Week 16, Maandag 16 April t/m Zondag 22 April

Gestart door Arjen, apr 07, 2012, 23:11:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjen

17-04 Bristol City-West Ham United. Eindelijk weer eens een keer naar Engeland.

Verwijderd lid


FCT1980

Citaat van: Arjen op apr 07, 2012, 23:11:24
17-04 Bristol City-West Ham United. Eindelijk weer eens een keer naar Engeland.

Wij ook eindelijk weer.
Vrijdag 20 april Southend utd - Barnet Fc @ Roots Hall
Zaterdag 21 april Aston Villa FC - Sunderland FC @ villa Park
Zondag 22 april Wolves - Manchester City @ Molineux
Was de bedoeling om maandags Leicester nog mee te pakken maar 3 van de 5 moeten dinsdags weer werken. Dat wordt hem helaas niet. Toch gaan we een fijn weekendje tegemoet.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Mooie programma FCT1980 met zeker mooie stadions! Misschien maak je het definitieve degradatie van Wolves mee.

20/04   Royal Antwerp - Aalst  (mooiste stadion in de 2e klasse, naar mijn mening)
21/04   N.N.B.
22/04   PSV - Nec

Gerrit-Jan

Op 17 april is er weer eens een voetbalwedstrijd in het Mijnstadion te Beringen: Belgie U16 tegen Ierland U16.
Helaas kan ik zelf niet, maar misschien een leuke tip voor iemand anders.

AthleticHolanda

De planning is.

18/04 - Lippstadt - Preussen Münster
19/04 - Sporting CP - Athletic Club
20/04 - Sightseeing Lissabon
21/04 - Benfica - Marítimo
22/04 - iets in Portugal

Nort

Mooi lijstje Athletic en hopelijk wint Athletic ook, wat een hekel heb ik aan Sporting zeg. Ook met het stadion heb ik niet zo veel, te modern.

Bossche Bol

Citaat van: Gerrit-Jan op apr 08, 2012, 15:14:40
Op 17 april is er weer eens een voetbalwedstrijd in het Mijnstadion te Beringen: Belgie U16 tegen Ierland U16.
Helaas kan ik zelf niet, maar misschien een leuke tip voor iemand anders.
Misschien rijd ik er heen, is een heel leuk stadion, zeer zeker de moeite waard.
Ik ben er enkele jaren geleden nog naar een jeugdinterland geweest, België-Zweden (dacht U16, Guidetti speelde daar nog mee).
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

AthleticHolanda

Citaat van: nort op apr 08, 2012, 16:16:19
wat een hekel heb ik aan Sporting zeg.

Waarom dat dan?

Ik vind ze best wel sympathiek eigenlijk...

Nort

Ik ben sowieso geen fan van het Portugese voetbal. De hekel aan Sporting begon tegen AZ in 2005, toen zij onterecht doorgingen. Sporting straalt op mij een soort arrogantie uit waar ik niet tegen kan.

wekke

18/04 Turnhout - Geel Meerhout
20/04 Waasland Beveren - Sint Niklaas
21/04 STVV - Westerlo
22/04 Linda Olen - Nijlen

georgesv

Citaat van: wekke op apr 08, 2012, 21:02:51
18/04 Turnhout - Geel Meerhout
20/04 Waasland Beveren - Sint Niklaas

2 leuke matchen denk k

FCT1980

Citaat van: nort op apr 08, 2012, 17:23:20
Ik ben sowieso geen fan van het Portugese voetbal. De hekel aan Sporting begon tegen AZ in 2005, toen zij onterecht doorgingen. Sporting straalt op mij een soort arrogantie uit waar ik niet tegen kan.

Ik heb precies hetzelfde. Ze gingen ook onterecht door tegen ons. Had je ze moeten zien toen op het veld. die keeper deed net of hij de CL had gewonnen. Tel daar alle negatieve zooi van het Portugese elftal bij en je weet genoeg. Een land wat je af moet steken met de bats.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FCT1980

Citaat van: nort op apr 08, 2012, 11:22:31
Mooie programma FCT1980 met zeker mooie stadions! Misschien maak je het definitieve degradatie van Wolves mee.

20/04   Royal Antwerp - Aalst  (mooiste stadion in de 2e klasse, naar mijn mening)
21/04   N.N.B.
22/04   PSV - Nec

De enige reden om naar Wolves te gaan is dat ze die zondag bijna als enige spelen. Dat het nu een farewell match kan worden is wel vet. Heb ook de degradatie van CAFC uit de Premier League meegemaakt tegen Spurs. Dan gebeurd er wel wat hoor zo'n dag.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op apr 08, 2012, 21:50:47
Ik heb precies hetzelfde. Ze gingen ook onterecht door tegen ons. Had je ze moeten zien toen op het veld. die keeper deed net of hij de CL had gewonnen. Tel daar alle negatieve zooi van het Portugese elftal bij en je weet genoeg. Een land wat je af moet steken met de bats.

Haha onterecht. Uiteindelijk telt de score na 90+ minuten. Of je dan in de eerste of laatste minuut scoort maakt niets uit. Net als de manier waarop. Ja het was zuur voor jullie maar dan had je zelf meer goals moeten maken.