Week 46 / 10 - 16 nov

Gestart door Remco, okt 30, 2008, 13:40:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pieros

Citaat van: 3434 op nov 11, 2008, 13:48:53
11-11 Kv mechelen-Veldwezelt (bekermatch)
15-11 Verbroedering Maasmechelen-Patro Eisden MM (aanrader voor wie het stadion ooit wil bezoeken)*
16-11 Club Brugge-Anderlecht


*Rond de 2000-2500toeschouwers meestal (behoorlijk voor 4de nationale). Interessante derby, beide ploegen delen het stadion (door het seizoen).

Was van plan om zaterdag naar Verbroedering Maasmechelen - Patro Eisden te gaan, maar aangezien ik er vandaag achter kwam dat onze auto heel snel een nieuwe distributieriem nodig heeft (moet je eigenlijk na 60.000 km vervangen en we hebben met deze al meer dan 70.000 km gereden), neem ik de gok niet meer om zaterdag naar Maasmechelen te gaan. Ik moet dus wachten op de thuiswedstrijd tegen Verbroedering of Hasselt, want dat lijkt me ook wel een mooie.

Voor vanavond:
NEC - Rijnsburgse Boys

In het weekend: misschien een lokale amateurwedstrijd

3434

Dat is inderdaad riskant. Nuja ik neem aan dat je wel een stuk moet rijden. De matchen Patro-Geel en Patro-vmm worden nog interessant. Patro-Hasselt is al geweest. De return komt er wel aan, maar dat is natuurlijk in Hasselt.

Ben net terug van kv mechelen. Veldwezelt 3de nationaler heeft op een gegeven moment voor gestaan 1-2, en toen was kvm stil. Nog nooit meegemaakt?.. Uiteindelijk werd het in de blessure tijd nog 3-2 en 4-2.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Hugo

13-11 HHC Hardenberg - Feyenoord
15-11 Cambuur - MVV

Joost

Ik had het mijn schoonzusje beloofd dus vanavond mijn debuut in de Eredivisie vrouwen meegemaakt. Roda v Heerenveen. De Friezinnen starten ietsje beter maar na 5 minuten neemt Roda het over. Tot doelpogingen komen beide teams niet in de eerste helft. Ook de tweede helft start ontzettend matig totdat na een kwartier een van de dames van Roda op doel schiet en plots een wereldgoal maakt. Heerenveen trapt af, hands Roda speelster, vrije trap: 1-1. Roda trapt af schiet de bal naar voren, keepster Heerenveen schiet de bal naar voren 1-2. Roda mist een gigantische kans op 2-2 en Heerenveen loopt uit naar 1-6. Ik had tot een half uur voor het einde niet gedacht dat er überhaupt een goal ging vallen.

Ici c est Paris

Citaat van: Ici c est Paris op nov 05, 2008, 12:30:36
15-11 SC Heerenveen - FC Utrecht.

Ik had voor dit seizoen pas 3 stadions in de Eredivisie bezocht, en dat vond ik eigenlijk wel weinig waardoor ik besloten heb om dit seizoen zoveel mogelijk uitwedstrijden in nieuwe stadions mee te pakken.

Jammer van het resultaat, verder een leuke dag gehad. Pluspunten waren het stadion, de vrij vervoer-regeling en de catering. Minpunten het resultaat, de stad en de sfeer in de thuisvakken. Ik had er niet veel van verwacht, maar dat het zo dood zou zijn had ik niet gedacht.

Hielke

Ik zal hier niet de kolkende sfeer in het Abe Lenstra stadion proberen te verdedigen, maar voor de stilte van gisterenavond is de verklaring snel gevonden. sc Heerenveen kent één sfeervak -NieuwNoord, het staanvak-, dat hield gisterenavond uit protest 75 minuten lang de mond dicht. Men ligt overhoop met het clubbestuur. Dat maakte het inderdaad tot een volkomen sfeerloos stiltecentrum, tegen FC Utrecht. 

Stadionhopper

Citaat van: Hielke op nov 16, 2008, 09:35:13
Ik zal hier niet de kolkende sfeer in het Abe Lenstra stadion proberen te verdedigen, maar voor de stilte van gisterenavond is de verklaring snel gevonden. sc Heerenveen kent één sfeervak -NieuwNoord, het staanvak-, dat hield gisterenavond uit protest 75 minuten lang de mond dicht. Men ligt overhoop met het clubbestuur. Dat maakte het inderdaad tot een volkomen sfeerloos stiltecentrum, tegen FC Utrecht. 

En waarom liggen de Heerenveen supporters overhoop met het clubbestuur? Ze mogen juist trots zijn op zo'n bestuur!
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Houseman

Gaat niet over het technische beleid, dat is uiteraard prima de laatste 20 jaar. Maar het supportersbeleid is om te janken helaas. De directie probeert zeer geforceerd de fanatieke supporters onder de duim te houden.

Overigens @ Ici: De Utrecht supporters waren ook érg rustig... in het verleden was het uitvak altijd uitverkocht en werden de thuissupporters overstemd maar nu deelden jullie in de stille malaise.

Joost

Uiteindelijk werd het:

dinsdag Roda JC - Willem II
donderdag Roda JC dames - sc Heerenveen dames
zaterdag Aldershot - Exeter City
zondag WDZ - Heerlen Sport

Vanmiddag 2-1 verloren van de mannen uit Bocholtzerheide. 60 minuten lang heer en meester maar nadat uit het niets de gelijkmaker valt gooit WDZ er een schepje bovenop, scoren ze zelfs direct de 2-1 en is er niets meer vernomen van Heerlen Sport. Uitzicht op het dorp Simpelveld dat tegen de berg aan ligt, regen die zachtjes maar volhardend naar beneden kwam, een kopje thee in de rust en na afloop mijn voeten warmen in de auto terwijl de radio mij verteld dat IVO-Kessel 0-1 wordt en de dameskorfbalsters van Swift Velden gewonnen hebben. Ik heb genoten.

Pieros

CiteerVanmiddag 2-1 verloren van de mannen uit Bocholtzerheide. 60 minuten lang heer en meester maar nadat uit het niets de gelijkmaker valt gooit WDZ er een schepje bovenop, scoren ze zelfs direct de 2-1 en is er niets meer vernomen van Heerlen Sport. Uitzicht op het dorp Simpelveld dat tegen de berg aan ligt, regen die zachtjes maar volhardend naar beneden kwam, een kopje thee in de rust en na afloop mijn voeten warmen in de auto terwijl de radio mij verteld dat IVO-Kessel 0-1 wordt en de dameskorfbalsters van Swift Velden gewonnen hebben. Ik heb genoten.

Mooi poetisch stukje!!

Pieros

Citaat van: 3434 op nov 12, 2008, 00:13:50
Dat is inderdaad riskant. Nuja ik neem aan dat je wel een stuk moet rijden. De matchen Patro-Geel en Patro-vmm worden nog interessant. Patro-Hasselt is al geweest. De return komt er wel aan, maar dat is natuurlijk in Hasselt.

Ben net terug van kv mechelen. Veldwezelt 3de nationaler heeft op een gegeven moment voor gestaan 1-2, en toen was kvm stil. Nog nooit meegemaakt?.. Uiteindelijk werd het in de blessure tijd nog 3-2 en 4-2.


Was het gisteren een leuke pot? Ik zag dat jullie in ieder geval met 2-0 gewonnen hebben. Op de site waren ook nog een paar mooie sfeerfoto's te zien.

Ff nog een andere vraag. Ik zag via Google maps in Maasmechelen (Tuinwijk om precies te zijn) een voetbalveld. Weet jij zo welke club daar speelt?

Stadionhopper

Citaat van: Houseman op nov 16, 2008, 11:49:56
Gaat niet over het technische beleid, dat is uiteraard prima de laatste 20 jaar. Maar het supportersbeleid is om te janken helaas. De directie probeert zeer geforceerd de fanatieke supporters onder de duim te houden.


Wat doet het bestuur dan zoal tegen de supporters?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: Pieros op nov 16, 2008, 17:12:16
Was het gisteren een leuke pot? Ik zag dat jullie in ieder geval met 2-0 gewonnen hebben. Op de site waren ook nog een paar mooie sfeerfoto's te zien.

Ff nog een andere vraag. Ik zag via Google maps in Maasmechelen (Tuinwijk om precies te zijn) een voetbalveld. Weet jij zo welke club daar speelt?
Dat was het oude stadion van Patro Eisden/Patro Maasmechelen/Maasland Maasmechelen/Patro Eisden Maasmechelen.

Ici c est Paris

Citaat van: Hielke op nov 16, 2008, 09:35:13
Ik zal hier niet de kolkende sfeer in het Abe Lenstra stadion proberen te verdedigen, maar voor de stilte van gisterenavond is de verklaring snel gevonden. sc Heerenveen kent één sfeervak -NieuwNoord, het staanvak-, dat hield gisterenavond uit protest 75 minuten lang de mond dicht. Men ligt overhoop met het clubbestuur. Dat maakte het inderdaad tot een volkomen sfeerloos stiltecentrum, tegen FC Utrecht. 

Ah, dat wist ik niet. Duidelijk, want daarna waren ze inderdaad wel vocaal erg aanwezig.

@ Houseman: Helaas de algemene tendens bij ons. Vroeger had Utrecht vrijwel overal een uitverkocht uitvak, die tijden zijn voorbij, vraag me niet waarom. Al ben ik van mening dat het vocaal niet zo stil was, maar inderdaad, vroeger was het veel beter.

spons

Citaat van: Joost op nov 16, 2008, 16:59:56


dinsdag Roda JC - Willem II

en heb jij de indruk gehad dat de wedstrijd verkocht was ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen