:31:24
Oefff.... wat een mooi vooruitzicht! Ben benieuwd naar je bevindingen over Rochdale.
Ik ook, al gaat het mij er vooral om om een keertje een wedstrijd op Boxing Day in Engeland te bezoeken. Eigenlijk was dat het laatste dat op mijn verlanglijstje stond.

TeeZee

Door Rochdale v Shrewsbury Town gaat een streep, de plannen zijn gewijzigd. We gaan nu naar Hyde United v Stalybridge Celtic op Boxing Day.

Joost

Citaat van: TeeZee op nov 23, 2008, 21:03:30
Door Rochdale v Shrewsbury Town gaat een streep, de plannen zijn gewijzigd. We gaan nu naar Hyde United v Stalybridge Celtic op Boxing Day.
6-3?

hgrm

We hebben de zekerheid dat de wedstrijd waar we niet heen gaan, een doelpuntenfestival van epische omvang gaat worden.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee