Week 52 / 22 - 28 dec 2008

Gestart door TeeZee, sep 26, 2008, 10:15:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Door een bizarre speling van het lot, voortvloeiend uit mijn netwerkje in Egyptisch voetbal en ooit hier nader toelichtend krijgend, kreeg ik plotsklaps zeer solide uitzicht voor tickets voor Arsenal vs Portsmouth op 28 december 2008 in het Emirates Stadium.

Op de een of andere manier kan die pot mij niet voldoende aanspreken en bewaar ik deze gouden entree in al mijn opportunisme voor andere tijden.

De keuze is inmiddels succesvol gevallen op West Ham United vs Stoke City en een onbestemd schoolreisjesgevoel heeft zich zoals gebruikelijk reeds van mij meester gemaakt.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Citaat van: Han op dec 04, 2008, 23:44:59Op de een of andere manier kan die pot mij niet voldoende aanspreken en bewaar ik deze gouden entree in al mijn opportunisme voor andere tijden.
Ligt dat puur aan het gegeven dat Arsenal tegenwoordig in een niets-zeggende hoop beton speelt? Het is tenslotte niet veel anders dan het City of Manchester Stadium met rode stoeltjes. Ik mis Highbury.

Han

Citaat van: TeeZee op dec 05, 2008, 08:53:10
Ligt dat puur aan het gegeven dat Arsenal tegenwoordig in een niets-zeggende hoop beton speelt? Het is tenslotte niet veel anders dan het City of Manchester Stadium met rode stoeltjes. Ik mis Highbury.

Bij elke tv coverage van Arsenal op Highbury werd ik linksboven in het open hoekje dat zich bevindt tussen de hoofdtribune en de tribune korte zijde herinnerd aan mijn eerste échte stappen op een Britse ground. Daar bevond zich nl de turnstile aan de Avenell Road en de hoekhuisjes waren op tv mooi zichtbaar.

De glans is wel voor een deel verloren gegaan; ik bewaar de Emirates voor een andere gelegenheid.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Denniz1974

2e Kerstdag:  FEYENOORD - NAC BREDA.
4e Kerstdag:  AZ - NEC (als mijn kaartjes-aankoop-actie niet mislukt)

TeeZee

Boxing Day: Hyde United v Stalybridge Celtic
27 december: St Mirren v Hamilton
28 december: Newcastle United v Liverpool

De kaartjes voor Newcastle v Liverpool waren eenvoudig online te bestellen, al wacht ik nog op een bevestigingsemail (beetje ongeduldig, het is pas een paar minuten geleden en ik heb een reference number dus het zal wel in orde zijn).

Hugo

Citaat van: TeeZee op dec 15, 2008, 13:34:59
Boxing Day: Hyde United v Stalybridge Celtic
27 december: St Mirren v Hamilton
28 december: Newcastle United v Liverpool

Das allemaal geen straf. Heb je een verrekijker nodig in Newcastle?

TeeZee

Citaat van: Hugo op dec 15, 2008, 15:24:29
Das allemaal geen straf. Heb je een verrekijker nodig in Newcastle?
Het is al jaren bekend dat er voor mij maar een mogelijke plek is in het stadion van Newcastle. Die plek is het dan ook geworden.

Hugo

Citaat van: TeeZee op dec 15, 2008, 16:15:04
Het is al jaren bekend dat er voor mij maar een mogelijke plek is in het stadion van Newcastle. Die plek is het dan ook geworden.

Ik snap er weinig van maar het zal zo zijn.

TeeZee

Ik herhaal mezelf blijkbaar toch nog niet genoeg. Het gaat om het oude uitvak, met uitzicht over de stad. Ik zal dus de spelers niet kunnen herkennen, maar dat geeft niet omdat ik dat sowieso zelden doe.

Hugo

Citaat van: TeeZee op dec 15, 2008, 20:59:51
Ik herhaal mezelf blijkbaar toch nog niet genoeg. Het gaat om het oude uitvak, met uitzicht over de stad. Ik zal dus de spelers niet kunnen herkennen, maar dat geeft niet omdat ik dat sowieso zelden doe.
Het is mij nu duidelijk. Echter jouw herhaalde opmerkingen over de hoogste windmolen van Nederland had ik wel onthouden, dus soms blijft er toch wat hangen.

Begrijp ik nu ook dat het uitvak niet in meer in de nok van het stadion zit?

TeeZee

Selectief geheugen dus.

De away section zit nog steeds in de nok van het stadion, maar niet meer in de hoek waar het een paar jaar geleden nog zat.




TeeZee

Ik houd mijn hart vast voor de eerste wedstrijd. Ik zit zoals bekend in het weer en het ziet er naar uit dat het zowel op Schiphol als op Liverpool Airport weleens mistig zou kunnen zijn. Het is gelukkig nog een eind weg, maar dit betekent vertragingen. Toegegeven, het had ook nog erger gekund in de vorm van sneeuw, maar de kans dat dat met de kerstdagen valt is nihil.

hgrm

Je voorspelde voor het afgelopen weekend ook regen en andere ellende....Dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen. Ik ken je voorspellingen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Zaterdag 27 december; Eupen - Antwerp.