Verlanglijst/vooruitzicht 2018-2019

Gestart door De Twaalfde Man, mei 14, 2018, 11:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Saltacampos

#135
Citaat van: Saltacampos op mei 14, 2018, 15:24:44
*Belgische 1A (Genk) en 1B (Westerlo) vervolledigen
*Schalke
*Feyenoord (eventueel nog een paar andere Nederlandse clubs als Utrecht, Den Haag of Excelsior, afhankelijk van de kalender en clubcard-gedoe)
*Bordeaux als ze thuisspelen als ik in Frankrijk ben
*Eventuele nog niet bezochte nieuwe tegenstanders Racing Gent in 2A (Diegem ? Vermoedelijke nieuwkomers in de reeks als Dikkelvenne en Menen heb ik al gedaan)
*Oost-Vlaanderen boven Vierde Provinciale verder afwerken, vooral het Waasland is nog relatief onontgonnen terwijl Bottelare vlakbij is en net gepromoveerd.

Amiens, Wycombe, Luton en Osnabrück zijn samen met mijn vaste reisgenoten mogelijke bestemmingen voor volgend seizoen.
Altijd leuk om achteraf terug te lezen wat je min of meer van plan was en te zien wat er uiteindelijk gebeurd is.
*Genk en Westerlo bezocht en dus nu 1A&1B compleet
*Schalke is er ook eindelijk eens van gekomen
*Feyenoord is ook gelukt dankzij Vinnn
*Bordeaux is niet gebeurd
*Racing Gent leverde zes onbezochte tegenstanders op, vier in competitie en twee in de beker. Daarvan bezocht ik er vier (Diegem, Overijse, Wijgmaal en Beek-Bree) Eppegem en Stade Brainois lukten niet
*Van de buitenlandse plannen met de vaste kliek werden Amiens, Luton en Osnabrück bezocht.
*Voor de Oost-Vlaamse provinciale afdelingen was het een rustig seizoen met slechts vijf bezochte clubs, er vielen leukere eerder onverwachte appels uit de boom in het buitenland (Valenciennes, Telstar, Brighton, Emmen, Reims) of must do's in het binnenland (Geel, Jette, Hasselt)
Zeer leuk seizoen, mooie dingen gezien en fijne mensen ontmoet. Op het einde zat de klad er wat in, soms is wat afstand nemen nodig om weer op te laden, laat volgend seizoen maar komen!
Over land and sea

Olav

Citaat van: Tribuneklanten op mei 27, 2019, 15:21:19
Een half jaar in de UK studeren en dan maar 7 wedstrijden bezoeken... Hoe dan?

Halt! Groundhoppolitie :). Kan me voorstellen dat het meer kan, maar op zich is een wedstrijd per maand niet slecht toch? Misschien was hij druk met studie.

Olav

Citaat van: Olav op jun 03, 2018, 00:38:58
Vorig seizoen de 'doelen' save geformuleerd, komend seizoen iets ambitieuzer.

In de Jupiler League nog een vijftal clubs te bezoeken. De fijne beloftenteams Jong AZ en Jong PSV, maar ook nog het hele land oversteken voor Cambuur, MVV en Roda!
Komend seizoen wil ik hoe dan ook VVV en Kon. HFC zien voordat de renovatie begint. Verder zou ik graag Twente en Quick Boys willen bezoeken.
Als het lukt, wil ik ook meer amateurvoetbal in Amsterdam gaan zien.

Daarbij heb ik - in tegenstelling tot velen hier - slechts twee wedstrijden gezien in zowel België, Duitsland en Engeland. Er is zoveel te zien in deze landen en het is nog relatief dichtbij ook. Werk aan de winkel ;).

Tot slot maak ik elk seizoen minimaal één / twee buitenlandse tripjes. Voor dit jaar denk ik aan:
- Spanje. Nog nooit een wedstrijd gezien daar, geïnspireerd door AthleticHolanda. Zoveel mooie stadions daar (+ een fijn land). Denk aan Valencia of Betis Sevilla.
- Oost-Europa. Even puzzelen en keuzes maken. Wordt waarschijnlijk Servië, Polen, Kroatië of Slowakije.
- Italië. Ook al een tijdje geleden. Mocht het tijd en geld er zijn, wie weet.

Mijn vooruitzicht voor dit seizoen is aardig waargemaakt. De Keuken Kampioen Divisie is nog niet compleet; Roda wacht nog. Wel maakte ik opeens sprongen in de Eredivisie door PSV, Excelsior, FC Groningen en Heracles al vroeg in het seizoen te bezoeken. VVV volgde vlak voor de winterstop en in mei had ik na PEC Zwolle opeens alle Eredivisie-clubs bezocht!

Duitsland werd na drie jaar weer eens opgezocht en Quick Boys heb ik eind april gezien. Spanje werd vervangen door Zuid-Frankrijk en een trip naar Tsjechië werd verkozen boven Italië. Daar waar het seizoen al gauw was afgetrapt met een reis naar Polen en Slowakije was dit doel snel behaald. Topseizoen, het wordt met het jaar beter lijkt wel.. Kan niet wachten tot 2019-2020!

FC_Emmen

Citaat van: FC_Emmen op jun 01, 2018, 09:47:00
Ik wil in ieder geval de eredivisie voltooien door PSV - Emmen en ADO - Emmen te bezoeken.
Een simpele doelstelling en die ook behaald :)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Koning Kriel

Citaat van: Koning Kriel op mei 14, 2018, 13:18:33
Belgie 1B compleet en dus naar Roeselare en Union st Gilloise.
In de eerste divisie naar Jong Ajax en Jong AZ zodat ook die compleet is.

Voor de rest zie ik wel wat het jaar gaat brengen.

Op Jong AZ na is dit gelukt.

Nort

Citaat van: Koning Kriel op mei 28, 2019, 08:45:38
Op Jong AZ na is dit gelukt.
Maar FC Utrecht speelt tegenwoordig op het jeugdcomplex, dus is de eerste divisie nog niet compleet...

Koning Kriel

Citaat van: Nort op mei 28, 2019, 08:57:00
Maar FC Utrecht speelt tegenwoordig op het jeugdcomplex, dus is de eerste divisie nog niet compleet...

Volgend jaar jong AZ - jong PSV en jong Utrecht - Jong PSV samen met jou toch :P

Nort

Citaat van: Koning Kriel op mei 28, 2019, 09:04:42
Volgend jaar jong AZ - jong PSV en jong Utrecht - Jong PSV samen met jou toch :P
Zekers!