Werk in uitvoering

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 09:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Ici c est Paris op jul 02, 2008, 20:55:20
Weet iemand wanneer het stadion van FC Twente klaar is/zou moeten zijn?

De Grolsch Veste is uitverkocht voor het komend seizoen dus je zou verwachten dat het voor de eerste speeldag is.

Wat een naam ook!

Stadionhopper

http://www.thuisbijfctwente.nl/

Hier vind je alle informatie op. Aanvang van seizoen 2008-2009 is t klaar.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Bedankt, dus toch. Want zoiets had ik al wel gehoord, maar toen met die presentatie van McLaren leek het nog heel lang te duren, vandaar. Die naam vind ik trouwens helemaal niks.

Gerrit-Jan

Citaat van: Ici c est Paris op jul 02, 2008, 21:03:50
Bedankt, dus toch. Want zoiets had ik al wel gehoord, maar toen met die presentatie van McLaren leek het nog heel lang te duren, vandaar. Die naam vind ik trouwens helemaal niks.

Ik fiets er bijna elke dag even langs en sta echt versteld van het tempo waarmee gebouwd wordt . Gelukkig zijn de 'smarties' stoeltjes, deze zijn nu voor vijf euro per stuk te koop in de clubshop, allemaal weggehaald. Hiervoor in de plaats komen alleen nog maar rode stoeltjes. Zit nog te twijfelen om een smartie stoeltje te kopen, niet om de prijs, want zelfs 5 euro kan er bij een student nog wel af, maar persoonlijk vond ik al die gekleurde stoeltjes nogal een sneu gezicht. Aan de andere kant heeft het ook wel wat om iets uit het verbouwde stadion thuis te hebben..

Persoonlijk vind ik de naam ook niet erg mooi, het bekt voor geen meter. Arke Stadion was natuurlijk ook niet echt wat, Epi Drost stadion daar droomt iedereen hier van, maar daar zal het ook wel bij blijven, want dat levert geen centen op..


AthleticHolanda

http://www.tctubantia.nl/regio/rijssen/3704683/Excelsior-mag-nieuwe-hoofdtribune-bouwen.ece

Citaat van: link hierbovenZaterdag-hoofdklasser Excelsior'31 is van plan de komende jaren een heus stadion met een capaciteit van 4000 toeschouwers te bouwen. De eerste stap is een nieuwe hoofdtribune, met in de catacomben zestien kleedkamers. Achter de 600 kuipstoeltjes komt een sponsorlounge. De gemeente heeft inmiddels 125.000 euro voor de nieuwe kleedkamers beschikbaar gesteld.

Sebastiaan_W

CiteerKredietcrisis nekt nieuw stadion Haarlem

HAARLEM -  De bouw van een nieuw voetbalstadion voor eerstedivisionist HFC Haarlem is uiterst onzeker geworden. Projectontwikkelaar Fortress heeft de gemeente laten weten dat het huidige plan door de kredietcrisis financieel onhaalbaar is geworden.

Het nieuwe voetbalstadion Oostpoort zou in augustus 2010 klaar moeten zijn. Behalve een stadion omvat het project een hotel, winkels, kantoren en appartementen.

De projectontwikkelaar wijst naast de kredietcrisis op de gestegen bouwkosten en de malaise in de kantorenmarkt als oorzaken van de problemen. De gemeente gaat de komende weken samen met Fortress en HFC Haarlem proberen het plan te redden van de ondergang.

bron: www.telegraaf.nl

Stadionhopper

Voor Liverpool geldt hetzelfde....
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

CiteerBV Veendam heeft momenteel een stadion aan de Langeleegte, dat echter te klein is. Daarom heeft de club opdracht gegeven voor het ontwerp van een nieuw onderkomen met een capaciteit van circa zesduizend bezoekers

Iedere week stijf uiverkocht :-)))

Houseman



Zeer gedurfd en vernieuwend. Hopelijk gaat dit door. Het was voor Veendam eenvoudig om een prefabstadion a la Zwolle te bouwen maar dit getuigt van lef.

Stadionhopper

Vind het geen voetbalstadion. Aan 1 zijde maar een tribune, wat zal de rest kaal zijn. Op de tekening staan die 2 lichtmasten aan de overzijde al troosteloos bij. En De Langeleegte te klein?? Welke debiel heeft dat mogen onderzoeken?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Rinus A.

Voor een Telstar-supporter is het allemaal nog maar moeilijk te bevatten, maar na een kleine 20 jaar van mislukte plannen zit er dan nu eindelijk modder aan onze klauwen. Eerder las ik in het krantje al dat de kap-, sloop- en bouwvergunningen waren aangevraagd. Vrijdag in het uitvak te Venlo kreeg ik al een eerste foto onder ogen van onze West-tribune; mijn oude vakkie F waar eerder o pde dag door zwaar geschut de banken verbrijzeld waren. Na een lange omweg vanaf Venlo ergens diep in de nacht langs het stadion gereden. En jawel, een hele strook bomen langs de weg verdwenen, waardoor ik onze hoofdtribune voor het eerst in mijn bestaan van afstand kon bekijken. Geen plaatje. Ook de antieke pisbunker is nu vanaf de openbare weg te zien.

Op de site van Telstar zullen regelmatig fotoreportages verschijnen van de sloop- en bouwontwikkelingen.




Ici c est Paris

Verschrikkelijke foto's. Heb ze ook van de Meer, Highbury en het Zuiderpark gezien en dat vind ik helemaal niks om te zien.