Verlanglijst 2012-2013

Gestart door voetbalfan, jun 17, 2012, 13:50:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

voetbalfan

Aangezien de meeste competities er (bijna) opzitten en er al verscheidene reeks-indelingen bekend zijn is het misschien nu moment om je verlanglijstje te posten.

FC_Emmen

Ik hoop komend seizoen een tripje naar Dublin te maken en daar minimaal 1 match mee te pikken, en sowieso nog wat wedstrijden bezoeken in Duitsland. Ook hoop ik op vakantie nog wat stadions te bezoeken en als het even mee zit een oefenwedstrijdje mee pakken.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

TeeZee

In willekeurige volgorde:

Southampton v Fulham
Fleetwood v Morecambe
Middlesbrough v Leeds United
Leicester v Coventry
Bournemouth v Portsmouth
Port Vale v Crewe Alexandra
Huddersfield v Leeds

TeeZee

En graag nog naar Worcester City, nu het nog kan.

ALenstra

Al jaren staat bij mij een voetbaltrip van minstens 2 weken door Goot Brittannie op mijn verlanglijst. Dit jaar gaat het er vrijwel zeker van komen.

wekke

België

* 2e klasse volmaken: KSV Oudenaerde, Mouscron-Peruwelz, CS Visé, Dessel Sport, FC Brussels, WS Woluwe en Sint-Niklaas

* 3e klasse: Berchem Sport, Cappellen, Rupel Boom, Hoogstraten, Union

Buitenland

Nederland: FC Utrecht - Ajax, Excelsior - Sparta
Duitsland: Preussen Münster - Osnabrück, thuismatch Bayern München
Engeland: Premier League wedstrijd (Everton of Fulham)

Servië - België
Macedonië - België
Roemenië - België

Bier und Bratwurst

#6
Eerst een nieuwe baan. Als het allemaal meezit dan wil ik graag naar Athletico Madrid en West Ham.Misschien als het financieel goed gaat naar Bilbao. Verder wat wedstrijden in Duitsland en probeer ik de Topklasse compleet te maken.
De europese wedstrijden van Twente ga ik allemaal niet halen dit jaar.KWW= Kiek'n wat 't word.
De rest van de wedstrijden die ik wil bezoeken bekijk ik vaak een week van  te voren.
Het ene stadion is het andere niet!

Verwijderd lid

Hier geldt hetzelfde als bij Bier-und-Brattwurst; op zoek naar een andere baan en verder geen gekkigheid.
Alleen G.V.V.V. volgen en op 4 augustus naar Cardiff voor de Olympische Spelen.

Voetbalhopper

Duitsland: Wolfsburg,Stuttgart,Hannover, En een paar uitwedstrijden van Duisburg
Italie: Lazio of AS Roma, Napoli (moet lukken in mijn vakantie) Juventus (thuis tegen Milan,Inter of Torino)

Verder hoop ik dat Juventus voor de CL teams hier in de buurt loot want de CL uitwedstrijden is iets waar ik enorm naar uitkijk. en dan hoop ik nog op een mooie tegenstander (Barca,Real,United) hebben mijn voorkeur

AthleticHolanda

Wanneer Athletic niet in de voorrondes wordt uitgeschakeld (en die kans is reëel door EK en Olympische Spelen) dan zal dat wederom de rode draad worden. Daarbij moet ik eigenlijk m'n school af gaan maken en dus plan ik niet te veel vooraf.

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 17, 2012, 16:24:26
Eerst een nieuwe baan. Als het allemaal meezit dan wil ik graag naar Athletico Madrid en West Ham.Misschien als het financieel goed gaat naar Bilbao.

Ondanks dat je het in de Zuid-Europese landen nooit zeker weet, ga ik er vanuit dat Athletic eerder in een nieuw stadion speelt dan Atlético. Bij Atlético zit het wat in een impasse terwijl in Bilbao wel degelijk gebouwd wordt, en ze al verhuizen als het nieuwe stadion voor 3/4 af is, omdat het deels op de grond van het oude stadion komt. :-)

Joost

PEC Zwolle is gepromoveerd dus ik daar wil ik naartoe.
Verder hangt het vooral er vanaf hoe groot het budget is na onze vakantie in Australië. Een Devon derby zal er wel van komen en een paastrip naar Engeland hoop ik.
Ik heb ook al in geen eeuwigheid Tweede Klasse gezien in België dus daar moet weer eens verandering in komen.
Alemannia speelt dit seizoen waarschijnlijk vaak thuis om 14u wat dan weer uitstekend te combineren is met een thuiswedstrijd van Roda die zaterdagavond. En de uitduels van Alemannia in Bielefeld, Munster, Osnabrück en Dortmund lijken me wel de moeite waard.

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op jun 17, 2012, 16:53:20
Wanneer Athletic niet in de voorrondes wordt uitgeschakeld (en die kans is reëel door EK en Olympische Spelen) dan zal dat wederom de rode draad worden. Daarbij moet ik eigenlijk m'n school af gaan maken en dus plan ik niet te veel vooraf.


  • Ondanks dat je het in de Zuid-Europese landen nooit zeker weet, ga ik er vanuit dat Athletic eerder in een nieuw stadion speelt dan Atlético. Bij Atlético zit het wat in een impasse terwijl in Bilbao wel degelijk gebouwd wordt, en ze al verhuizen als het nieuwe stadion voor 3/4 af is, omdat het deels op de grond van het oude stadion komt. :-)
[/li]
[li][/li]
[/list]

Dan kan ik het ook nog omdraaien!!
Het ene stadion is het andere niet!

Bossche Bol

In België is er voor mij niks nieuws in de 2e klasse bijgekomen, dus concentreer ik me op de 2. Bundesliga. Daar ontbreken de 'Aufsteiger' VfR Aalen en Jahn Regensburg nog op mijn lijst. Daarnaast misschien nog wat clubs in de voormalige DDR (Magdeburg, Erfurt, Jena, RB en Lok Leipzig...).

Verder kijk ik per week.
Lange trips zullen er niet zijn omdat er volgend jaar (eindelijk weer) een maand vakantie in de USA aankomt.
Da's al duur genoeg.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Sebastiaan_W

De komende maanden ben ik bovenal druk met mijn studie en deze hoop ik in september af te ronden. Daarnaast maar eens kijken hoe alles loopt, maar een verlanglijstje heb ik wel.

In Nederland ga ik me wat meer richten op de derbies in het amateurvoetbal. Op het verlanglijstje staan de derbies TVC '28 - Stevo, NSC - Sparta Nijkerk, MSC - Alcides en de derbies in Kampen. Verder zal ik zeker een bezoek brengen aan Oranje Nassau in Almelo. Ik verwacht dat zij spoedig hun sportpark zullen verlaten, omdat Heracles op hun grond het nieuwe stadion wil bouwen.

In het buitenland staan komend seizoen een bezoek aan FC Antwerp, Barnet FC, Waremme - FC Luik(als deze in competitieverband gespeeld wordt), Sportfreunde Lotte - RW Essen, Wuppertaler SV of RW Oberhausen, Preussen Münster - VfL Osnabrück of Arminia Bielefeld, VfB Oldenburg - SV Meppen VfB Hüls - RW Essen, Wuppertaler SV of RW Oberhausen, VfL rhede - KFC Uerdingen en Jahn Hiesfeld - KFC Uerdingen op mijn verlanglijst.

Eerst maar eens zien hoe alles het komende jaar verloopt. Moet toch op de centjes letten. dus het is echt een verlanglijst en ben al blij als ik 4 à 5 potjes in het buitenland kan pakken.

Hugo

Charlton
QPR
Bristol City
York City
Hastings
Hereford
Cowdenbeath
Darmstadt
Bilbao
Bordeaux
Atalanta
voormalige DDR
Valencia