Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 39 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: cornederuiter op jan 24, 2020, 19:53:16
Ik hou wel obscure wedstrijdjes, maar dat gaat zelfs mij te ver haha. Bedankt voor de tip in elk geval!

Dat obscure valt wel mee hoor. Cray Wanderers speelt, zoals jij weet, in de Isthmian League, de competitie voor de beste amateurvoetballers van de regio groot Londen, dat is een serieus niveau. En die spelers krijgen gewoon betaald en er wordt gespeeld op Hayes Lane, dat is een echt stadion met tribunes.

FCT1980

Citaat van: Hugo op jan 25, 2020, 08:04:55
Dat obscure valt wel mee hoor. Cray Wanderers speelt, zoals jij weet, in de Isthmian League, de competitie voor de beste amateurvoetballers van de regio groot Londen, dat is een serieus niveau. En die spelers krijgen gewoon betaald en er wordt gespeeld op Hayes Lane, dat is een echt stadion met tribunes.

Is dat het stadion van Bromley?
Waarom spelen ze daar?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

cornederuiter

Citaat van: Hugo op jan 25, 2020, 08:04:55
Dat obscure valt wel mee hoor. Cray Wanderers speelt, zoals jij weet, in de Isthmian League, de competitie voor de beste amateurvoetballers van de regio groot Londen, dat is een serieus niveau. En die spelers krijgen gewoon betaald en er wordt gespeeld op Hayes Lane, dat is een echt stadion met tribunes.

Obscuur was misschien niet het juiste woord, maar haal er niet heel veel plezier uit denk ik. Is voor mij hetzelfde als naar een wedstrijd van een 3e divisionist gaan, wat me niet zo trekt.

Hugo

Citaat van: FCT1980 op jan 25, 2020, 08:29:52
Is dat het stadion van Bromley?
Waarom spelen ze daar?

Je zou eens kunnen kijken op iets als Wikipedia.... 

Cray started playing football at Star Lane, now a cemetery. After playing at numerous other grounds, Cray played at Grassmeade from 1954 to 1973, after which they moved to Oxford Road. Unfortunately for the club, in 1998 the Kent League ruled that clubs must have floodlighting. As Cray were unable to have lights installed, they were forced to move out and share the Hayes Lane ground of Bromley, although their reserve and youth teams continued to play at the former ground until 2011, when it was taken over by Seven Acre Sports & Sidcup.

FCT1980

Citaat van: Hugo op jan 25, 2020, 10:45:05
Je zou eens kunnen kijken op iets als Wikipedia.... 

Cray started playing football at Star Lane, now a cemetery. After playing at numerous other grounds, Cray played at Grassmeade from 1954 to 1973, after which they moved to Oxford Road. Unfortunately for the club, in 1998 the Kent League ruled that clubs must have floodlighting. As Cray were unable to have lights installed, they were forced to move out and share the Hayes Lane ground of Bromley, although their reserve and youth teams continued to play at the former ground until 2011, when it was taken over by Seven Acre Sports & Sidcup.

Maps gaf wat anders aan (Oxford Road)dus vandaar mijn vraag.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Rob1977_PSV

In april een soort van groundhop-vakantie in Catalonië met een leuk groepje.

22-04: Espanyol-Real Madrid (PD, midweeks programma, kaarten reeds gekocht)

Verder zijn er nog een heleboel opties in die periode:
- weekend 17-19-04: Girona FC-Real Zaragoza (Segunda)
- weekend 17-19-04: Lleida Esportiu-FC Andorra (Segunda B)
- weekend 17-19-04: Gimnàstic Tarragona-AE Prat (Segunda B)
- weekend 24-26-04: FC Barcelona-Atlético Madrid (PD)
- weekend 24-26-04: Sabadell-Cornellà (Segunda B)

Tips zijn altijd welkom en dan met name over de minder tot de verbeelding sprekende affiches voor het grote publiek, maar wél voor de ware groundhopper.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Saltacampos

Citaat van: Rob1977_PSV op jan 29, 2020, 09:40:50
In april een soort van groundhop-vakantie in Catalonië met een leuk groepje.

22-04: Espanyol-Real Madrid (PD, midweeks programma, kaarten reeds gekocht)

Verder zijn er nog een heleboel opties in die periode:
- weekend 17-19-04: Girona FC-Real Zaragoza (Segunda)
- weekend 17-19-04: Lleida Esportiu-FC Andorra (Segunda B)
- weekend 17-19-04: Gimnàstic Tarragona-AE Prat (Segunda B)
- weekend 24-26-04: FC Barcelona-Atlético Madrid (PD)
- weekend 24-26-04: Sabadell-Cornellà (Segunda B)

Tips zijn altijd welkom en dan met name over de minder tot de verbeelding sprekende affiches voor het grote publiek, maar wél voor de ware groundhopper.
Mooi programma hoor!
Allemaal clubs met een groots verleden, Lleida is dan wel de doorstart van de oude club, maar voor het overige weinig verschil.
Misschien nog een interessante tip in Barcelona zelf is UE Sant Andreu, wellicht minder bekend bij het grote publiek, maar een leuk stadion (Narcis Sala) in de binnenstad. Ik weet wel niet of ze thuis spelen als je er bent.
Over land and sea

mike_t

Citaat van: Luccie op jan 24, 2020, 08:47:13
Ja, ik heb vanochtend de bevestiging gekregen dat ik twee kaarten heb.
Wij zitten op Block 9.2.

Jullie willen bij elkaar zitten?


mike_t

Citaat van: Luccie op jan 29, 2020, 20:34:08
Ja, anders ben ik dadelijk mijn vriendin kwijt :)

Dat probleem heb ik ook... hahaha
Liever zit ze bij mij ipv tussen de Duitse Bratwürste

Tribuneklanten

21-03 Freiburg Werder Bremen
Eind April 11 dagen naar Gran Canaria waar Las Palmas thuis voetbalt
Hemelvaart lang weekend Gierhoorn met oa voetbal in Meppel en Staphorst

ALenstra

Vrouwen Champions League finale 2022 toegewezen aan Eindhoven.

Hunebed on tour

Citaat van: ALenstra op mrt 03, 2020, 09:56:31
Vrouwen Champions League finale 2022 toegewezen aan Eindhoven.

Het zou me erg verbazen als ze dat weten vol te krijgen.

Nort

Citaat van: Hunebed on tour op mrt 03, 2020, 10:25:58
Het zou me erg verbazen als ze dat weten vol te krijgen.
Mij totaal niet. In NL zijn de grote evenementen voor het vrouwen voetbal erg in trek en daar past z'n CL finale perfect in. Zeker als er een beetje reclame voor wordt gemaakt.

Zo heeft PSV besloten om PSV - Ajax (vrouwen) in het stadion te laten spelen en daar maken ze flink reclame voor. Gevolg? Met nog twee weken te gaan zijn er al +- 15.000 kaarten verkocht (gratis of €3,- per stuk).

Hunebed on tour

Citaat van: Nort op mrt 03, 2020, 11:21:44
Mij totaal niet. In NL zijn de grote evenementen voor het vrouwen voetbal erg in trek en daar past z'n CL finale perfect in. Zeker als er een beetje reclame voor wordt gemaakt.

Zo heeft PSV besloten om PSV - Ajax (vrouwen) in het stadion te laten spelen en daar maken ze flink reclame voor. Gevolg? Met nog twee weken te gaan zijn er al +- 15.000 kaarten verkocht (gratis of €3,- per stuk).

Dat zijn dan wel teams die in Nederland gevestigd zijn met een grote fan schare.
Met het EK in eigen land in het achterhoofd, waar meer stoeltjes te zien waren dan publiek bij het overgrote deel van de wedstrijden moet ik het nog maar zien.
Maar ik laat me graag verassen :).