Week 7 maandag 14 februari t/m zondag 20 februari

Gestart door wekke, feb 02, 2011, 11:36:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

19/02: Valencia-Gijon
20/02: Barcelona-Bilbao

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Wilde 20/2 naar ADO v Feyenoord gaan, maar heb besloten ervan af te zien. Te duur plus het feit dat mijn favoriete vak al vol zit. Probleem in Nederland is dat je goed moet kijken waar je gaat zitten wil je niet voortdurend in een penetrante wietgeur terechtkomen.

Bossche Bol

ma. 14-2  FC Den Bosch-Fortuna Sittard
wo. 16-2  Westerlo-Lokeren

Het komend weekend is nog één groot vraagteken.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Joost

Alleen een potje in Belgie op zaterdag denk ik. En waar dat zal zijn zie ik zaterdag wel.

hgrm

Citaat van: TeeZee op feb 13, 2011, 11:44:11
Wilde 20/2 naar ADO v Feyenoord gaan, maar heb besloten ervan af te zien. Te duur plus het feit dat mijn favoriete vak al vol zit. Probleem in Nederland is dat je goed moet kijken waar je gaat zitten wil je niet voortdurend in een penetrante wietgeur terechtkomen.

Beetje overdreven....behalve in Zwolle nergens last van gehad.
Ik kan me wel voorstellen dat een wedstrijd tussen een omhoog gevallen middenmoter en een degradatiekandidaat niet echt boeit.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Citaat van: hgrm op feb 13, 2011, 13:55:57
Beetje overdreven....behalve in Zwolle nergens last van gehad.
Ik kan me wel voorstellen dat een wedstrijd tussen een omhoog gevallen middenmoter en een degradatiekandidaat niet echt boeit.
Ook bij ADO last van gehad, maar toen kon ik nog verkassen. Dat lukt in een volle bak minder goed.

King Nothing

Citaat van: King Nothing op feb 04, 2011, 17:57:58
Kak, 14 feb is Emmen - Cambuur, maar ik begin dan met een cursus...
Heb ik even geluk, de cursus gaat niet door.
En direct mijn principes in de strijd gooien, ik ga alsnog niet heen. Aftrap is om 2045 uur en ik heb een principe dat ik niet op Champions League tijden naar het stadion ga zolang Emmen geen Champions League speelt.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Verwijderd lid

Citaat van: King Nothing op feb 13, 2011, 14:47:27
Heb ik even geluk, de cursus gaat niet door.
En direct mijn principes in de strijd gooien, ik ga alsnog niet heen. Aftrap is om 2045 uur en ik heb een principe dat ik niet op Champions League tijden naar het stadion ga zolang Emmen geen Champions League speelt.

maar waarom ben je dan in eerste instantie aan 't piepen dat je niet kan omdat je cursus hebt, als je toch al niet wil gaan omdat het tijdstip van aftrappen je niet bevalt ?

Joost

Citaat van: King Nothing op feb 13, 2011, 14:47:27
Heb ik even geluk, de cursus gaat niet door.
En direct mijn principes in de strijd gooien, ik ga alsnog niet heen. Aftrap is om 2045 uur en ik heb een principe dat ik niet op Champions League tijden naar het stadion ga zolang Emmen geen Champions League speelt.

Ik vind dat een heel merkwaardig prinicpe.

hgrm

Inderdaad, veel dichter bij de Champions' League dan deze aanvangstijd zal Emmen voorlopig niet komen....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op feb 03, 2011, 20:57:32
18/02 - FC Utrecht - Heracles Almelo

Twijfel toch sterk om die in te ruilen voor Eindhoven - MVV...

Citaat van: Breda op feb 13, 2011, 00:09:05
zo 20 feb: Dijkse Boys (3) - Racing Boys (2)

Waarom wil je daarheen???

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op feb 13, 2011, 20:56:17
Omdat, voor zover mij bekend is (correct me if I'm wrong), Dijkse Boys na dit seizoen Sportpark Berkendonck zal verlaten. Ik ben nog nooit eerder op dit tribuneloze terrein geweest en dat moet toch nog gaan gebeuren.

Is iemand bekend wat er met het terrein gaat gebeuren na afloop van het lopende seizoen? Komt er een andere club op te spelen?

http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=1034.msg26602#msg26602

Dat is het laatste dat ik er over vernomen heb, wat er met Berckendonk gebeurd weet ik niet. Een andere club lijkt me sowieso niet het geval.

De logische vervolgvraag, waarom wil je er toch nog langs (met wedstrijd)?

Het terrein is nog geen zesde klasser waardig...

Cyclebob

Hoe was de sfeer daar in de kantine op het kamp? Gaat Dijkse Boys volgend jaar verder in de Hoofdklasse of ergens in 6e klasse?
Ben zelf bij VVSB-Oss geweest, maar was al na een helft beslist. Verder gereden en nog laatste kwart RCH-Spaarnwoude gezien. RCH is een te mooie club voor 4e klasse.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

AthleticHolanda

Citaat van: Cyclebob op feb 13, 2011, 21:08:46
Hoe was de sfeer daar in de kantine op het kamp? Gaat Dijkse Boys volgend jaar verder in de Hoofdklasse of ergens in 6e klasse?
Ben zelf bij VVSB-Oss geweest, maar was al na een helft beslist. Verder gereden en nog laatste kwart RCH-Spaarnwoude gezien. RCH is een te mooie club voor 4e klasse.

Ze gaan verder in de Hoofdklasse. De sfeer bij de wedstrijd die ik bezocht was precies zoals alle vooroordelen over kampclubs zijn... al was dat de eerste kampclub waar ik dat meemaakte.

Ik was ook bij VVSB, ben je na één helft al vertrokken?

Hoeveel toeschouwers schat je dat er waren? Ik dacht aan ongeveer 550. Vond dat Oss wel erg weinig uitpubliek had meegenomen...

Cyclebob

Citaat van: AthleticHolanda op feb 13, 2011, 21:11:05
Ik was ook bij VVSB, ben je na één helft al vertrokken?
Hoeveel toeschouwers schat je dat er waren? Ik dacht aan ongeveer 550. Vond dat Oss wel erg weinig uitpubliek had meegenomen...
Inderdaad, ik wilde Oss eens "uit" zien nu ze in de Topklasse spelen en weer publiek mochten meenemen, maar meer dan 10-15 hadden ze niet meegenomen. Denk zelf toch tegen de 750 toeschouwers, maar die zaten er jaren terug ook bij VVSB in de 1e en 2e klasse. 
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga