Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Footballromantic op nov 09, 2016, 23:09:57
Zeker weten! Toevallig had ik al een kaartje aangeschaft toen ik zag dat er al 15.000 kaarten verkocht waren! Er schijnt één of ander protest tegen de kerncentrale in Belgie te zijn...

Zijn er nog lost grounds in de buurt van Aken?!
Je kan in Heerlen de Kaldeborn bezoeken en eventueel de restanten van Kaalheide.

Footballromantic

Citaat van: Joost op nov 10, 2016, 08:45:24
Je kan in Heerlen de Kaldeborn bezoeken en eventueel de restanten van Kaalheide.

Het was allebei de moeite waard. Bedankt voor de tip!:)

http://footballromantic.jouwweb.nl/lost-ground-kaldeborn

http://footballromantic.jouwweb.nl/lost-ground-kaalheide
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Berend11

Omdat mijn pa 50 geworden is wil ik hem meenemen naar een leuke voetbalpot. Nu heeft hij het al sinds ik gek ben van voetbal over St. Pauli, dus mijn oog viel op een weekend Hamburg met de combi St. Pauli - Dynamo Dresden en Werder Bremen - Borussia MG. Maandag begint de kaartverkoop voor Werder, daar ben ik niet zo bang voor. Maar hoe groot is de kans dat ik aan tickets ga komen voor St. Pauli? Wil hem niet teleurstellen. Is de kans te klein dan ga ik voor een ander weekend Hamburg.

Bvd

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Berend11 op dec 02, 2016, 10:31:19
Omdat mijn pa 50 geworden is wil ik hem meenemen naar een leuke voetbalpot. Nu heeft hij het al sinds ik gek ben van voetbal over St. Pauli, dus mijn oog viel op een weekend Hamburg met de combi St. Pauli - Dynamo Dresden en Werder Bremen - Borussia MG. Maandag begint de kaartverkoop voor Werder, daar ben ik niet zo bang voor. Maar hoe groot is de kans dat ik aan tickets ga komen voor St. Pauli? Wil hem niet teleurstellen. Is de kans te klein dan ga ik voor een ander weekend Hamburg.

Bvd

Kijk eens op de site van Pauli. Zal ondertussen wel al uitverkocht zijn. Las hier een tijdje terug van een paar mensen dat ze nog net kaarten wisten te regelen via het officiële kanaal.

Robbie

#1624
Citaat van: Berend11 op dec 02, 2016, 10:31:19
Omdat mijn pa 50 geworden is wil ik hem meenemen naar een leuke voetbalpot. Nu heeft hij het al sinds ik gek ben van voetbal over St. Pauli, dus mijn oog viel op een weekend Hamburg met de combi St. Pauli - Dynamo Dresden en Werder Bremen - Borussia MG. Maandag begint de kaartverkoop voor Werder, daar ben ik niet zo bang voor. Maar hoe groot is de kans dat ik aan tickets ga komen voor St. Pauli? Wil hem niet teleurstellen. Is de kans te klein dan ga ik voor een ander weekend Hamburg.

Bvd

Via de ticketborse van St Pauli heb ik tot nu toe altijd succes gehad: http://www.fcstpauli-ticketboerse.de/fansale/

Je moet het wel constant in de gaten houden en je hebt volgens mij een Duits adres nodig. Tenminste zo was het in het recente verlden, ik weet niet of dat nog zo is.

Koning Kriel

Of na afloop van de voorafgaande thuiswedstrijd een mailtje sturen aan de fanladen. Krijg je wel staanplaatsen.

Sebastiaan_W

FC Gütersloh gaat vandaag faillissement aanvragen.

hgrm

Volgens mij de 3e keer sinds de degradatie uit de 2. Bundesliga.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Vinnn

Zou het lastig/onmogelijk zijn om aan kaarten te komen voor Köln - Gladbach?

De publiekswissel

Citaat van: Vinnn op jan 03, 2017, 11:28:21
Zou het lastig/onmogelijk zijn om aan kaarten te komen voor Köln - Gladbach?

Niets is onmogelijk......
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Vinnn

Citaat van: De publiekswissel op jan 03, 2017, 11:39:36
Niets is onmogelijk......

True that! Ben zelf niet bekend in Duitsland met betrekking tot derby's en animositeit onder clubs, maar gezien de afstanden tussen de steden lijkt me dat dit wel leeft onder beide clubs. Vandaar mijn vraag of het moeilijk zou zijn om aan tickets te komen.

Is het raadzaam om de club aan te schrijven?

Freekos79

Citaat van: Vinnn op jan 03, 2017, 11:44:29
True that! Ben zelf niet bekend in Duitsland met betrekking tot derby's en animositeit onder clubs, maar gezien de afstanden tussen de steden lijkt me dat dit wel leeft onder beide clubs. Vandaar mijn vraag of het moeilijk zou zijn om aan tickets te komen.

Is het raadzaam om de club aan te schrijven?

Kaarten zijn alleen beschikbaar voor leden. Geen vrije verkoop. Club aanschrijven kan altijd, maar ik geef je niet veel kans. Wellicht een Nederlandse fanclub.
Volgende wedstrijd: ?

Vinnn

Oke, thanks Freekos!

Berend11

Citaat van: Vinnn op jan 03, 2017, 11:44:29
True that! Ben zelf niet bekend in Duitsland met betrekking tot derby's en animositeit onder clubs, maar gezien de afstanden tussen de steden lijkt me dat dit wel leeft onder beide clubs. Vandaar mijn vraag of het moeilijk zou zijn om aan tickets te komen.

Is het raadzaam om de club aan te schrijven?
Ik geef je net als Freekos ook heel weinig kans. Dit is behalve de geringe afstand, gevoelsmatig ook nog echt een derby. Vorig seizoen is het in Mönchengladbach uit de hand gelopen nadat Köln hooligans in volledig witte pakken het veld op kwamen. Hierna kwam de ME het veld op, waardoor de Köln hooligans niet meer hun eigen vak in konden vluchten. Veel probeerden via andere uitgangen te vluchten en kregen klappen van overige Gladbach fans. Correct me if I´m wrong.

Berend11