Jupiler League 2011 / 2012

Gestart door FWM, jun 23, 2011, 17:07:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FWM

Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

AthleticHolanda

#1
Citaat van: NOS teletekstDe naam van BV Veendam wordt per 1 juli veranderd in Sport Club Veendam ofwel SC Veendam.                     
De clubleiding vond de naam BV Veendam te bedrijfsmatig klinken."Ook al staat BV voor Betaald Voetbal",verklaarde een woordvoerder.De club organiseerde een verkiezing waarbij de supporters de nieuwe naam mochten kiezen.

Ze gaan stemmen voor een nieuw logo.




TeeZee

Logo 3 vind ik de minste, verder heb ik een lichte voorkeur voor logo 1.

Bier und Bratwurst

Ik vind logo 3 juist de mooiste. Logo 1 en 4 vind ik te simpel. 2 vind ik ook niet zo mooi.
Het ene stadion is het andere niet!

Joost

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 24, 2011, 14:56:50
Ik vind logo 3 juist de mooiste. Logo 1 en 4 vind ik te simpel. 2 vind ik ook niet zo mooi.
Ik vind dat meer een logo voor Billy Turf FC.

hgrm

Citaat van: Joost op jun 24, 2011, 15:20:08
Ik vind dat meer een logo voor Billy Turf FC.

Ja, ik had ook meer iets met strokarton verwacht
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

haha , tja ik vind het wel mooi als er iets van oorsprong "de veenkolonien" in zit. Ik zie geen charme in die simpele logo's. Maar ja gelukkig heeft iedereen z'n eigen smaak.
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

Citaat van: Breda op jun 24, 2011, 15:53:58
Behalve voor Tweede Paasdag

Op Tweede Paasdag gebruiken ze gewoon het logo van Arsenal.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Ik hou ook niet van die rouwranden bij logo 2 en 4.

hgrm

Citaat van: Breda op jun 24, 2011, 18:07:53
Inderdaad, uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat die fiere veenbewoners geen pardon kennen op zulke momenten.

Maar wel feestgedruis
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst


Dus toch logo 3!!!!

Keuze clublogo is bepaald!
De fervente supporters van SportClub Veendam zal het niet zijn ontgaan: de keuze van het nieuwe logo is bepaald. Afgelopen zaterdag publiceerde Dagblad van het Noorden als eerste de (gezamenlijke) keuze van supporters, sponsors en reclamebureau La Compagnie. Het winnende logo werd ontworpen door Herman Ter Reegen, die zijn roots in de Veenkoloniën (Stadskanaal) heeft liggen. In dit specifieke proces was hij de aanvoerder van het designerteam van La Compagnie.
Het nieuwe logo is duidelijk een statement. Zoals Arsenal met het kanon de 'Gunners' representeert, zo representeert de afbeelding van de turfkruier met trots de verwijzing naar de oorspronkelijke afkomst van de club.
Het logo heeft de vorm van een klassiek schild, zoals in de Engelse voetbaltraditie als vorm veel voor komt. Ook duidelijk herkenbaar is de gestileerde zwarte "V " die refereert aan het nieuwe shirt van SC Veendam, waarbij de aloude en roemruchte V uit de jaren vijftig van de vorige eeuw weer terug is. De kleuren zijn uiteraard geel-zwart.
De toevoeging 'Since 1894' refereert aan de oorsprong van het georganiseerde voetbal in Veendam. Het waren immers de turfschippers die, eenmaal met hun lading aangekomen in Londen, Engelse havenarbeiders met het bruinlederen monster een spel zagen spelen dat later football en soccer werd genoemd. Zij waren het die dit spel uit Engeland naar Veendam brachten.


Het ene stadion is het andere niet!


Voetbalhopper

Ik vind dat een geweldig idee. spanje heeft dat systeem ook

Sebastiaan_W

Citaat van: yesyes op okt 28, 2011, 12:01:27
Ik vind dat een geweldig idee. spanje heeft dat systeem ook

Vreselijk! In België hebben ze die plannen ook. Publieke belangstelling is gering, zie Duitsland.
Zie daar totaal geen meerwaarde in.