Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Bakkie

#3210
19-04: Swansea - Rotherham United
20-04: West Ham United - Leicester City of AFC Bournemouth - Fulham

Erkaa

Citaat van: Bakkie op mrt 26, 2019, 15:24:34
19-04: Swansea - Rotherham United
20-04: West Ham United - Leicester City of AFC Bournemouth - Fulham

Heb je al kaarten voor Bournemouth?

Bakkie

Citaat van: Erkaa op mrt 27, 2019, 08:07:58
Heb je al kaarten voor Bournemouth?

Nee, 7 april begint de GS. Ik hoop daar nog kaarten te kunnen score en anders gaan we naar Londen!

FCT1980

Citaat van: Bakkie op mrt 27, 2019, 11:20:42
Nee, 7 april begint de GS. Ik hoop daar nog kaarten te kunnen score en anders gaan we naar Londen!

Anders misschien uitvak?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort


ALenstra

Zaterdag 9 en zondag 10 november naar de Deutschland Cup ijshockeytoernooi in Krefeld. Hopelijk vrijdag 8 november een voetbalwedstrijd in de buurt.

ALenstra

#3216
Premier League start in het weekend van 9-11 augustus, competitieschema op 13 juni.
EFL start in het weekend van 2-4 augustus, competitieschema op 20 juni.
Eerste ronde Carabao Cup vanaf 12 augustus.

Arjen

03/08 Borussia Dortmund- Bayern München (Supercup), "mannenweekend" met mijn twee zonen.

Jeje

Citaat van: Arjen op jun 07, 2019, 20:19:31
03/08 Borussia Dortmund- Bayern München (Supercup), "mannenweekend" met mijn twee zonen.
Hoe ben je aan tickets gekomen? Wou deze wedstrijd ook bezoeken, maar heb vrees ik niet goed opgelet wbt de ticketverkoop?

Arjen

De ticketverkoop is nog niet begonnen. Daarom heb ik het in dit topic gezet. Maar ik denk dat tickets wel lukken.

Jeje

Citaat van: Arjen op jun 07, 2019, 20:33:00
De ticketverkoop is nog niet begonnen. Daarom heb ik het in dit topic gezet. Maar ik denk dat tickets wel lukken.
Ah duidelijk!

Tribuneklanten

#3221
Eind Oktober voor het eerst naar Warschau - Polen.

Zaterdagochtend landen we om 10.35 uur en maandag vliegen we om 07.15 uur terug.
Zaterdagmiddag en avond en zondag zullen we het nodige aan stadions en wedstrijden kunnen bezoeken als de planning zo uit komt.

Legia speelt thuis tegen Wisla Krakow, voorlopig staat die wedstrijd op zaterdag om 18.00 uur en geen idee of we kaarten voor die wedstrijd kunnen krijgen.

Tips zijn welkom!

jdebruin96

Ik weet niet welke pot je gaat bezoeken maar gewoon op de dag zelf ruim op tijd naar het stadion gaan voor een kaartje. Registratie kan namelijk lang duren!

Olav

Veel steden zijn goed te bereiken met de trein vanaf Warschau. Ik weet niet hoe jouw standaard is, maar het gaat wel om een paar uurtjes voor een enkeltje.

Ikzelf zou gezien de lengte van de trip het slechts bij Legia houden en genieten van de stad! Tenzij een van de lagere clubs in Warschau (Polonia, Ursus, Marymont, MSK Zabki etc.) ook thuis speelt; die kan je natuurlijk makkelijk meepikken.

Voor Legia raad ik aan om zaterdagmiddag vast naar het stadion te gaan. Scheelt wachtrijen en bovendien heb je dan zekerheid voor een kaartje. Slechts paspoort nodig. Wel jaloers op dit affiche, sfeer is gegarandeerd!

De publiekswissel

Citaat van: Arjen op jun 07, 2019, 20:19:31
03/08 Borussia Dortmund- Bayern München (Supercup), "mannenweekend" met mijn twee zonen.

Beide ultras bezoeken deze wedstrijd niet, dus sta niet gek te kijken van een zeer matige sfeer en veel toeristen.....
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/