Week 52 / 22 - 28 dec 2008

Gestart door TeeZee, sep 26, 2008, 10:15:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Citaat van: Han op dec 30, 2008, 17:16:56
Ik ben benieuwd hoe de beleving van St James Park was. Het valt niet mee om een foto te zien op dit forum in Packed to the Rafters met uitzicht op de stad tot en met de Noordzee.
Op basis van deze momentopname heb ik een mening gevormd over de supporters van Newcastle die zeer positief is. Later meer.

Citaat van: HanHet was bitter waterkoud in Londen maar ik stel nu definitief vast dat Engels voetbal voor mij therapie is. Het is banaal om dat vast te stellen maar een andere verklaring voor mijn yingyang-euforie en harmonie hoef ik door niemand aangedragen te krijgen.
Ik moest wel lachen dat juist jij het weer moest meemaken dat er een speler van het veld gestuurd werd omdat hij zijn eigen aanvoerder een lel verkocht had. Ik hoop dat je nog een uitgebreider verhaal schrijft over je rehab in Londen. Als het voor mij al nauwelijks te harden was qua temperatuur, hoe moet dat dan wel niet geweest zijn voor iemand die de laatste jaren 25 tot 40 graden gewend was?

Han

Citaat van: TeeZee op dec 30, 2008, 22:09:51Ik moest wel lachen dat juist jij het weer moest meemaken dat er een speler van het veld gestuurd werd omdat hij zijn eigen aanvoerder een lel verkocht had. Ik hoop dat je nog een uitgebreider verhaal schrijft over je rehab in Londen. Als het voor mij al nauwelijks te harden was qua temperatuur, hoe moet dat dan wel niet geweest zijn voor iemand die de laatste jaren 25 tot 40 graden gewend was?
Ik ben er verbaasd over hoe rap mijn lichaam en geest zich aanpast aan de voor mij arctische temperaturen. Hoewel het bitter koud was vanwege met name de onaangename wind heeft het de dag absoluut niet overschaduwd.

Voor een eventueel verslag ontbreekt momenteel de juiste 'setting' alhoewel het verblijf in Nederland mij buitengewoon goed doet.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed