FORUM-MEETING 17-10-2008 Ado Den Haag - FC Volendam

Gestart door Denniz1974, sep 30, 2008, 11:59:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Denniz1974

Op vrijdagavodn 17 oktober 2008 om 20.45 uur speelt ADO Den Haag thuis tegen FC Volendam.

Op zich niets bijzonders, ware het niet dat ADO voor deze wedstrijd heeft aangegeven dat een Clubcard niet nodig is. Enkel legitimatie volstaat om een kaartje te kunnen kopen aan de kassa op de wedstrijddag.

In diverse andere topics is er al gesproken over het bezoeken van deze wedstrijd, een aantal forumleden hebben al laten blijken dat er bijzondere interesse is om daadwerkelijk naar Den Haag af te reizen. Een Forum-meeting is derhalve niet ondenkbaar.

In deze topic kunnen we verder gaan over deze wedstrijd. Wellicht zijn Teezee en HGRM in de gelegenheid om de posts uit de andere topics ook hierheen te verplaatsen.

Joost


TeeZee

Citaat van: Denniz1974 op sep 30, 2008, 13:00:40
Dat doe je goed ! Het is immers altijd leuker om er naar toe te gaan als je je eigen cluppie daar kan zien spelen.
Die wedstrijd gaat echt niet leuk worden voor Joost.

CiteerWellicht zijn Teezee en HGRM in de gelegenheid om de posts uit de andere topics ook hierheen te verplaatsen.
Dat kan wel, maar omdat die posts ouder zijn dan de startpost van dit topic zouden ze bovenaan komen te staan. Niet handig.


Stadionhopper

Ga waarschijnlijk al naar ADO - PSV op 28 oktober. Is een buscombi dus misschien bestaat de kans dat t ADO - Volendam wordt.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Vaig

Ik ben van plan 12 november af te reizen naar Den Haag.Op het programma staat dan de bekerclash tussen ADO en Fortuna.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

TeeZee

Citaat van: Denniz1974 op sep 30, 2008, 14:53:03
lijkt mij geen probleem omdat ik toch degene ben geweest die deze discussie heeft aangezwengeld. Ik pas dan de openingspost wel even aan.
Lijkt me toch echt handiger om gewoon even die 2 of 3 berichten te quoten in dit topic?

TeeZee

Overigens vrees ik dat dit voorlopig de laatste thuiswedstrijd van ADO met publiek zal zijn, aangezien Frans Adelaar op bezoek komt. Dus Joost, Vaig en Dennis1981 doen er verstandig aan om op 17/10 te gaan.

Ik hoop van harte dat het gewoon een leuke sfeervolle wedstrijd wordt met echte Haagse humor die niet over het randje gaat.

Stadionhopper

Naar alle waarschijnlijkheid zal het vaker "open deur" zijn bij ADO Den Haag dit seizoen. Wegens veiligheidsredenen mocht het stadion in de eerste 2 competitieduels (AZ en FC Utrecht) niet meer dan voor 2/3e gevuld zijn. Vanaf Volendam mag het stadion weer helemaal gevuld gaan worden. ADO gaat per duel kijken hoe de ticketverkoop zal verlopen, met of zonder clubcard...
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

TeeZee

Toch gaat deze meet morgenavond waarschijnlijk plaatsvinden. Niet dat het erg spectaculair is, want het gaat om mijzelf en hgrm (die ik al 12 of 13 jaar ken). Het ADO Den Haag Stadion is voor mij het dichtstbijzijnde stadion van een profclub, maar ik was er nog nooit geweest.

Het Zuiderpark heb ik ruim 4 jaar geleden bezocht en dat was grappig genoeg ook een forum meeting, al kende ik van dat groepje nog niemand in het echt.

Ici c est Paris

Citaat van: TeeZee op okt 15, 2008, 21:21:51
Toch gaat deze meet morgenavond waarschijnlijk plaatsvinden. Niet dat het erg spectaculair is, want het gaat om mijzelf en hgrm (die ik al 12 of 13 jaar ken). Het ADO Den Haag Stadion is voor mij het dichtstbijzijnde stadion van een profclub, maar ik was er nog nooit geweest.

Het Zuiderpark heb ik ruim 4 jaar geleden bezocht en dat was grappig genoeg ook een forum meeting, al kende ik van dat groepje nog niemand in het echt.

Dan wens ik je veel succes, want morgenavond is er niks te beleven bij dat stadion. Ik zou het vrijdag nog eens proberen.

Prachtig verslag was dat zeg. Kan ik nog steeds om lachen.

TeeZee

Citaat van: Ici c est Paris op okt 16, 2008, 00:38:50Ik zou het vrijdag nog eens proberen.
Nee, want vanavond is slechts de herhaling.

Stadionhopper

Citaat van: Denniz1974 op okt 17, 2008, 21:59:27
Rond half acht vanavond (vrijdag) zijn de laatste kaartjes verkocht. Het duel is uitverkocht.

Ik hoorde het inderdaad zojuist op Langs de Lijn toen ik van VVV terugkwam.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

TeeZee

Ik dus ook niet. Ik zou hgrm daar ontmoeten, maar toen hij erachter kwam dat de wedstrijd 20:45 pas om begon besefte hij dat de terugreis met het ov te problematisch zou worden. Ik had zelf niet zo'n zin om het ADO-ovaaltje alleen te bezoeken. Achteraf gezien ben ik wel blij, want we hadden dus pas afgesproken om 19:30 (toen het al uitverkocht was).