Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Houseman

In al mijn enthousiasme heb ik alvast Real Madrid - Recreativo in de agenda gezet voor zaterdag. Vandaag zijn de tickets in general sale gegaan. Wat is wijsheid? Nu alvast via internet reserveren bij de ServiCaixa (online ticketing) of gewoon wachten tot zaterdag en aan de kassa kopen? Zit er prijsverschil in, en/of raakt het uitverkocht?

hgrm

Als je 't mij vraagt: reserveren. Meestal is online boeken goedkoper dan aan de kassa. Misschien dat je bij de touts wat goedkoper uit bent, maar het lijkt me toch handig om er zeker van te zijn dat je een kaartje hebt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Voetbalhopper

hallo allemaal, ik had een vraag en hoop dat er mensen zijn die een antwoord kunnen geven.

ik wil graag 2 kaartjes voor chelsea-juventus heeft iemand enig idee hoe ik daar via de normale manier aan kan geraken ?

alvast bedankt

Denniz1974

als je het via de normale manier wil doen, dan zal dat via Chelsea zijn of eventueel via Juve. Elke andere wijze is het zwarte circuit met bijbehorende prijzen ...

Voetbalhopper

Citaat van: Denniz1974 op dec 30, 2008, 20:18:40
als je het via de normale manier wil doen, dan zal dat via Chelsea zijn of eventueel via Juve. Elke andere wijze is het zwarte circuit met bijbehorende prijzen ...

ik ben druk bezig geweest... en kom tot deze conclusie. Via Chelsea moet je ''member'' worden betaal je 25 pond en heb je niks, je maakt ''kans'' op een kaartje maar hoe groot is die kans naar mijn mening vrij klein.

via juventus kan het niet die laten hun tickets regelen door listickets.it. Inmiddels heb ik listicket wel een email gestuurd maar tot op heden nog geen antwoord.

een andere optie is de zwarte markt idd. daarbij komt schoutenvoetbalreizen met de prijs van 110 € P/K het beste uit de bus

iemand met dat bedrijf ?

Hugo

Citaat van: yesyes op dec 30, 2008, 22:05:13
een andere optie is de zwarte markt idd. daarbij komt schoutenvoetbalreizen met de prijs van 110 € P/K het beste uit de bus

Wat krijg je daarvoor?

Voetbalhopper

Citaat van: Hugo op dec 30, 2008, 22:07:18
Wat krijg je daarvoor?

een wedstrijdkaartje, geen idee welke plaats.

voor 275 met vliegreis en overnachting.

maar de reis en hotel heb ik goedkoper gevonden

TeeZee

Chelsea heeft (net als steeds meer andere PL-clubs) een soort eigen ebay waar 2e-hands kaarten aangeboden worden, je vindt dit op hun eigen website. Ik vraag me trouwens af in hoeverre een CL-wedstrijd uitverkocht raakt op Stamford Bridge? Ik heb hier geen cijfers van, maar verwacht ieder moment een berichtje op dit forum uit de provincie dat mij terechtwijst.

Voetbalhopper

Citaat van: TeeZee op dec 30, 2008, 22:16:22
Chelsea heeft (net als steeds meer andere PL-clubs) een soort eigen ebay waar 2e-hands kaarten aangeboden worden, je vindt dit op hun eigen website. Ik vraag me trouwens af in hoeverre een CL-wedstrijd uitverkocht raakt op Stamford Bridge? Ik heb hier geen cijfers van, maar verwacht ieder moment een berichtje op dit forum uit de provincie dat mij terechtwijst.

en om die 2e hands kaarten te kunnen kopen hoef je geen ''chelsea member'' te zijn ?

Daniel

Ook voor die 2e hands kaarten moet je member zijn. Ken je Skelper die hetzelfde met Feyenoord en NEC enzo doet. Daar moet je ook je clubcard voor hebben. Voor de CL lopen ze bij Chelsea niet echt warm al is dit wel Juve natuurlijk. Maar uit ervaring kan ik je vertellen dat het voor deze wedstrijden niet zo moeilijk is om kaarten te krijgen dan voor PLwedstrijden. Op de zwarte markt is een optie maar daar wordt wel heel streng op gecontroleerd bij Chelsea aan de poorten, dus wees gewaarschuwd. Dat memberschap van Chelsea geeft je volgens mij trouwens wel voordeel doordat je dan eerder dan de vrije verkoop je kaarten kan kopen dus het is zeker het overwegen waard! Succes!
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

Batflyer

Dit is wel achtste finale Champions League, tegen Juve, dus Stamford Bridge zal denk ik wel uitverkocht zijn. Maar ik weet het niet zeker, Chelsea is tenslotte niet echt mijn favoriet. :P

Ik ben van plan om naar Arsenal - AS Roma te gaan en ben vorige week member geworden om kaarten te kunnen kopen. Heb me laten vertellen dat dat wel moet lukken als ik er meteen bij ben.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

TeeZee

Topic samengevoegd met het oorspronkelijke ticket topic.

Houseman

Heeft iemand een overzicht wanneer de wedstrijden van Alemannia Aachen in de voorverkoop gaan? Op de site van Aachen en in hun ticketshop kan ik niets vinden.

Joost

Dat is bijzonder verschillend. De wedstrijden van voor de winterstop gingen begin november plots allemaal in de verkoop. Normaliter wordt er gewacht tot het definitief vaststellen van het tijdstip maar aangezien die ook al tijden bekend zijn snap ik het ook niet.


Hielke

Inderdaad. Aan het begin van dit seizoen kocht ik via de online ticketshop kaarten voor Aachen-Mainz, zeker twee maanden van tevoren. Uiteindelijk tevergeefs, omdat die wedstrijd naar maandagavond werd verzet en mijn combinatieweekend met Roda JC-uit helaas in het water viel. Op dit moment is er niets van voorverkoop te zien. Vreemd. Misschien moet je even contact opnemen?