Hoofdmenu

EURO 2020

Gestart door Jeje, mei 29, 2019, 10:35:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koning Kriel

Citaat van: Arjen op feb 18, 2020, 21:41:50
Vanavond 1 kaart besteld voor Nederland- Oekraine. Eerder uitgeloot voor 3x2 kaarten voor de poulefase. Nu kon ik voor de drie wedstrijden 1 kaart bestellen.

Ik ook, heb voor alle drie de wedstrijden een kaart gekocht. Een van deze kaarten heb ik al toegezegd aan een forumgenoot die zelf geen kaarten kon kopen op dit moment. Wel jammer dat je maar 1 kaart per wedstrijd kon bestellen.

Arjen

Nu, na een nieuw mailtje van de UEFA, nog 2 kaarten gekocht voor de laatste groepswedstrijd.

Rob1977_PSV

Netjes! Mooi dat eenieder die een wedstrijd wil bezoeken en er wat moeite voor heeft gedaan ook succes heeft.

Als straks de Oranjekoorts toeslaat valt iedereen over elkaar heen hoe het toch kan dat er zo weinig kaarten zijn..
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!


Koning Kriel

Tip: klik af en toe opnieuw op de link in de mail. Bij mij zijn er al twee extra wedstrijden bijgekomen. Onder andere de 1/8e finale in Kopenhagen. Ben nu aan het twijfelen of ik die wil gaan doen.

Tribuneklanten

Ik heb op geen enkele manier kaarten gekregen of kan ze opnieuw aanvragen.
Doe ik iets fout?

ALenstra

Had je kaarten toegewezen aan jou? M.a.w. had je ooit een aanvraag gedaan voor kaarten?

Tribuneklanten

Ja, kreeg een mail dat ik in de eerste ronde geen kaarten toegewezen had gekregen.
Daarna nooit meer de kans gekregen of gezien om opnieuw in te schrijven of kaarten kunnen kopen.

spons

Ik zie het met dat coronavirus nog wel gebeuren dat het hele EK wordt afgelast
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Erkaa


Hunebed on tour

Citaat van: Erkaa op mrt 02, 2020, 09:27:39
A.s. woensdag nieuwe ronde, nieuwe kansen...

https://www.uefa.com/uefaeuro-2020/ticketing/#/

Is gewoon registreren en op tijd klaar zitten voldoende?

ALenstra

Ik zou inderdaad al klaar zitten en ook nog eens geregistreerd. Of je kaarten krijgt die je wil hebben is een andere vraag.

Hunebed on tour

Citaat van: ALenstra op mrt 03, 2020, 09:07:33
Ik zou inderdaad al klaar zitten en ook nog eens geregistreerd. Of je kaarten krijgt die je wil hebben is een andere vraag.

Kan altijd even een kijkje nemen uiteraard.
Iemand enig idee hoe laat de verkoop start?

Erkaa

Ik kan (nog) nergens terugvinden vanaf welke tijd de geretourneerde kaarten vrij komen...


Tribuneklanten

Zit je klaar voor ickets aan te schaffen die terug zijn gekomen, krijg je een blanco scherm en uiteindelijk de melding; Informatie
Geen tickets beschikbaar op dit moment.