3 tickets (categorie 3): Portugal - IJsland

Gestart door Luque9, jun 08, 2016, 21:38:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Luque9

Wil ze zo snel mogelijk verkopen en verzenden ivm vakantie. Aanschaf was 55 euro en hoef er absoluut geen winst op te behalen. Mocht je interesse hebben, stuur even een mailtje naar lukevdwal@hotmail.com

Bier und Bratwurst

Citaat van: Luque9 op jun 08, 2016, 21:38:31
Wil ze zo snel mogelijk verkopen en verzenden ivm vakantie. Aanschaf was 55 euro en hoef er absoluut geen winst op te behalen. Mocht je interesse hebben, stuur even een mailtje naar lukevdwal@hotmail.com

Waarom heb je ze dan gekocht?
Het ene stadion is het andere niet!

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 09, 2016, 08:58:09
Waarom heb je ze dan gekocht?

Ik heb de indruk dat een hoop mensen kaarten hebben gekocht in de hoop hier ( flink ) op te verdienen en nu dat niet lukt door een overvloed aan aanbod de kaarten alsnog tegen de kostprijs aanbieden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Citaat van: spons op jun 09, 2016, 09:09:18
Ik heb de indruk dat een hoop mensen kaarten hebben gekocht in de hoop hier ( flink ) op te verdienen en nu dat niet lukt door een overvloed aan aanbod de kaarten alsnog tegen de kostprijs aanbieden

Nice!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Tribuneklanten

Het lijkt inderdaad op een snelle handel.
De aanbieder post in zijn 2e post over dat hij snel van zijn kaarten af wil.

De toelating van nieuwe leden is soms wat dubieus.

Bier und Bratwurst

#5
Citaat van: Tribuneklanten op jun 09, 2016, 10:24:03
Het lijkt inderdaad op een snelle handel.
De aanbieder post in zijn 2e post over dat hij snel van zijn kaarten af wil.

De toelating van nieuwe leden is soms wat dubieus.

Vakantieman gezellig he! Misschien dat hij zijn naam kan veranderen in Frits Bom
Het ene stadion is het andere niet!

Hugo

Citaat van: spons op jun 09, 2016, 09:09:18
Ik heb de indruk dat een hoop mensen kaarten hebben gekocht in de hoop hier ( flink ) op te verdienen en nu dat niet lukt door een overvloed aan aanbod de kaarten alsnog tegen de kostprijs aanbieden

Laten we dan gewoon onder de kostprijs gaan zitten.

Nort

In het begin was er sprake van schaarste. Zes maanden en drie extra verkooprondes verder, is elke supporter wel voorzien van zijn beoogde wedstrijd(en). Wat overblijft zijn handelaren die hun kaartjes niet meer kwijt kunnen en ze nu voor elk aannemelijk bod op de markt dumpen.

Marktwerking in optima forma. Zelfs de kaarten voor de finale zijn t.o.v. een maand geleden met 50% gedaald.

Koning Kriel

Voor mij wel balen. Ik kon geen kaarten krijgen en heb nu andere plannen gemaakt, ga dus maar naar 1 EK wedstrijd. Daarnaast weiger ik via handelaren kaarten te kopen, dat ze er maar lekker in stikken.

Luque9

ik heb de kaarten absoluut niet gekocht om ze dik te verkopen. Een jaar geleden kon je je blind inschrijven (want deelnemende teams waren niet bekend) voor tickets. In de hoop natuurlijk dat je een wedstrijd van het Nederlands Elftal kreeg toegewezen. Samen met 2 vrienden hebben we toen ons ingeschreven. Nadat de poulewedstrijden bekend waren was er een gelegenheid om ze te ruilen, maar nu het Nederlands Elftal zich niet geplaatst heeft zitten we met deze kaarten. Dus voor de duidelijkheid, de intentie was helemaal niet om ze voor winst te verkopen.

FC_Emmen

Waarom ga je niet zelf heen? Leuk tripje naar Frankrijk.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Luque9

Citaat van: FC_Emmen op jun 09, 2016, 11:46:49
Waarom ga je niet zelf heen? Leuk tripje naar Frankrijk.

Omdat ik dan op vakantie ben in Kroatië, anders was dat zeker een optie.

Nort

Citaat van: Luque9 op jun 09, 2016, 11:48:28
Omdat ik dan op vakantie ben in Kroatië, anders was dat zeker een optie.
Nog steeds is dit forum geen marktplaats voor tickets, daar zijn andere websites voor.

Jehoentelaar

Citaat van: Luque9 op jun 09, 2016, 11:44:28
ik heb de kaarten absoluut niet gekocht om ze dik te verkopen. Een jaar geleden kon je je blind inschrijven (want deelnemende teams waren niet bekend) voor tickets. In de hoop natuurlijk dat je een wedstrijd van het Nederlands Elftal kreeg toegewezen. Samen met 2 vrienden hebben we toen ons ingeschreven. Nadat de poulewedstrijden bekend waren was er een gelegenheid om ze te ruilen, maar nu het Nederlands Elftal zich niet geplaatst heeft zitten we met deze kaarten. Dus voor de duidelijkheid, de intentie was helemaal niet om ze voor winst te verkopen.

Maar Nederland was al een halfjaar voor de officiële doorverkoopronde uitgeschakeld.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar