Extreme football tourism

Gestart door Breda, mei 26, 2013, 13:06:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Veel hoppers in Consett? Die nieuwe ground is ruk, jammer van de verhuizing vorig jaar.

Hugo

300 groundhoppers zorgen dan wel voor een topgate voor dergelijke clubs. Begrijpelijk dat clubs daarvoor speeldag en kick-off time aanpassen.

Joost

Ik had ook naar Hoepertingen willen gaan maar er kwam iets tussen. :(

Joost

11 goals over twee duels is niet slecht. Ik weet niet of donderdag lukt vanwege het tijdstip, ik moet ook nog werken en eten.


cafebac

Mooi weer hoor Breda :)
Ik was even wat door je Index pagina aan het struinen, de link naar Achille Hammerel linkt door naar Clervaux!

Saltacampos

Ik wist niet dat JV De Pinte dat stadion ging verlaten, jammer, als twaalfjarige scoorde ik in 1985 nog een hattrick op dat veld in de legendarische wedstrijd JV De Pinte "B"-VC Zwijnaarde 1-5. De wedstrijd tegen JV De Pinte "A" die we in datzelfde seizoen met 12-1 verloren, herinner ik me ook nog ;p Gaan ze spelen waar de jeugd nu speelt ? Dat terrein bestond vroeger niet.
Over land and sea

Hugo

Wat was de gate bij March Town?

Ici c est Paris

Geweldige foto's van het Edmond Machtensstadion en z'n bijveld, Bas. Met name de eerste foto (met die gigantische flat) en het doorkijkje naar de Basiliek van Koekelberg vind ik fantastisch.

hgrm

Die tribune bij FC Saint Michel lijkt verdacht veel op een Elascon....Of is het stiekem toch het Fallonstadion onder een andere naam?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ðe waan

Dat lijkt mij wel degelijk een Elascon.

Sebastiaan_W

Wat een leuk complex van Unitas en wat een heerlijke foto's!

Wat ik wel altijd jammer vind, is dat amateurverenigingen de doelen langs het hoofdveld laten staan.

Hugo

Wie stond er te roken naast de hoofdtribune van Arras? ;-)

Joost

Citaat van: Breda op mei 21, 2014, 21:27:58
Zeer fraai complex, een beetje een onderschat stadions onder stadionhobbyisten als je het mij vraagt. Lijkt erg op het op een steenworp afstand gelegen stadionnetje van Leerdam Sport.

Ik ben er ook eens geweest met Sjoerd en het is inderdaad een erg gaaf terrein. Dat er nooit betaald is gespeeld en al tijden niet meer op hoog amateurniveau heeft het in de vergetelheid doen raken.

Saltacampos

Over land and sea

Bier und Bratwurst

Heb je geen teken op je lichaam? Wat een struikgewas. Maar wel een mooi stadionnetje!!
Het ene stadion is het andere niet!